Criteriul National

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul
august 01
16:06 2020

crossdocking

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu strategii de raspuns eficiente precum cross-docking Bucuresti. Docking-ul incrucisat este un model logistic care optimizeaza lantul de aprovizionare prin eliminarea sau reducerea considerabila a timpului de depozitare, deoarece marfurile nu sunt stocate dupa descarcare, ci sunt pregatite si trimise aproape direct clientilor. Exista doua tipuri de andocare incrucisata:

Direct sau pre-distribuit: marfurile sunt deja separate si trebuie primite doar de catre unitatile de iesire organizate anterior in functie de locatiile de livrare. Acesta este cel mai de baza model, deoarece produsele nu necesita multa manipulare.

Indirecta sau consolidata: marfurile sunt primite si mutate intr-o locatie intermediara sau zona de ridicare, unde sunt separate si organizate pentru a fi trimise in diferite destinatii.

Cross docking Bucuresti – Avantaje

Pe langa accelerarea livrarilor si evitarea costurilor de depozitare, companiile care utilizeaza cross docking Bucuresti beneficiaza de alte avantaje majore:

  • Eficienta si productivitate mai mari in lantul de aprovizionare.
  • Costuri mai mici legate de depozitare, distributie, gestionarea stocurilor si forta de munca.
  • Mai usor de manipulat si relocat marfa.
  • Mai usor pentru a mentine prospetimea produselor perisabile.
  • Rata de conformitate mai mare pentru termenele fixate.
  • Mai usor de actualizat si disponibilitate mai mare a marfurilor.
  • mai buna linie de aprovizionare organizata prin gestionarea nevoilor clientilor cu magazinele.
  • Mai putin nevoie de spatiu.
  • Mai putine greseli si daune produse (datorita scaderii numarului de persoane implicate in proces).

Fluxul constant de produse pe care se bazeaza cross docking-ul creeaza economii si accelereaza transportul la costuri reduse. Cu toate acestea, recomandabil este sa se faca acest lucru numai atunci cand sunt indeplinite urmatoarele caracteristici:

  • Durata de depozitare este mai mica de 24 de ore.
  • Marfurile sunt trimise clientilor sau trimise la procesul de ridicare imediat dupa descarcare.
  • Investitia justifica implementarea.
  • Exista un schimb eficient de informatii despre produse si statutul acestora.
  • Exista o strategie comuna si echilibrata pentru distributia unitatilor.
  • Exista un angajament intre departamentele implicate.

Dupa cum poti vedea, acest model implica un proces de consolidare a produselor si apoi de separare a acestora in mai multe comenzi. Cu toate acestea, trecerea de la platforma de ridicare se poate realiza prin mai multe metode de colectare si livrare.

Docking-ul incrucisat se concentreaza pe utilizarea cat mai buna a sistemelor si tehnologiilor de afaceri, pentru a crea un proces de transport just la timp. De asemenea, elimina nevoia de a avea relatii comerciale multiple si reduce costurile suportate de sistemele de transport maritim mici, deoarece toate activitatile pot fi desfasurate de aceeasi echipa.

Companiile de logistica ofera servicii de Cross docking Bucuresti, concentrandu-se pe realizarea coordonarii si executiei corecte, gratie mai multor solutii de depozitare, ridicare si transport.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul