Criteriul National

Cum alegem mocheta potrivita pentru hotel?

Cum alegem mocheta potrivita pentru hotel?
iulie 22
17:45 2017

Mocheta pentru hotel este foarte importanta cand vine vorba despre pardoseala unui astfel de spatiu. De obicei, atat hotelurile cat si pensiunile sunt spatii cu tarfic intens, in care zilnic vin persoane, asa ca pardoseala este cel mai uzat lucru dintr-un hotel. O astfel de mocheta trebuie sa fie ignifuga, antistatica si trebuie sa asigure o rezistenta buna in timp, prezentand avantajul izolarii fonice si termice in comparatie cu alte tipuri de pardoseala.

Exista mai multe tipuri de mocheta, printre care cele personalizate, care au rolul de a oferi spatiului un aspect de lux, cu design propriu, ele fiind disponibile si in varianta celor care sunt special concepute pentru incalzire in pardoseala. Atunci cand alegem mocheta, trebuie sa ne asiguram ca va rezista la numeroasele operatiuni care au loc in cadrul hotelului, mai ales cand vine vorba de caratul bagajelor sau de faptul ca oaspetii circula foarte mult incaltati. Aceasta nu trebuie sa prezinte defecte sau sa ai probleme atunci cand mergi pe ea.

Cand vine vorba de siguranta, daca optati pentru montarea unei mochete pe toata suprafata hotelului, recomandate sunt cele ignifuge pentru bucatarii si nu numai, iar in spatiile destinate petrecerilor sau chiar a restaurantului, o mocheta care izoleaza foarte bine fonic constituie un avantaj, impiedicand astfel deranjarea celorlalti oaspeti.

O firma specializata in alegerea si montarea unei astfel de pardoseli este cea mai buna solutie, deoarece aceasta vine cu solutii potrivite, punand la dispozitie numeroase optiuni pentru un rezultat bun si de succes. Mocheta de hotel este cea mai utilizata metoda cand vine vorba de amenajarea unui hotel, iar specialistii de la Floor Consulting inteleg pe deplin nevoile clientilor, fiecare model de mocheta ales fiind ales cu grija pentru fiecare spatiu si, bineinteles, conform standardelor europene. Cand vine vorba de montarea unei mochete intr-un hotel, trebuie sa alegem o echipa specializata, care cunoaste toate aspectele ce tin de design. Paleta de culori trebuie sa fie cat mai diversificata pentru a putea reda un aspect placut intregului hotel.

Materialul din care este realizata trebuie sa nu fie unul greu de intretinut, mai ales cand vine vorba de un hotel unde traficul este foarte intens, curatenia trebuie sa fie o prioritate, asa ca recomandate sunt mochetele care se aspira foarte usor si nu necesita produse de curatenie suplimentare.

Mocheta de interior dintr-un hotel este un element funcional care trebuie sa ne ofere o ambianta confortabila, placuta, cu un design potrivit. Trebuie analizata in primul rand suprafata pe care se va executa punerea acesteia in conformitate cu rezultatul dorit de catre client. A devenit o tendinta realizarea unor mochete de interior personalizate, prin care hotelurile isi afiseaza logo-ul sau alte elemente grafice, dand o nota de unicitatea propriului spatiu in care oaspetii sunt primiti.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo