Criteriul National

Cum a ajuns Jennifer Lopez sa fie data in judecata de o companie de hoverboarduri

Cum a ajuns Jennifer Lopez sa fie data in judecata de o companie de hoverboarduri
august 24
11:30 2017

Cum reusesc vedetele internationale sa aiba timp si pentru promovarea unor produse? Daca cei mai multi dintre dvs. veti spune ca nu este mare lucru ca intre zece concerte sau filmari sa postezi pe retelele de socializare si cateva clipuri sau imagini cu produsul unei firme celebre, va inselati. Un exemplu in acest sens il constituie celebra Jennifer Lopez, care a semnat un contract cu o companie de hoverboard-uri.

Potrivit Variety, in anul 2015, cand noul gadget minune, hoverboard-ul, a impus o adevarata moda in lumea intreaga, inlocuind in unele cazuri chiar mersul pe jos, Jennifer Lopez a fost de acord sa posteze pe Twitter sau Instagram o data la trei luni, clipuri in care foloseste acest gadget. Initiativa companiei nu este deloc intamplatoare, fiind cunoscut faptul ca cele mai mari vedetele au fost cele care au promovat agresiv acest produs. Scopul a fost atins: dupa clipurile cu Justin Bieber, Mike Tyson, Jammie Fox, Chris Brown etc., astazi hoverbordul este nelipsit pentru orice tanar la moda, ulterior aparand si firme de reparatii hoverboard.

Compania respectiva i-a trimis vedetei peste 42 de hoverboard-uri personalizate. Lopez a reusit sa posteze un video intitulat „Love Do not Cost a Thing”, in mai 2016.

Este de inteles! Cand ar fi putut vedeta sa mai aiba timp sa promoveze hoverboard-ul cand avea un program atat de incarcat, fiind nevoita sa se imparta intre emisiunea American Idol, in a carei juriu se afla, drama de politie Shades of Blue de pe NBC, emisiunea World of Dance, locuinta din Las Vegas, relatia cu Drake, cresterea celor doi gemeni ai ei, intalniri si diverse si alte proiecte?

Cel mai greu de inteles ramane insa motivul pentru care Lopez a acceptat acest contract. Toata lumea, la un moment dat, incearca sa se intinda mai mult decat ii este plapuma si chiar Beyoncé pare sa posteze pe retele de socializare continut sponsorizat (a se vedea reclama facuta pe Instagram in seara Super Bowl-ului la compania Airbnb). Nu pare ca Lopez ar fi avut nevoie de bani. Poate ca avea nevoie de hoverboard-uri. Oricum, compania respectiva a pretins ca un hoverboard pe care il produce s-a vandut in cea mai buna perioada la pretul de 1.295 de dolari, asa ca reprezentantii companiei i-au cerut vedetei daune in valoare de 54.390 dolari (valoarea a 42 de hoverboard-uri), ceea ce reprezinta valoarea unui singur inel purtat de vedeta americana.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo