Criteriul National

Cosmetic Plant, bilanţ după 25 de ani: Investiţii de 2,2 milioane de euro şi afaceri în creştere de la an la an

Cosmetic Plant, bilanţ după 25 de ani: Investiţii de 2,2 milioane de euro şi afaceri în creştere de la an la an
martie 02
11:42 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat, în cei 25 de ani de la înfiinţare, o creştere constantă a cifrei de afaceri şi a realizat, în total, investiţii de circa 2,2 milioane de euro. De asemenea, începând din 1991 şi până în prezent, compania a vândut milioane de produse şi a realizat exporturi către 24 de ţări, având în acest moment în portofoliu 14 game sortimentale.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant„Business-ul Cosmetic Plant a pornit în urmă cu 25 de ani, în 1991, fiind înfiinţat de către mama mea, dna. Ileana Mester, şi a rămas o afacere de familie. Astăzi, la un sfert de veac de la lansare, compania se află deja la a treia generaţie şi a reuşit, în această perioadă, să obţină creşteri de la an la an şi a absorbit, în total, investiţii de peste 2,2 milioane de euro”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, doar în ultimii cinci ani compania a raportat un avans cu cca. 67% al business-ului, de la 1,2 milioane de euro, în 2010, la cca. 2 milioane de euro, în 2015.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că perioada de criză economică nu a avut niciun impact în afacerile companiei. Astfel, chiar şi în intervalul 2008 – 2012 compania a raportat creşteri constante ale business-ului.

„Acest lucru a fost posibil tocmai ca urmare a unei strategii foarte concrete. În primul rând, am fost foarte atenţi la ţinerea în frâu a cheltuielilor, bineînţeles fără a face rabat la calitatea produselor. În plus, am analizat foarte atent atât trendurile internaţionale, cât şi nevoile consumatorilor din ţară şi ne-am adaptat în permanenţă gama sortimentală în funcţie de acestea”, a mai spus Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte investiţiile derulate în aceşti 25 de ani de la înfiinţare, reprezentanta companiei a subliniat că cele mai importante sume au fost direcţionate către construirea şi dotarea actualei unităţi de producţie, dar şi către creşterea permanentă a gradului de tehnologizare a liniei de producţie.

„Evoluţia pozitivă a companiei a fost posibilă prin reinvestire sistematică a profitului. Practic, din anul 2006, reinvestim an de an profitul pentru a asigura firmei o dezvoltare eficientă”, a subliniat Directoarea Generală a companiei.

De asemenea, business-ul companiei a fost susţinut şi de exporturi, mai ales începând cu 2012, când a fost creată o strategie de creştere în acest sens. Acestea au fost lansate în 2009, produsele Cosmetic Plant ajungând în 24 de țări dintre care cele mai importante sunt Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.

Peste 100 de produse dezvoltate în 25 de ani

Business-ul Cosmetic Plant a pornit, în 1991, cu 6 game, iar în acest moment portofoliul companiei a ajuns la peste 100 de produse împărţite în 14 game sortimentale. Trei dintre gamele iniţiale se află şi astăzi printre cele esențiale în portofoliul companiei – Gălbenele, Îngrijire păr şi Protecţie Solară, prima dintre acestea fiind, la 25 de ani de la lansare, în topul celor mai vândute şi îndrăgite de către clienţi. 

„Gamele s-au păstrat, în majoritate, dar produsele neperformante au fost scoase sau înlocuite. De asemenea, pe parcurs, unele game au fost extinse cu noi şi noi produse”, a mai spus Susana Laszlo.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro