Criteriul National

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?
octombrie 19
16:45 2017

Este tot mai dificil ca sa ajungi la potentialii clienti prin intermediul reclamelor directe, prin mesaje online platite care ii indeamna sa cumpere tot soiul de produse. Asa incat campaniile de advertoriale sunt un mijloc bun de promovare.

Userii ignora banerele agasante, cat si videoclipurile cu pronuntat caracter publicitar. Da, oricarui om ii place ca sa cumpere, dar sa nu aiba sentimentul ca o face fortat, ci din proprie initiativa.

David Ogilvy spunea candva ca nu exista nimic care sa oblige ca reclama sa arate ca o reclama. Iata de ce este nevoie de cai indirecte prin care o persoana poate ca sa fie convinsa sa cumpere un anume produs ori serviciu de care, ca sa fim corecti, nu intotdeauna are absoluta nevoie.

De cand internetul s-a democratizat reclamele s-au adaptat si ele, iar advertorialele sunt din ce in ce mai raspandite.


Ce este un advertorial?

In cuvinte putine, un advertorial este un articol in care se impleteste un mesaj publicitar cu un articol de presa (scrisa sau online).

Spre deosebire de o reclama gen anunt mica/marea publicitate sau o reclama foto cu sau fără slogan, cand vorbim de advertoriale, mai ales de cele ceva mai elaborate, scopul publicitar nu se face vizibil chiar de la inceput, in mod agresiv, el este cumva difuz, mai mult se subintelege decat comanda clar la actiune (call-to-action).

Un advertorial bun este un articol care incearca sa prinda in mrejele sale potentialul consumator de produse sau servicii, sa il faca sa le doreasca deoarece lecturarea textului respectiv i-a starnit o dorinta nestavilita de a avea parte de acea experienta de cumparare si/sau de utilizare a obiectului vanzarii.

Cititorii inteligenti trebuie sedusi incetul cu incetul, iar acest lucru presupune o mare iscusinta in scrierea articolelor respective.

Intr-o strategie de marketing smart folosirea advertorialelor se face pentru a oferi utilizatorilor din mediul online un continut valoros, care sa raspunda unei nevoi stringente pe care userii o au la un moment dat (chair daca nu sunt pe deplin constienti de acest lucru), nu pentru a-i trimite imperios sa cumpere ceva.

Indiferent ce se spune, articolele sponsorizate au un impact deosebit atat asupra cititorilor, dar si a ierarhizarii diferitelor site-uri si bloguri pe motoarele de cautare, dovada ca si sumele platite in lume pe acest tip de postari a crescut enorm in ultimii ani.


De ce este un advertorial bun mai eficace decat un banner sau un anunt publicitar clasic?

1) ofera valoare prin continutul sau si nu arata ca o reclama;

2) are un titlu incitant, care agata cititorul ce vrea sa afle mai mult, il prinde precum un paianjen in panza sa;

3) intelegand foarte bine produsul sau serviciul, textul poate raspunde la anumite intrebari care l-ar putea framanta pe potentialul client;

4) apare de cele mai multe ori pe bloguri, site-uri de nisa, citite de anumite segmente specifice de utilizatori de internet, ceea ce face ca mesajul publicitar camuflat printre randuri sa aiba relevanta pentru aceia ce parcurg advertorialul respectiv;

5) forma clara, concisa, limbajul specific, iata elemente ce confera credibilitate unui advertorial bun;

6) este un text care prin povestea pe care o spune atinge anumite emotii umane, diferentiindu-se de limbajul de lemn al vanzarilor. Precum se stie, in prezent se vand experiente, emotii, nu produse banale de larg consum.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu