Criteriul National

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?
octombrie 19
16:45 2017

Este tot mai dificil ca sa ajungi la potentialii clienti prin intermediul reclamelor directe, prin mesaje online platite care ii indeamna sa cumpere tot soiul de produse. Asa incat campaniile de advertoriale sunt un mijloc bun de promovare.

Userii ignora banerele agasante, cat si videoclipurile cu pronuntat caracter publicitar. Da, oricarui om ii place ca sa cumpere, dar sa nu aiba sentimentul ca o face fortat, ci din proprie initiativa.

David Ogilvy spunea candva ca nu exista nimic care sa oblige ca reclama sa arate ca o reclama. Iata de ce este nevoie de cai indirecte prin care o persoana poate ca sa fie convinsa sa cumpere un anume produs ori serviciu de care, ca sa fim corecti, nu intotdeauna are absoluta nevoie.

De cand internetul s-a democratizat reclamele s-au adaptat si ele, iar advertorialele sunt din ce in ce mai raspandite.


Ce este un advertorial?

In cuvinte putine, un advertorial este un articol in care se impleteste un mesaj publicitar cu un articol de presa (scrisa sau online).

Spre deosebire de o reclama gen anunt mica/marea publicitate sau o reclama foto cu sau fără slogan, cand vorbim de advertoriale, mai ales de cele ceva mai elaborate, scopul publicitar nu se face vizibil chiar de la inceput, in mod agresiv, el este cumva difuz, mai mult se subintelege decat comanda clar la actiune (call-to-action).

Un advertorial bun este un articol care incearca sa prinda in mrejele sale potentialul consumator de produse sau servicii, sa il faca sa le doreasca deoarece lecturarea textului respectiv i-a starnit o dorinta nestavilita de a avea parte de acea experienta de cumparare si/sau de utilizare a obiectului vanzarii.

Cititorii inteligenti trebuie sedusi incetul cu incetul, iar acest lucru presupune o mare iscusinta in scrierea articolelor respective.

Intr-o strategie de marketing smart folosirea advertorialelor se face pentru a oferi utilizatorilor din mediul online un continut valoros, care sa raspunda unei nevoi stringente pe care userii o au la un moment dat (chair daca nu sunt pe deplin constienti de acest lucru), nu pentru a-i trimite imperios sa cumpere ceva.

Indiferent ce se spune, articolele sponsorizate au un impact deosebit atat asupra cititorilor, dar si a ierarhizarii diferitelor site-uri si bloguri pe motoarele de cautare, dovada ca si sumele platite in lume pe acest tip de postari a crescut enorm in ultimii ani.


De ce este un advertorial bun mai eficace decat un banner sau un anunt publicitar clasic?

1) ofera valoare prin continutul sau si nu arata ca o reclama;

2) are un titlu incitant, care agata cititorul ce vrea sa afle mai mult, il prinde precum un paianjen in panza sa;

3) intelegand foarte bine produsul sau serviciul, textul poate raspunde la anumite intrebari care l-ar putea framanta pe potentialul client;

4) apare de cele mai multe ori pe bloguri, site-uri de nisa, citite de anumite segmente specifice de utilizatori de internet, ceea ce face ca mesajul publicitar camuflat printre randuri sa aiba relevanta pentru aceia ce parcurg advertorialul respectiv;

5) forma clara, concisa, limbajul specific, iata elemente ce confera credibilitate unui advertorial bun;

6) este un text care prin povestea pe care o spune atinge anumite emotii umane, diferentiindu-se de limbajul de lemn al vanzarilor. Precum se stie, in prezent se vand experiente, emotii, nu produse banale de larg consum.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Violențele nejustificate…nasc reacții, durere și haos- EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Protestul Diasporei a fost îngrădit, a fost unul despre care se va scrie, se va povesti și începând cu ziua de astăzi se va cerceta de către Parchetul Militar.
Acest eveniment a fost asezonat cu o serie de violențe de neînchipuit, de intervenții în forță venite din partea Jandarmeriei Române. Această breaslă și-a dat în petec, invocând faptul că mulțimea a fost… violentă.
Acest lucru este departe de a fi adevărat, cu toate că s-a întâmplat, iar imaginile și materialele video care împânzesc internetul nu pot fi trecute cu vederea.
Mai mult decât atât, astăzi, cu cea mai mare nerușinare, purtătorii de cuvânt ai acestei instituții au spus că ” și-au făcut datoria” și au acționat în legitimitate.

Poate că am ajuns să retrăim scene de coșmar din epoci ce le consideram demult apuse… Însă, ceea ce cu toţii am aflat a fost faptul că nu am fost și nu ne-am închipuit că se va produce.
Cu toate acestea, am fost avertizaţi că se va întâmpla şi nu am vrut să credem. „Mersul până la capăt”, de a cere demisia unui sistem condus de oameni certați cu legea și cu bunul simț a fost înnabușit cu gaze lacrimogene, cu tunuri cu apă și cu intimidări, bastoane aplicate asupra populației strînse cu această ocazie.

Au existat și în mulțime agitatori, instigatori și chiar membrii ai unor așa-zise galerii de fotbal, dar care, spre surprinderea multora au fost lăsați în pace, chiar dacă au aruncat cu pietre , au incendiat arbuști și au provocat mult haos.

Dar, înainte de toate, să ne aducem aminte și de alt aspect. Au fost și alte avertizări. La conferinţa de presă ţinută cu câteva zile înainte, nişte ofiţeri de jandarmerie au semnalat, folosind obişnuitul limbaj de lemn, ”că se va întâmpla.”

Românii veniţi de departe pentru a protesta împotriva unor abuzuri s-au lovit de o metodă sistematică aplicată de Jandarmerie pentru a discredita orice viitoare mişcare de opoziţie. De aceea, fără să emit judecăți de valoare, îmi asum atunci când afirm că România a capotat și a ajuns la cheremul unor oameni politici care acționează împotriva propriului popor.

După aproape zece ore de gaze inhalate, vă pot spune cum a fost montată în scenă toată această mascaradă. Jandarmii au tensionat situaţia ,deoarece aveau obiceiul să trăgă şi să mute gardurile de colo colo, fără rost. De altfel au agitat mulţimea care era oricum inflamată, dar care nu era violentă. Apoi, începând cu ora 21 au început să lanseze salve cu gaze lacrimogene fără motiv, servite generos exact în faţă, de la mică distanţă, cu un cinism maxim, cum numai slugile stăpânilor lor ştiu să facă........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu