Criteriul National

Comunităţi locale – ” Copiii noștri și Patalamaua ! ” Partea a Opta

Comunităţi locale – ” Copiii noștri și Patalamaua ! ” Partea a Opta
martie 26
08:38 2016
 

AVERTISMENT!

Redacția ziarului nostru invocă articolul numărul 30 din Constituție ce precizează clar că libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public sunt inviolabile.Iar cenzura de orice fel este interzisă.

diplome

Copiii nostri si Patalamaua !
 
   Cele ce urmeaza mi-au fost sugerate de convorbirea cu un bunic. Acesta era nedumerit cum fiul si nora lui au cheltuit o „avere” , ca cele doua fete ale lor  sa termine o facultate „La Privat”, si, dupa ce si-au luat Patalamaua,  au plecat -Afara- unde s-au incurcat cu niste -mosnegi-. 
  Batranul nu mai intelege nimic. Crede ca nepoatele lui nu au invatat cu adevarat,  si-au cumparat doar Patalamaua.
 
   Unii mai „profunzi” ar intreba : Si unde-i greseala ?
 
 Efectele unei astfel de mentalitati le vor suporta atat „purtatorii’ patalamei , cat si parintii dornici sa se mandresca cu astfel de odrasle.
 
Cei mai multi parinti perpetueaza intelegerea gresita a ideii  ca „Cine are carte, are parte”. 
   Stimati parinti : in expresia de mai sus, nu-i vorba de Patalama, ci de dreptul de proprietate aupra imobilelor, drept inscris in Cartea Funciara ! Cine nu era inscris in „CARTE ” nu deveneaproprietar.
 
   Copiii nostri Nu de Patalama au nevoie , Ci de Cunostinte temeinice , gata sa le aplice in practica.
 
   Ca aceasta este ESENTA, o demonstreaza sutele de mii de tineri cu Patalama ,care fac cu totul altceva pentru a putea trai. Cei mai multi regreta ca au pierdut ani si bani pentru ceva inutil. Daca erau ajutati , invatau ceea ce le trebuia in viata.
   Piata muncii nu te intreba ce patalama ai, Ci ce stii sa faci, ce-i mai lucrat si cu ce rezultate.
    Bulversarea invatamantului academic atinge apogeul odata cu „descoperirea” multimii de  -DOCTORI „furaciosi”-, care, inafara de limbajul de lemn combinat cu cel  de smecher , nu au nici o solutie la problemele vietii. Ei sunt insa beneficiarii banului public. Au cea mai tare Patalama !
   Trebuie sa intelegem odata ca nu Patalamaua face omul Om ! Spectacolul „Doctori in catuse ” este cel mai TARE argument pentru a trece imediat la  revizuirea intelesului si a  rostului uneiDIPLOME UNIVERSITARE !
Sursa foto : s585.photobucket.com
Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte inspiratului autor Vasile Soroceanu şi totodată,pe această cale îl asigură de colaborarea ce se doreşte a fi permanentizată !

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro