Criteriul National

Cresterea rapida a brandului

Cresterea rapida a brandului
iunie 16
19:00 2019

Orice firma isi doreste sa aiba in vedere un serviciu bun de creare identitate vizuala, acest serviciu fiind unul excelent. O agentie de branding buna va va ajuta din acest punct de vedere, astfel incat sa va faceti o reclama mult mai buna in mediul online.

Ce trebuie sa stiti?

Este o idee buna sa va orientati catre un serviciu de creare identitate vizuala de calitate pentru ca un astfel de serviciu va va ajuta mult, iar vizibilitatea firmei voastre va creste semnificativ. Armeanu.ro va pune la dispozitie strategii de branding ideale pentru orice fel de afacere, astfel incat sa va bucurati de un succes mai mare. Aceasta firma se ocupa de mai multe lucruri, atunci cand realizeaza o strategie de branding inedita.

In primul rand, ea se ocupa de partea de cercetare, astfel incat strategia sa se potriveasca cu firma voastra. Ea mai are in vedere si pozitionarea, arhitectura brandului, precum si alte lucruri care fac dintr-un brand obisnuit, unul cu adevarat special. In ceea ce priveste brandingul, firma va pune la dispozitia clientilor un serviciu de creare identitate vizuala caracterizat prin naming, logo design, dar si brand visuals sau manual de brand. 

Alte aspecte

Solutiile oferite de aceasta firma sunt inedite, ea punandu-va la dispozitie o multime de informatii si indicatii pentru ca afacerea voastra sa devina mult mai cunoscuta si sa ramana in mintea clientilor vostri. Solutiile oferite in ceea ce priveste serviciul de creare identitate vizuala vor fi tangibile. Veti reusi sa aveti parte de o arhitectura a brandului vostru cat mai buna, dar si de servicii de branding ,rebranding, precum si messaging sau consultanta, astfel incat sa va bucurati de o afacere mult mai prospera si sa atrageti un namar mai ridicat de clienti.

Un brand de succes trebuie sa comunice usor cu publicul tinta, acest public fiind insa divizat de cele mai multe ori. Brandul trebuie sa se gandeasca la lucrurile care unesc clientii, astfel incat sa le ofere acestora ceea ce-si doresc. Acesta va trebui sa comunice cat mai eficient cu clientii si sa le ofere mereu sprijinul de care ei au nevoie. 

Serviciul bun de creare identitate vizuala este ceva de care orice afacere trebuie sa tina cont. Acest serviciu reprezinta o abordare strategica importanta a oricarei afaceri. Oamenii vor absorbi mult mai usor ideile simplificate, de aceea tinta oricarei afaceri ar trebui sa fie simplitatea. Tot ce va trebui un brand sa faca este sa ofere esentialul, iar imaginatia va reusi sa completeze restul, astfel incat ea va construi in jurul acestui esential. 

Firma Armeanu exploreaza crearea identitatii vizuale si adeveratale valori ale brandului, dar si cultura publicului pe care acesta il vizeaza. Imediat dupa ce s-a ocupat de aceste lucruri, incepe realizarea strategiei de branding. Se va analiza competitia directa si indirecta ptrin identificarea scopului brandului.

Echipa care se va ocupa de site-ul vsotru va pune accent pe design, dar si atitudinea pe care brandul vostru o va avea. Se va realiza un design deosebit si se va aplica si identitatea brandului pe care il detineti.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul