Criteriul National

Contacteaza agentia SEO pentru optimizarea motoarelor de cautare

Contacteaza agentia SEO pentru optimizarea motoarelor de cautare
martie 27
17:18 2019

Contacteaza agentia SEO pentru optimizarea motoarelor de cautare daca:

1. Nu ai resurse interne pentru a lucra

De mult timp a fost imposibil sa angajezi pur si simplu prima agentie disponibila si sa-i spui „fa SEO si arata-ne rezultatul”. Si, in acelasi timp, sa nu ai niciun rol in acest sens. Daca doresti sa lucrezi cu o agentie SEO pentru optimizarea  site-ului pentru promovare in motoarele de cautare, nu va trebui sa iti dedici timpul si energia in acest sens.

  1. Nu ai date de analiza in care sa ai incredere

Inainte de a stabili obiective si de a continua sa lucreze la un proiect, orice agentie SEO sau agentie digitala va dori sa clarifice cat de corect este stabilita analiza in compania ta. Cum poti stabili obiective atunci cand nu se stie cati utilizatori ajung la cos si unde anume trebuie sa lucrezi? Din contabilitatea tranzactiilor de sesiuni duplicate pentru a lucra cu canalul de vanzari, exista o multime de indicatori pe care o agentie SEO ii monitorizeaza (cu mare precizie) inainte de a incepe optimizarea SEO.

  1. Ai o resursa sau un buget de dezvoltare interna pentru un contractor tehnic tert

Cele mai multe agentii SEO nu-si iau sarcina de a efectua modificari tehnice sau de a publica materiale pe site-ul tau. In primul rand, aceasta este o mare responsabilitate. In al doilea rand, o agentie SEO stie mai bine cum sa lucreze cu site-ul tau. Orice agentie permanenta va evalua pur si simplu site-ul tau pentru a se asigura ca are o baza tehnica solida pentru optimizare. De obicei, in acest stadiu apar diferite recomandari. De exemplu, modifica structura adresei URL sau ierarhia site-ului. Si toate acestea se pot transforma in crearea sau actualizarea unor elemente structurale importante sau a continutului pe site.

  1. Ai un buget pentru a lucra cu o agentie

Un proiect anual standard pentru afaceri mijlocii sau mari costa. De obicei, aceasta include activitati tehnice pentru SEO, o echipa dedicata, o strategie de promovare, stabilirea de obiective, o strategie de continut etc. Daca nu esti pregatit pentru astfel de cheltuieli, este putin probabil sa angajezi un  specialist SEO, (salariu, bonusuri, costuri fixe), si cu conditia ca el sa fie cu adevarat profesionist.

  1. Daca nu ai suficienti bani

Daca, din anumite motive, nu ai suficienti bani pentru a angaja o agentie SEO profesionala, o idee buna ar fi sa gasesti un consultant profesionist care sa te ajute sa lansezi si sa optimizezi site – ul. Pe piata poti gasi suficienti consultanti SEO asemanatori, precum si oameni care lucreaza in agentii si care lucreaza individual cu clientii. Foarte des, se intampla ca unele companiile sa lucreze cu specialisti individuali,  pentru a aloca mai tarziu un buget pentru o activitate cu drepturi depline unei agentii SEO profesionale. Si daca exista o agentie care iti place foarte mult, dar nu ai suficiente fonduri pentru a lucra cu aceasta, sugereaza-i urmatoarea schema: o perioada de testare pentru primele 3 luni, cu conditii speciale sau plata odata cu lansarea proiectului SEO.

 

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei