Criteriul National

COMUNICAT DE PRESĂ! PNL cere demisia actualului primar interimar al Constanţei!

COMUNICAT DE PRESĂ! PNL cere demisia actualului primar interimar al Constanţei!
aprilie 15
14:14 2016

Primăria Constanța alocă de 200 de ori mai mulți bani pentru publicitate decât Capitala țării!

PNL

 Organizaţia Municipală a PNL Constanţa cere demisia viceprimarului Constanţei cu atribuţii de primar, Decebal Făgădău care, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor şi preluate în mass-media, a cheltuit pentru publicitate şi reclamă, numai în lunile ianuarie şi februarie 2016, o sumă de aproape 600.000 de lei, cu mult peste sumele cheltuite de alte municipii din ţară şi de 200 de ori mai mult decât municipiul Bucureşti.

„Considerăm inadmisibil că, în timp ce primăria Constanţa se declară incapabilă să suporte subvenționarea transportului în comun pentru studenți, îşi permite să risipească în continuare banii publici către clienţii de casă ai PSD fără să ţină cont de nevoile reale ale oraşului care a ajuns în ruină. Dovadă acestei afirmaţii o fac cele două contracte care au înghiţit în lunile ianuarie şi februarie tot bugetul de publicitate al primăriei Constanţa şi anume: contractul de publicitate subsecvent nr. 18039/05.02.2016 al Acordului cadru de publicitate TV nr. 16652/04.02.2013, încheiat cu Soti Cable Neptun SRL, în valoare de 803.628 lei fără TVA, şi contractul subsecvent nr. 129326/11.09.2015 al Acordului subsecvent al acordului de publicitate presă nr. 110541/11.09.2011, încheiat cu SC Telegraf Advertising SRL, în valoare de 893.590 de lei, fără TVA.

În total, 1.697.218 lei, fără TVA, adică 379.954 euro, fără TVA, la cursul BNR de astăzi. Reamintim că pe parcursul anului trecut, societăţile Soti Cable Neptun (Neptun TV) şi Telegraf Advertising (editorul cotidianului Telegraf) administrate la acea dată, de omul de afaceri Sorin Strutinsky au fost vizitate de procurorii DNA. Sorin Strutinsky a fost arestat pentru 30 de zile, pentru patru infracţiuni de trafic de influenţă şi instigare la mai multe fapte de fals în înscrisuri sub semnătură privată şi spălare de bani. În cazul SOTI, procurorii au desfăşurat percheziţii atât la studioul din Bucureşti, cât şi cel din Constanţa şi au cerut contractele încheiate de Soti Cable Neptun SRL cu diverşi parteneri în perioada 2007 – 2010.

La firma Telegraf Advertising, care editează cotidianul Telegraf, procurorii au cerut contracte încheiate de companie în perioada 2005 – 2015. Aşteptăm ca în termen de 5 zile, Decebal Făgădău să îşi prezinte demisia, aceasta fiind, în acest moment singură soluţie pentru a stopa corupţia care continuă să sufoce oraşul Constanţa. Totodată, în numele transparenţei cheltuielilor bugetare, cerem că Primăria să prezinte motivaţia acestor cheltuieli, respectiv tipul ştirilor plătite din bani publici pentru a fi siguri că nu suportăm din banii noştri reclamă electorală a PSD.”

Vergil Chițac, Președinte

Aprilie 2016

 

Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte biroului de presă al PNL Constanţa !

Sursa foto : www.ultimelestiri.com

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro