Criteriul National

Cum alegem cosurile cadou si ce impact au ele

Cum alegem cosurile cadou si ce impact au ele
iunie 17
10:19 2017

Cosurile cadou care sunt atat de populare mai ales in prejma sarbatorilor sau cu orice alta ocazie sunt preferatele tuturor, Daca cadoul este impachetat clasic nu mai exista entuziasmul deschiderii cu bucurie a darurilor, motiv pentru care aceste cosuri cadou sunt ambalate frumos, intr-un ambalaj transparent pentru a lasa la vedere toata splendoarea bunatatilor din interior. Mai mult decat atat angajatorii pot oferi angajatilor cosuri corporate drept cadouri de craciun si paste.

In urma cu ceva vreme, cosurile erau intocmite din nuiele sau paie si erau folosite mai ales de vanatori pentru a transporta prada zilei sau chiar de agricultori pentru a culege legumele si fructele. In aceeasi masura, femeile foloseau cosurile cu bunatati pentru a duce pranzul sotilor care erau plecati sa lucreze campul. Probabil ca toate aceste intrebuintari practice ale cosurilor care sunt deprinse inca din viata de la tara a romanului au facut ca ele sa fie atat de apreciate si in zilele de astazi.

Ori de cate ori se sarbatoreste ceva, oamenii ofera aceste cosuri speciale, mai ales in preajma Pastelui, a Craciunului sau a petrecerilor din cadrul companiilor, mai ales ca exista o varietate foarte larga de astfel de produse.  Exista cosuri pline cu fructe de cea mai buna calitate la vinuri de crama, si de la cosuri cu delicatese ca pate foie gras si caviar, pana la miere din flori de portocal si cafea braziliana. Orice este posibil, in functie, bineinteles, de bugetul pe care il ai la dispozitie pentru un cadou minunat. Acesta pana la urma face diferenta intre un cos cu delicatese italiene din zona Toscana si unul cu prajitura cu mere facuta de tine, acasa.

De asemenea, un astfel de cos nu trebuie neaparat sa contina alimente sau bauturi pentru ca iti poti pune amprenta adaugand obiecte care se potrivesc evenimentului pe care il sarbatoresti. De exemplu daca cosurile sunt oferite angajatilor companiei tale cu ocazia Craciunui, puteti adauga in ele cani sau agende personalizate cu logo-ul firmei, caciulite de mos sau ornamente specifice. Cel mai des se adauga compozitii florale decorative, dar si carti, uleiuri de masaj, jucarii, sau produse aroma therapy. Practic tot ce trebuie sa faci, este sa iti pui imaginatia in valoare. Limitele sunt stabilite doar de dimensiunile cosului si de cati bani ai in portofel.

Poti alege cosuri simple si economice si indiferent de alegerea ta acestea vor fi in mod cert un simbol al generozitatii si al abundentei deoarece ele nu doar ca transmit un mesaj personal la fel cum o fac bijuteriile, ci se adreaza unei categorii mai largi de oameni si sunt potrivite atat oamenilor simpli cat si celor de afaceri. In plus, cosurile cadou sunt perfecte in sfera afacerilor pentru ca astfel se transmite un mesaj de multumire si admiratie catre destinatarul darului. Momentul in care primeste un cos cu bunatati este unul plin de veselie pentru orice om, oricine ar fi el si oricare ar fi grijile sale zilnice.  Undeva in subconstient, o voce ii sopteste ca va avea o zi buna datorita acestuia. Si doar prezenta cosului in aproprerea sa este suficient pentru a-i transforma starea de spirit.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Dor de primăvară - Editorial

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Intrarea în anotimpul renașterii își face simțită prezența. Natura se trezește la viață , chiar dacă acest sfârşit de februarie a fost destul de agitat, fiind marcat de nenumărate tulburări meteorologice dar și de evenimente, de arestări repetate şi anchete subtile, de multiple declaraţii de război şi de tensiuni mocnite. Dar, propun să le lăsăm în suspensie, deoarece toate au parte de rezolvare, la un moment dat.

Odată lămurite aceste aspecte, vă invit pe fiecare dintre dumneavoastră să vă lăsați imaginația să lucreze. Nu va necesita niciun cost suplimentar, iar beneficiile le veți cuantifica mai devreme sau mai târziu.

Așadar, din acest moment până la finalul acestor rânduri vă invit la a retrăi și reimagina primăvara din punctul dumneavoastră de vedere. Nu contează câtă experiență dețineți, nu contează nici statutul social, ci mai degrabă deschiderea sufletească dublată de acea trezvie.

Socoietatea postmodernă a devenit oarecum insensibilă la schimbările psihice, la schimbările anotimpurilor iar cea mai acută lipsă de orizont este pentru noi toţi o veritabilă și feroce luptă cu dorințele, temerile, ideile sau prejudecățile noastre. De aceea, anotimpul renașterii este o invitație la accederea într-o altă etapă a vieții şi o alternativă de a ne (re)veni în fire. La modul ideal se poate compara acest lucru ca pe o ofertă de a (re)veni la normalitate, la o invitație de a ne (re)găsi buna aşezare atât în relaţie cu semenii noştri, cât mai ales cu noi înşine.

Și este minunat să observăm aceste lucruri, chiar dacă suntem în mijlocul tuturor evenimentelor. Ce bucurie este atunci când ne alocăm timpul de a ne relaxa și de a privi la florile de câmp pentru a dobândi de la ele o înțelegere. Cromatic și olfactiv…Dar nu numai atât, deoarece aşa cum albina, zburând din floare în floare, adună din ele mierea, aşa şi noi, privind la flori nu numai cu ochii cei trupeşti, ci şi cu ochii lăuntrici putem aduna înțelepciune superioară, ce ține de suflet, dobândind anumite cunoştinţe..........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro