Criteriul National

Cum alegem cosurile cadou si ce impact au ele

Cum alegem cosurile cadou si ce impact au ele
iunie 17
10:19 2017

Cosurile cadou care sunt atat de populare mai ales in prejma sarbatorilor sau cu orice alta ocazie sunt preferatele tuturor, Daca cadoul este impachetat clasic nu mai exista entuziasmul deschiderii cu bucurie a darurilor, motiv pentru care aceste cosuri cadou sunt ambalate frumos, intr-un ambalaj transparent pentru a lasa la vedere toata splendoarea bunatatilor din interior. Mai mult decat atat angajatorii pot oferi angajatilor cosuri corporate drept cadouri de craciun si paste.

In urma cu ceva vreme, cosurile erau intocmite din nuiele sau paie si erau folosite mai ales de vanatori pentru a transporta prada zilei sau chiar de agricultori pentru a culege legumele si fructele. In aceeasi masura, femeile foloseau cosurile cu bunatati pentru a duce pranzul sotilor care erau plecati sa lucreze campul. Probabil ca toate aceste intrebuintari practice ale cosurilor care sunt deprinse inca din viata de la tara a romanului au facut ca ele sa fie atat de apreciate si in zilele de astazi.

Ori de cate ori se sarbatoreste ceva, oamenii ofera aceste cosuri speciale, mai ales in preajma Pastelui, a Craciunului sau a petrecerilor din cadrul companiilor, mai ales ca exista o varietate foarte larga de astfel de produse.  Exista cosuri pline cu fructe de cea mai buna calitate la vinuri de crama, si de la cosuri cu delicatese ca pate foie gras si caviar, pana la miere din flori de portocal si cafea braziliana. Orice este posibil, in functie, bineinteles, de bugetul pe care il ai la dispozitie pentru un cadou minunat. Acesta pana la urma face diferenta intre un cos cu delicatese italiene din zona Toscana si unul cu prajitura cu mere facuta de tine, acasa.

De asemenea, un astfel de cos nu trebuie neaparat sa contina alimente sau bauturi pentru ca iti poti pune amprenta adaugand obiecte care se potrivesc evenimentului pe care il sarbatoresti. De exemplu daca cosurile sunt oferite angajatilor companiei tale cu ocazia Craciunui, puteti adauga in ele cani sau agende personalizate cu logo-ul firmei, caciulite de mos sau ornamente specifice. Cel mai des se adauga compozitii florale decorative, dar si carti, uleiuri de masaj, jucarii, sau produse aroma therapy. Practic tot ce trebuie sa faci, este sa iti pui imaginatia in valoare. Limitele sunt stabilite doar de dimensiunile cosului si de cati bani ai in portofel.

Poti alege cosuri simple si economice si indiferent de alegerea ta acestea vor fi in mod cert un simbol al generozitatii si al abundentei deoarece ele nu doar ca transmit un mesaj personal la fel cum o fac bijuteriile, ci se adreaza unei categorii mai largi de oameni si sunt potrivite atat oamenilor simpli cat si celor de afaceri. In plus, cosurile cadou sunt perfecte in sfera afacerilor pentru ca astfel se transmite un mesaj de multumire si admiratie catre destinatarul darului. Momentul in care primeste un cos cu bunatati este unul plin de veselie pentru orice om, oricine ar fi el si oricare ar fi grijile sale zilnice.  Undeva in subconstient, o voce ii sopteste ca va avea o zi buna datorita acestuia. Si doar prezenta cosului in aproprerea sa este suficient pentru a-i transforma starea de spirit.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo