Criteriul National

 Corina Martin a fost părăsită! Oare ce va urma?

august 05
18:05 2015

 

  După o bună bucată de vreme, în care a crezut că lucrurile puteau sa continue „să meargă” conform celor stabilite s-a trezit deodată părăsită… Având în vedere că pe data de 26 iulie, la ora 17, într-o emisiune în direct la Digi TV, (ca şi de câte ori a avut ocazia) a declarat că „relaţia” cu cel în cauză mergea excelent, cred că pentru ea a fost un şoc când a aflat – la distanţă de doar câteva zile – că a fost părăsită…

Amenintari

CE S-A ÎNTAMPLAT? CE NU „A MERS” ŞI DE CE DOAMNA CORINA MARTIN A FOST PĂRĂSITĂ?

Ca să puteţi înţelege mai bine despre ce este vorba, o să vă spun că doamna Elena Udrea, o alta doamnă care la un moment dat a crezut că era a-tot-ştiutor în ceea ce făcea şi că nimeni nu putea… când a fost informată – cu mult timp înainte – că va fi „săltată” cu cătuşe, a decis, de comun acord cu soţul ei, să divorţeze…

Acum, situaţia despre care vă voi vorbi în acest (şi într-un alt) document este pe undeva cam asemănătoare, deoarece de îndată ce persoana „a aflat” ceva, a părăsit-o pe doamna Corina Martin…

Bulgaria 71

1) Evenimente ce sunt organizate în perioada: iulie – 15 august, contribuie la încurajarea economiei subterane.

2) Doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia, aveau obligaţia să folosească o parte din banii proveniţi din taxa de promovare ca fond de co-finanţare pentru „accesare fonduri în vederea promovării turismului de pe litoral” în Turcia, deoarece Uniunea Europeană alocă cu prioritate fondurile pentru activităţi economice, care poate atrage venituri din afara spaţiului comunitar.

3) Modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa de promovare a turismului a fost ineficientă şi NU a ajutat pe hotelieri, deoarece evenimentele ce au fost organizate până acum, în lunile iulie şi până de praznicul Adormirii Maicii Domnului, deşi au atras un anumit număr de curioşi, însă findcă în perioada respectivă hotelierii nu aveau locuri de cazare disponibile, miile de oameni care au sosit la Mamaia au dus banii de cazare în economia subterană.

4) Doamna Corina şi cei care admnistrează taxa de promovare a turismului la Mamaia trebuie să ştie că a mai rămas puţină vreme până la data de 31 Decembrie 2015 când România va pierde calitatea de ţară gazdă a capitalei Europene a tineretului, şi că trebuie făcute cele necesare ca regiunea Constanţa si Litoralul să atragă un număr mare de turişti în diverse weekend-uri din luna august şi septembrie.

Oportunitati de afaceri Constanta 2

5) Modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa de promovare a turismului total incorect si nu au oferit posibilitati egale pentru agentii economici deoarece majoritatea evenimentelor sunt organizate in zona Cazinou-ului, exact acolo unde nu trebuie, deoarece deja ne apropiem de luna august şi până de Sfânta Maria va fi o zonă intens circulată.

6) Doamna Corina Martin şi cei care admnistrează taxa de promovare a turismului la Mamaia aveau obligaţia de a stabili un concept si o miză, de un anumit fel, de aşa manieră încât o bună parte dintre cei care puteau veni în diverse weekend-uri din lunile august şi septembrie la Constanţa şi pe Litoral să se poată înscrie într-un program de Revelion, unic, ce poate fi organizat în peste 70 de locaţii din Constanţa şi pe litoral.

7) Modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa de promovare a turismului este incorectă deoarce:Mamaia trebuie împărţită în cel puţin 10 „regiuni”: 3 cu vedere spre lac şi 7 către mare.Cu această ocazie, pentru a se putea oferi şansă egală pentru toţi agenţii economici, se putea încă de la început să se facă o tragere la sorţi, în aşa fel încât în fiecare „regiune” să fie organizat cel puţin un eveniment finanţat cu bani publici sau din taxa de promovare.

8) În condiţiile în care Statele Unite se află în „Top 10″ al ţărilor de unde provin turişti, doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia aveau obligaţia să folosească taxa de promovare ca fond de co-finanţare pentru accesarea fondurilor în vederea promovării turismului de pe litoral, în Statele Unite, deoarece Uniunea Europeana alocă cu prioritate fondurile pentru activităţi economice care pot atrage venituri din afara spaţiului comunitar. În acest context, având in vedere că există o comunitate relativ mare de cetăţeni americani care trăiesc în Constanţa, trebuie realizat un parteneriat de un anumit fel, în aşa manieră încât aceştia să contribuie, într-o anumită măsură la promovare produselor turistice respective în Statele Unite.

Turism (1)

9) Până la data de 30 iunie au existat fonduri disponibile în valoare de 250 de euro pentru fiecare proiect, iar doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia aveau obligaţia de a folosi taxa de promovare şi să acceseze cel putin 4 proiecte.

10) Modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa de promovare a turismului este complet aiurea, fiind chiar incorecţi cu unii şi promovând doar pe alţii.În privinţa locului de organizare a evenimentelor am spus că staţiunea Mamaia trebuie împărţită în cel putin 10 „regiuni”. Cu această ocazie, ca să se poată oferi şanse egale pentru agenţii economici din toate cele 10 „regiuni”, tradiţionala Paradă putea să fie organizată în felul următor: Încă de la început se făcea o tragere la sorţi pentru a se afla ordinea în care anumite evenimente puteau avea loc, după Paradă si despre care oricine afla şi se îngrijea de maniera în care ar fi trebuit fi organizate. Apoi se stabileau punctele de plecare. Pe întreaga durată a Paradei se puteau pune în scenă anumite lucruri pe care le puteau crea atât participanţilor cât şi protagoniştilor anumite trăiri şi emoţii. Apoi, când se ajungea la destinaţia stabilită, plecând de la premisa că în ţările unde există o tradiţie a organizării unor astfel de evenimente, atunci când tot se termină cu bine începe fiesta, în momentul în care se ajungea la destinaţie…

Cu această ocazie trebuie stabilită o anumită miză, în aşa fel încât oameni să continue să vină în „regiunea” şi locaţia respectivă, apoi să revină în diverse weekend-uri din lunile August si Septembrie şi să se înscrie într-un program de Revelion ce putea să fie organizat în peste 70 de locaţii din Mamaia şi Constanţa.Din păcate, probabil până acum toate Paradele care a fost organizate au plecat din acelasi punct. Telegondola a avut ca destinatie finala zona Cazino-ului acolo unde există cel putin 5 locaţii care aparţin… cui trebuie.

11) Modul în care doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa de promovare a turism s-a dovedit a fi ineficientă, din cauzele următoare: având în vedere prioritatea zero pentru România (în privinţa turismului) este de a ajuta pe agenţii economici să atragă turişti în extrasezon atât la munte cât şi la mare.La finalul acestui document vă spun că doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului în Mamaia puteau să facă un parteneriat cu o asociatie de acelaşi profil, o universitate publică din Ploieşti şi Braşov!Cu această ocazie, printre altele, puteau să participe la fiecare Paradă cu 2-3 care alegorice, unde, printre altele, puteau să prezinte următorul mesaj:”Vara nu se termină odată cu venirea toamnei! Ea continuă la Braşov, la Paradisul Acvatic!”Dacă doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia realizau un astfel de parteneriat, beneficiau de o promovare a ceea ce trebuie făcut în diverse weekend-uri din lunile August şi Septembrie din partea celor din Brasov şi Ploieşti, de un număr mai mare de protagonişti, participanţi şi turişti!

12) Pe baza unui astfel de parteneriat doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia puteau, în lunile Octombrie, Noiembrie si Decembrie, să promoveze acele programe de Revelion ce putea să fie organizate în cel puţin 70 de locaţii, la Mamaia si la Constanta, în diverse weekend-uri, la Braşov şi pe Valea Prahovei!

13) Pe baza unui astfel de parteneriat doamna Corina Martin şi cei care administrează taxa de promovare a turismului la Mamaia puteau, în lunile Februarie şi Martie să promoveze, la Braşov şi pe Valea Prahovei, ceea ce urma să fie făcut pe Litoral în diverse weekend-uri, din lunile Mai, Iunie 2016.După ce persoana respectivă a aflat despre cele 13 lucruri ce au fost prezentate mai sus, considerând probabil că o astfel de cifră putea să-i aducă ghinion, s-a distanţat de doamna Corina Martin, iar apoi, ca să poate arăta lumea că numai are nici o treabă cu dânsa a declarat: „vom susţine orice înseamnă eveniment care are ca obiectiv extinderea duratei sezonului”.

Având în vedere că într-un moment în care problema care a dus ruptura între cei doi „fierbea”, ca în interiorul unui vulcan înainte de eruptie, eu, Alberto Rodrigues, am apăsat pe rană mai mult decât a trebuit, iar doamna Corina Martin a avut o ieşire cam vulcanică, atunci, pentru a evita ca si de data aceasta o să treacă la ameninţare o să spun încă de acum lui doamna Corina Martin că acest document este un pamflet şi trebuie să fie tratat ca atare adică… cu respect!Având în vedere interesul pe care acest document l-a trezit în rândul cititorilor voi reveni şi voi prezenta mai multe amănunte despre acest subiect!

Oportunitati de afaceri Constanta

Până atunci vă prezint câteva pasaje dintr-un alt document, în care doamna Corina Martin a reacţionat de o manieră vulcanică şi a trecut la ameninţare!!!

Iată ce a spus: „Corina Martin Official: Domnul Rodriguez Alberto, vă propun să vă opriţi aici. Altfel, voi considera asta hărţuire”… Adică, cu alte cuvinte, mă va da în judecată pentru hărţuire! Având în vedere că nu făceam decât să spun despre anumite adevărurile care până acum nu au putut fi contestate, ba, mai mult decât atât, după ce a fost părăsită de persoana care s-a distanţat de dânsa a făcut o declaraţie publică în care a folosit o expresie de-a mea pe care eu am tot prezentat-o atunci când vorbeam despre acele motive care ulterior au dus la despărţirea lor. Cu altă ocazie, într-un schimb de replici cu blogeri şi ziarişti a spus:” Corina Martin Official: Eu, pentru acuzaţii nefondate, m-am decis să apelez la avocatul meu. Vă rog să aveţi decenţa să vă informaţi şi să vă retrageţi acuzaţiile.

Textul a fost conceput de Alberto Rodrigues.

Adaptarea si corectura a fost realizata de catre Ghimi Carmen.

Editarea a fost realizata de catre prof. dr.Daniel Mihai, redactor-sef al ziarului Criteriul National

Ziarul Criteriul National multumeste cu aceasta ocazie tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui document cat si unor altor documente ce au fost publicate cu alta ocazie!

 

 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo