Criteriul National

Constanța, moarta îmbrăcată festiv…

Constanța, moarta îmbrăcată festiv…
mai 26
20:04 2017

cosciug

nu fiţi trişti, la pomană se spun cele mai bune bancuri, dar pînă acolo, să aflăm istoria tragediei. Constanţa, frumosul oraş de la malul mării a fost răpus de ciumoşii roşii care sunt precum larvele. Parazitează şi infectează organismul până il slăbesc de viaţa, apoi îl ronţăie şi îl sug cu sete până la os. Dacă larvele nu apucă să consume tot organismul, vor face mulţi pui care vor împlinii misiunea. Campaniile Vegetalului de spălat creierele continuă sub alte forme, iar pe dedesubt vin larvele care sug. Oraşul din păcăte nu are scăpare, nu mai are spaţii verzi, poluarea este în floare, monumentele ruină, oraşul a fost părăsit de suflet şi s-a îmbrăcat cu câteva fântâni vopsite şi suprafeţe de asfalt în valuri. Creierele au fost spălate în masă, oamenii se târâie în continuare, vor supravieţuii prin satisfacerea instinctelor primare şi vor îndesa in stomac multe E-uri, iar în suflet multe otrăvuri parfumate şi colorate în stil capitalist-oriental. Intelectualilor, cei mai multi dintre ei,  mai tineri si mai in vârstă, din administraţii sau societate civilă, aşa mult le pasă de oraş că abia dacă ajung peste burtă cu mânuţa să se scarpine la ouţe…

ggg

Cine crede că Untold/Neversea este gândit pentru a aduce turişti şi bani în oraş, este cel putin naiv. Cţa-mamaia are deja mulţi turişti iar cu banii nu ştie ce să facă – vezi excedentul bugetar de 40mil euro în 2016. Edilul moştenitor al regatului vegetal, cel care şi-a tocit limba între păstăile bombate în trecut iar în prezent işi suge degeţelele când se uită la tv, se gândeşte la viaţa coproculturală probabil a oraşului şi vrea să-i atragă pe tineri de partea lui, pentru că cei în baston care l-au votat, peste un timp se vor duce, aşa că într-un oras care arată ca o ogradă, s-a gandit el la un event pentru a salva şi educaţia chipurile, aşa că aduce nişte pastilaţi lângă nişte şaormişti la festivalul nepovestit. Ciuma asta ros-bombom este cancer parazitar defapt. Dar aşa cum am promis încă de la început, bancul pomenii:

Doi poliţişti la biserică; unul dintre ei îl intreabă pe preot care avea braţul în ghips:
– Ce ai păţit, părinte?
– Nimic fiule, m-am împiedicat de bideu şi mi-am rupt mâna.
Ies poliţaii din biserică şi primul îl intreabă pe al doilea:
– Ce dracu e ăla bideu???
– Eu de unde sa stiu, sunt mai bine de zece ani de cand nu am mai fost la biserica!

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Andrei Chivu

Andrei Chivu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro