Criteriul National

Costuri de reparație și întreținere BMW: La ce trebuie să te aștepți ? BRO CARS SOLUTIONS îți pune la dispoziție un ghid complet

Costuri de reparație și întreținere BMW: La ce trebuie să te aștepți ? BRO CARS SOLUTIONS îți pune la dispoziție un ghid complet
noiembrie 25
14:27 2021

Costurile de reparație ale unei mașini, diferă de la model la model. În general, dacă reușești să “o ții din scurt”, adică să o repari imediat ce se strică, nu vei avea o mare gaură în buget. Service auto BMW de la BRO CARS SOLUTIONS îți oferă un ghid complet și îți răspunde la câteva din întrebările tale.

Cât ar trebui să mă aștept să plătesc pentru service-ul și întreținerea regulată a BMW-ului meu ?

Costul întreținerii unui BMW sau a oricărui automobil de înaltă performanță variază în funcție de stare, vârstă și model specific. În mod clar, un motor V12 sau V8 de înaltă performanță necesită un nivel mai ridicat de întreținere decât un motor cu patru sau șase cilindri – ca să nu mai vorbim că necesită mai multă muncă și piese de întreținut. 

Indiferent de an, model sau tip de motor, este important să îți întreții în mod regulat BMW-ul. În general, regula este ca la 10.000 km parcurși sau o dată pe an să mergi cu mașina la service. 

Dacă ne raportăm la prețurile din 2021, o simplă revizie poate pleca de la 500 de RON și poate ajunge chiar la mult mai mult, în funcție de modelul BMW-ului.

Cât ar trebui să mă aștept să plătesc pentru reparațiile majore ale unui BMW?

Nu există nicio modalitate de a răspunde cu adevărat cât ar trebui să plătești pentru o reparație a BMW-ului tău. Reparațiile obișnuite legate de scurgerile de ulei, scurgerile de lichid de răcire, pot varia foarte mult. Așadar, dacă te confrunți cu o astfel de problemă, cel mai bine este să apelezi la BRO CARS SOLUTIONS.

Cât ar trebui să mă aștept să plătesc pentru reparațiile minore ale unui BMW ?

Deși costul reparației BMW-ul tău va varia în funcție de reparațiile necesare, unele reparații obișnuite sunt legate de simpla verificare a motorului. Reparațiile minore, cum ar fi înlocuirea bujiilor, scurgeri minore de ulei care provin de la diferite garnituri, pot fi adesea reparate în câteva ore și, de obicei, vor costa câteva sute de lei. Ca întotdeauna, dacă BMW-ul tău are problemă de service sau vrei să verifici motorului, sau pur și simplu nu funcționează așa cum ar trebui, mergi la BRO CARS SOLUTIONS! Acești vor fi foarte bucuroși să arunce o privire și să îți ofere un deviz detaliat.

Atenție și la sistemul de frânare

Majoritatea proprietarilor de mașini, uită de verificare frânelor, deși sunt un alt element comun de întreținere. Este important să utilizezi plăcuțe de frână și discuri de frână de calitate adecvată pentru BMW-ul tău. 

Amintește-și că nu toate seturile de plăcuțe sau discuri sunt bune. Se aplică vechea zicală, primești ceea ce plătești. Poți cheltui 300 de RON pe un set de plăcuțe de frână sau puteți cheltui 1200 de RON. Totul este în funcție de modelul tău și de nivelul de performanță pe care ți-l dorești. Ar trebui să stai departe de frânele ieftine. Ai nevoie de siguranță. Este foarte importantă!

Întreținerea unui BMW este costisitoare. Așadar, ai grijă de mașina ta și mergi corect ca să nu ajungi la “doctor” cu BMW-ul tău.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul