Criteriul National

Continental Hotels sărbătorește 30 de ani pe piața turistică din România. Care sunt previziunile pentru anii următori.

Continental Hotels sărbătorește 30 de ani pe piața turistică din România. Care sunt previziunile pentru anii următori.
decembrie 23
16:06 2021
  • În 2021, lanțul hotelier a investit aproximativ 7 milioane de euro în România.
  • 2021, un an mai bun comparativ cu 2020, din punctul de vedere al business-ului, dar cu o cifră de afaceri la jumătatea celei din 2019.

București, 21 decembrie 2021 – Continental Hotels, cel mai mare lanț hotelier românesc, a împlinit anul acesta 30 de ani de activitate în România, ocazie cu care dorește să le mulțumească tuturor partenerilor de business, colaboratorilor, angajaților și oaspeților săi. În plus, compania oferă vouchere de vacanță clienților și potențialilor clienți pentru anul 2022, prin intermediul influencerilor implicați în campanie, în semn de recunoștință pentru suportul din ultimii ani și pentru cei care vor urma.

radu enache

Continental Hotels  are o tradiție de 30 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început, obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. Astfel, în prezent, Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc cu 12 hoteluri ce acoperă piața de business (prin cele 10 hoteluri în 8 orașe), dar și piața de lux (Grand Hotel Continental în București) și economy (Hello Hotels tot în București), oferind, în același timp, o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE.

MyContinental Sibiu

“30 de ani înseamnă mult. Înseamnă implicare, un efort extraordinar și susținut, multe provocări, pasiune pentru industrie, multă muncă și perseverență și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.”, declară Radu Enache, Președinte – Director General Continental Hotels. “Vreau să mulțumesc tuturor celor care ne-au fost alături în toți acești ani: întregii echipe, partenerilor și colaboratorilor noștri, fără de care nu am fi dus experiența turistică la un alt nivel, cât și clienților noștri, care au fost acolo chiar și în cele mai grele momente.”, continuă acesta.

Portofoliul Continental Hotels cuprinde următoarele branduri hoteliere proprii: Grand Hotel Continental (5 stele), Continental Forum (4 stele), Continental (3 stele), Hello Hotels (2 stele), MyContinental (3 stele) precum și cele de food & beverage: Concerto Restaurant, Balkan Bistro, Bistro Continental, MyBistro, Mondo Restaurant, Victoria Club, Tekaffe, Cofetăria Continental.

Rezultate financiare în 2021 și previziuni pentru 2022

În 2021, investițiile companiei s-au ridicat la aproximativ 7 milioane de euro, iar cifra de afaceri estimată este la jumătatea celei din 2019, însă o depășește pe cea din 2020.

În anul 2022, compania anunță că se va observa o erodare a marjelor de profit operațional ca urmare a majorărilor de costuri – utilități, salarii, materii prime și materiale, precum și costurile cu dobânzile – și imposibilitatea regăsirii acestor costuri în tarifele hoteliere.

„Considerăm posibilă o similitudine cu anul 2021, ceea ce va duce la impunerea a două seturi de restricții, similare cu cele aplicate în acest an. Ca urmare, nu vom vedea o dezghețare completă a circulației internaționale și nici a circulației de business sau reluarea completă a evenimentelor de business. Iar aici mă refer la conferințe și training-uri la nivelul pre-pandemic sau a evenimentelor culturale.”, declară Radu Enache, Președinte – Director General Continental Hotels.

Ca urmare a celor doi ani de restricții și limitări – 2020 și 2021 – reprezentanții companiei vorbesc de o efervescență tot mai mare în perioadele tipice pentru turism individual, de leisure, pentru orașele clasice în preferințele clienților, dar care ar putea include și anumite preferințe atipice, cum ar fi city-break-uri interne.

2022 se estimează a fi un an financiar mai bun în industria HORECA, anticipând o creștere de câteva procente, ponderată totuși de anumite elemente macroeconomice. „Această creștere este însă ponderată de anumite elemente macroeconomice, printre care amintesc de creșterea nefirească, prea „liberă” a costurilor cu energia, creșterea salariului minim (ceea ce va duce și la alte creșteri salariale în cascadă), nivelul inflației, identificarea de resursă umană care să poată fi angajată în hoteluri, anul viitor avem în vedere inclusiv recrutarea de personal de peste hotare.  Pe de altă parte, efecte pozitive vor fi generate de reintroducerea tichetelor de vacanță pentru bugetari și nu numai, de oportunitățile de afaceri identificate de investitori internaționali, care vor decide să vină în România și de lipsa întreruperilor în lanțurile de distribuție ale firmelor prezente pe piața românească.”

Planuri pentru 2022

Anul acesta, Continental Hotels a renovat și reamenajat patru hoteluri: Continental Forum București, Continental Forum Constanța, MyContinental Sibiu și MyContinental București. Investiția s-a ridicat la suma de 7 de milioane de euro.

Ca o continuare a planurilor de expansiunea, 2022 va include și finalizarea investiției în MyContinental București și redeschiderea acestuia, cât și începerea proiectului de la Brașov.

În acelați timp, având în vedere poziția de contribuabil important, Continental Hotels va începe să raporteze din luna ianuarie a 2022 conform SAF-T (Fișierul Standard de Control Fiscal) și va continua  optimizarea anumitor procese financiare în vederea eficientizării activității de suport.

Despre Continental Hotels:

Continental Hotels SA are o tradiție de peste 30 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început, obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. Astfel, în prezent, Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc ce acoperă piața de lux, business și economy, oferind, în același timp, o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE.

Portofoliul Continental Hotels cuprinde următoarele branduri hoteliere proprii: Grand Hotel Continental (5 stele – în București), Continental Forum (4 stele- în Arad, București, Constanța, Oradea, Sibiu și Tîrgu Mureș), Continental (3 stele – în Drobeta Turnu Severin și Suceava), Hello Hotels (2 stele – în București), MyContinental (3 stele – în Sibiu și București)) precum și cele de food & beverage: Concerto Restaurant, Balkan Bistro, Bistro Continental, MyBistro, Mondo Restaurant, Victoria Club, Tekaffe, Cofetăria Continental.

Orașele în care Continental Hotels este prezent sunt: București, Arad, Oradea, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Drobeta Turnu Severin și Suceava, totalizând 1.722 de camere în 12 unități hoteliere.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.continentalhotels.ro. 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul