Criteriul National

Content Marketing – generează trafic cu ajutorul blogului de companie

Content Marketing – generează trafic cu ajutorul blogului de companie
octombrie 23
15:00 2020

Content Marketingul câștigă din ce în ce mai mult teren, iar companiile – fie ele mici, medii sau mari, încep să-i acorde mai mult interes și atenție, observând că este un canal ce atage mult trafic pe website, dar și noi clienți. Este așadar necesar pentru un business să aibă un blog al companiei, unde să posteze regulat articole de interes pentru publicul țintă și care să aducă plus valoare acestora – iată cum poate ajuta acest lucru o afacere:

Ce beneficii îți poate aduce blogul companiei?

 

  • Aduci mai mult trafic pe site

 

Cu cât subiectele sunt de interes pentru publicul țintă, cu atât blogul va aduce din ce în ce mai mult trafic organic pe site, asta dacă este și optimizat bine din punct de vedere SEO. Este important să introduci în articole link-uri către produsele sau serviciile oferite, astfel încât să păstrezi traficul venit pe site, poate chiar să-l convertești în clienți noi. 

 

  • Interacționezi cu urmăritorii

Blogul companiei este un loc foarte bun pentru a interacționa cu urmăritorii. Le poți pune întrebări referitor la articolul scris sau le poți cere recomandări de teme pe care să le abordezi. Astfel vei afla ce vor să audă de la tine, le vei putea oferi informația de care au nevoie și îi poți ajuta. 

 

  • Aduci informații noi și folositoare

Nu uita să aduci mereu ceva nou. Vino cu subiecte de interes, adaptate la ce se întâmplă în piață în momentul respectiv. Recomandă-le lucruri, oferă-le tips & tricks poate pentru folosirea produselor tale sau spune-le mai multe despre ceea ce pot face. Așa vei putea atrage și mai mulți urmăritori și clienți. 

content-marketing-blogul-companiei-agentie-digital-marketing-marketiu (1)

 

  • Câștigi noi clienți cu ajutorul keyword-urilor alese

 

Un beneficiu imens al blogului companiei este ușurința cu care poți câștiga noi clienți, dacă oferi content de calitate și vii cu informații noi și utile. Blogul companiei poate fi o primă interacțiune a brand-ului cu potențialii clienți. Oamenii obișnuiesc să caute diverse lucruri în motoarele de căutare, să se informeze mereu cu privire la anumite subiecte de interes pentru ei și să afle lucruri noi. Aici poți veni tu în ajutor cu content-ul pe care-l oferi. Tot ce trebuie să faci este să ai grijă când vine vorba de Search Engine Optimization și să știi că, pentru a apărea în primele rezultate atunci când cineva caută un anumit subiect, trebuie să-ți optimizezi conținutul articolului. Alege-ți mereu câteva keywords pe care le consideri relevante și pentru care ai vrea să fii indexat cât mai sus, atunci când oamenii le caută pe Google. Nu uita să menționezi acel keyword și în titlu, în URL, în denumirile imaginilor folosite, dar și în text de cât mai multe ori (cheia este totuși să apară cât mai natural, nu foarte forțat și evident).

 

  • Promovarea blogului companiei în Social Media

Un alt beneficiu este faptul că articolele de pe blog te pot ajuta în strategia de Social Media, aducându-ți în același timp și content pentru aceste platforme, dar și trafic pe blog cu ajutorul lor – win-win. Nu uita să-ți promovezi mereu articolele aici și să îți anunți urmăritorii mereu despre noul subiect abordat și, de ce nu, să le ceri părerea.

Sperăm că te-am ajutat să înțelegi mai bine ce beneficii îți poate aduce Content Marketingul și blogul companiei și că acum ești pregătit să începi. Dacă ai nevoie de ajutor, agenția digital marketing Marketiu te poate ajuta cu drag în dezvoltarea și gestionarea blogului companiei tale! :)

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

marketiuagn

marketiuagn

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul