Criteriul National

Cum a ajuns Jennifer Lopez sa fie data in judecata de o companie de hoverboarduri

Cum a ajuns Jennifer Lopez sa fie data in judecata de o companie de hoverboarduri
august 24
11:30 2017

Cum reusesc vedetele internationale sa aiba timp si pentru promovarea unor produse? Daca cei mai multi dintre dvs. veti spune ca nu este mare lucru ca intre zece concerte sau filmari sa postezi pe retelele de socializare si cateva clipuri sau imagini cu produsul unei firme celebre, va inselati. Un exemplu in acest sens il constituie celebra Jennifer Lopez, care a semnat un contract cu o companie de hoverboard-uri.

Potrivit Variety, in anul 2015, cand noul gadget minune, hoverboard-ul, a impus o adevarata moda in lumea intreaga, inlocuind in unele cazuri chiar mersul pe jos, Jennifer Lopez a fost de acord sa posteze pe Twitter sau Instagram o data la trei luni, clipuri in care foloseste acest gadget. Initiativa companiei nu este deloc intamplatoare, fiind cunoscut faptul ca cele mai mari vedetele au fost cele care au promovat agresiv acest produs. Scopul a fost atins: dupa clipurile cu Justin Bieber, Mike Tyson, Jammie Fox, Chris Brown etc., astazi hoverbordul este nelipsit pentru orice tanar la moda, ulterior aparand si firme de reparatii hoverboard.

Compania respectiva i-a trimis vedetei peste 42 de hoverboard-uri personalizate. Lopez a reusit sa posteze un video intitulat „Love Do not Cost a Thing”, in mai 2016.

Este de inteles! Cand ar fi putut vedeta sa mai aiba timp sa promoveze hoverboard-ul cand avea un program atat de incarcat, fiind nevoita sa se imparta intre emisiunea American Idol, in a carei juriu se afla, drama de politie Shades of Blue de pe NBC, emisiunea World of Dance, locuinta din Las Vegas, relatia cu Drake, cresterea celor doi gemeni ai ei, intalniri si diverse si alte proiecte?

Cel mai greu de inteles ramane insa motivul pentru care Lopez a acceptat acest contract. Toata lumea, la un moment dat, incearca sa se intinda mai mult decat ii este plapuma si chiar Beyoncé pare sa posteze pe retele de socializare continut sponsorizat (a se vedea reclama facuta pe Instagram in seara Super Bowl-ului la compania Airbnb). Nu pare ca Lopez ar fi avut nevoie de bani. Poate ca avea nevoie de hoverboard-uri. Oricum, compania respectiva a pretins ca un hoverboard pe care il produce s-a vandut in cea mai buna perioada la pretul de 1.295 de dolari, asa ca reprezentantii companiei i-au cerut vedetei daune in valoare de 54.390 dolari (valoarea a 42 de hoverboard-uri), ceea ce reprezinta valoarea unui singur inel purtat de vedeta americana.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo