Criteriul National

Copia fidelă a Piramidei lui Keops zace în uitare aproape de Piteşti

Copia fidelă a Piramidei lui Keops zace în uitare aproape de Piteşti
decembrie 05
23:01 2016

O COPIE A PIRAMIDEI LUI KEOPS RUGINEȘTE DE ANI BUNI LÂNGĂ PITEȘTI, FĂRĂ CA CINEVA SĂ IA VREO MĂSURĂ PENTRU CONSERVAREA EI. ACEASTA A FOST CONSTRUITĂ CU APROBAREA LUI NICOLAE CEAUȘESCU ÎN ANII ‘80, IAR ÎN INTERIOR S-AU PETRECUT FENOMENE BIZARE.

piramida

Copia fidelă a piramidei lui Keops din Egipt a fost construită integral din oțel și sticlă, dar geamurile nu au mai rezistat în totalitate trecerii vremii și intemperiilor. Scopul ei declarat a fost cercetarea efectelor unor forțe bizare asupra creșterii plantelor și, în final, manipularea genetică a acestora, în vederea folosirii în industria alimentară. Ce s-a petrecut însă în interiorul ei, până să cadă în paragină și uitare, a întrecut însă orice așteptare a cercetătorilor.

Piramida din Pitești, așa cum este cunoscută de localnici, apare privitorului din fuga mașinii, pe autostrada A1. Nu se poate ajunge la ea decât de pe malul Argeșului, pe lângă stația de epurare. Localnicii se feresc să stea prea mult în apropierea acesteia, datorită unor povești auzite de la părinți despre fenomene incredibile, la limita cunoașterii și povești incredibile petrecute acolo.

La momentul construcției, piramida avea un nume pompos, “Laboratorul Național de Cercetare Fundamentală” iar oamenii vorbeau în șoaptă că ar fi fost clădita de serviciile secrete sau de armată. Scopul inițial al misterioasei piramide a fost, însă, mult mai practic: purificarea apei, pentru transformarea în apă potabilă, folosind o metodă inedită.

Șefa proiectului de cercetare era dr. Marioara Godeanu, de la Institutul Central de Biologie, iar metoda folosită era filtrarea apelor reziduale, în interiorul piramidei, folosind nufărul de Nil ca filtru de sedimente. Pe lângă apa purificată, din procedeu rezulta și un mâl, biomasă, care era folosită în agricultură ca îngrășământ. Însa nu numai nufărul de Nil avea efecte miaculoase asupra apei, ci chiar piramida în sine, pentru că apa murdară era urcată în vârful acesteia, folosindu-se pompe, și curgea către sol printr-un labirint de canale cu verdeață și nuferi, iar în bazinele de la bază ajungea limpede precum cristalul.

“Efectul de piramidă”. Forma uriașului aparat de purificare nu era însă întâmplătoare, ci se urmărea ca asupra apei să se aplice și forțe nebănuite. Era vorba de așa-zisul “efect de piramidă”, observat de cercetători atât în piramidele egiptene cât și în obiectele care au aceeași formă. Un cercetător ceh brevetase chiar o metodă inedită de ascuțire a lamelor de ras folosite, prin simpla poziționare a acestora sub o piramidă miniaturală. Mai mult, cercetătorii tulburărilor de somn observaseră că aplicarea unei piramide sub patul bolnavului transforma insomniile într-un somn profund și liniștit. Oamenii de știință au constatat, după studiul unor asemenea fenomene, că există modificări ale continuumului spaţio-temporal sub influenţa formei acestui obiect.

pir

Plante crescute peste noapte, oameni vindecați miraculos. Poate de aceea toate plantele care creșteau, sub lumina soarelui, în piramida de sticlă evoluau în mod miraculos, cu o viteză mult mai mare decât într-un mediu natural. Între timp, cercetătorii migrau cu studiul către zona farmaceutică. S-a studiat influenţarea fenomenului de cristalizare din soluţii suprasaturate, în sensul numărului de germeni şi a mărimii acestora, remarcându-se diferenţe semnificative în funcţie de zona din piramidă în care este plasat cristalizorul. S-a văzut cum creşte viteza de polimerizare a unor răşini epoxidice.

Oamanii au făcut chiar și măsuratori radiestezice, observându-se că spațiul interior, deși aparaent identic, era structurat într-un anume fel. Însă rezultele cercetărilor, zeci de fișete, și-au pierdut urma. Oamenii care lucrau la întreținerea instalațiilor susțin că au fost evacuate, într-o noapte, cu mai multe mașini negre.

O serie de legende s-au dezvoltat pe marginea fenomenelor neobișnuite petrecute în piramidă, precum a unor paznici bolnavi care și-au petrecut tura de noapte dormind în piramidă și s-au trezit sănătoși, sau a unor femei cărora medicii nu le dădeau nici o șansă să facă copii și care sub efectul construcției de sticlă au devenit mame.

Dar care ar putea fi cauza acestor efecte miraculoase? Cercetătorii fenomenelor paranormale susțin că vibrațiile existente în mediu sunt accentuate în interiorul pirtamidei, care funcționează ca o antenă conectată la un amplificator. Vibraţia piramidei interacţionează cu componentele materiei, esenţele de flori sunt amplificate, cristalele cresc, apa pierde gustul de clor. Microcâmpurile organismelor vii sunt modificate de vibraţia
piramidei.

O posibilă explicație ar putea rezulta din proporțiile construcției, respectiv raportul dintre latura pătratului de bază şi înălţime. În cazul piramidei din Pitești, acesta este 1,618 numărul de aur, proporţia care se găseşte, ca o marcă a Divinității, în toată lumea vie.

Sursa foto Cap Limpede

Prof. Univ. Mircea Vintilescu, senior editor al ziarului Criteriul Naţional

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Mircea Vintilescu

Mircea Vintilescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro