Criteriul National

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?

Cum ajuta advertorialele promovarea online a unui site?
octombrie 19
16:45 2017

Este tot mai dificil ca sa ajungi la potentialii clienti prin intermediul reclamelor directe, prin mesaje online platite care ii indeamna sa cumpere tot soiul de produse. Asa incat campaniile de advertoriale sunt un mijloc bun de promovare.

Userii ignora banerele agasante, cat si videoclipurile cu pronuntat caracter publicitar. Da, oricarui om ii place ca sa cumpere, dar sa nu aiba sentimentul ca o face fortat, ci din proprie initiativa.

David Ogilvy spunea candva ca nu exista nimic care sa oblige ca reclama sa arate ca o reclama. Iata de ce este nevoie de cai indirecte prin care o persoana poate ca sa fie convinsa sa cumpere un anume produs ori serviciu de care, ca sa fim corecti, nu intotdeauna are absoluta nevoie.

De cand internetul s-a democratizat reclamele s-au adaptat si ele, iar advertorialele sunt din ce in ce mai raspandite.


Ce este un advertorial?

In cuvinte putine, un advertorial este un articol in care se impleteste un mesaj publicitar cu un articol de presa (scrisa sau online).

Spre deosebire de o reclama gen anunt mica/marea publicitate sau o reclama foto cu sau fără slogan, cand vorbim de advertoriale, mai ales de cele ceva mai elaborate, scopul publicitar nu se face vizibil chiar de la inceput, in mod agresiv, el este cumva difuz, mai mult se subintelege decat comanda clar la actiune (call-to-action).

Un advertorial bun este un articol care incearca sa prinda in mrejele sale potentialul consumator de produse sau servicii, sa il faca sa le doreasca deoarece lecturarea textului respectiv i-a starnit o dorinta nestavilita de a avea parte de acea experienta de cumparare si/sau de utilizare a obiectului vanzarii.

Cititorii inteligenti trebuie sedusi incetul cu incetul, iar acest lucru presupune o mare iscusinta in scrierea articolelor respective.

Intr-o strategie de marketing smart folosirea advertorialelor se face pentru a oferi utilizatorilor din mediul online un continut valoros, care sa raspunda unei nevoi stringente pe care userii o au la un moment dat (chair daca nu sunt pe deplin constienti de acest lucru), nu pentru a-i trimite imperios sa cumpere ceva.

Indiferent ce se spune, articolele sponsorizate au un impact deosebit atat asupra cititorilor, dar si a ierarhizarii diferitelor site-uri si bloguri pe motoarele de cautare, dovada ca si sumele platite in lume pe acest tip de postari a crescut enorm in ultimii ani.


De ce este un advertorial bun mai eficace decat un banner sau un anunt publicitar clasic?

1) ofera valoare prin continutul sau si nu arata ca o reclama;

2) are un titlu incitant, care agata cititorul ce vrea sa afle mai mult, il prinde precum un paianjen in panza sa;

3) intelegand foarte bine produsul sau serviciul, textul poate raspunde la anumite intrebari care l-ar putea framanta pe potentialul client;

4) apare de cele mai multe ori pe bloguri, site-uri de nisa, citite de anumite segmente specifice de utilizatori de internet, ceea ce face ca mesajul publicitar camuflat printre randuri sa aiba relevanta pentru aceia ce parcurg advertorialul respectiv;

5) forma clara, concisa, limbajul specific, iata elemente ce confera credibilitate unui advertorial bun;

6) este un text care prin povestea pe care o spune atinge anumite emotii umane, diferentiindu-se de limbajul de lemn al vanzarilor. Precum se stie, in prezent se vand experiente, emotii, nu produse banale de larg consum.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo