Criteriul National

Cum alegi corect o bicicletă electrică

Cum alegi corect o bicicletă electrică
mai 27
09:46 2018

Acum poți găsi noi, pe site-urile de specialitate, chiar și biciclete electrice, nu doar biciclete care nu se strâng sau hoverboard-uri.

Principalele trei fundamente pe baza cărora poți alege corect o bicicletă electrică sunt: prețul, bateria și greutatea. La acestea se mai adaugă și magazinul de unde o achiziționezi.

Prețul

O bicicletă electrică pliabilă sau clasică poate să fie relativ  ieftină sau foarte scumpă, în funcție de brand și de funcționalitățile pe care le are, ca și de magazinul fizic sau online de unde o vei cumpăra.

Dacă sunteți la prima bicicletă de acest gen, cel mai bine ar fi ca să optați pentru o bicicletă de valoare medie și, opțional, să vă luați și un sistem de asigurare antifurt performant, deoarece ele sunt o atracție mare pe care hoții nu prea o ratează dacă o parcați la întâmplare.

Bateria

Este bine ca să vă asigurați că aceasta este certificată la nivel european, pentru că altfel riscați să se defecteze rapid sau chiar să ia foc și sigur nu vă doriți acest lucru.

Cumpărătorii care și-au achiziționat deja asemenea mijloace de transport personal spun că o bicicletă electrică poate fi comparată dintr-un anumit punct de vedere cu o imprimantă.

La fel ca și în cazul acesteia din urmă, se poate ca bicicleta inițial să coste puțin, dar acumulatorul, la fel ca și un cartuș de imprimantă, la momentul în care trebuie schimbat să aibă un preț exorbitant.

O baterie bună este estimată cam la trei ani de folosire și 15 mii de km, dar cu toate acestea, perioada în care o puteți folosi cu încredere este variabilă în funcție de foarte mulți factori, începând cu greutatea persoanei care folosește respectiva bicicletă electrică, condițiile de drum, frecvența utilizărilor. Inclusiv temperatura de afară și chiar temperatura la care un asemenea acumulator este păstrat contează, dacă vehiculul pe două roți este pus în debara sau în balcon vreme mai îndelungată (pe timpul iernii, de exemplu).

Greutatea.

În toate cazurile, o bicicletă electrică este mai grea decât o bicicletă convențională, fără acumulator. De regulă, față de bicicletele urbane obișnuite fără motor ea cântărește dublu sau chiar mai mult.


Trebuie să aveți în vedere faptul că, în mod logic, cu cât mai grea este bicicleta, cu atât o să fie nevoie de mai multă energie suplimentară pentru funcționarea motorului ce asigură deplasarea.

La aceste trei aspecte esențiale pentru decizia de cumpărare a unei biciclete electrice bune, se mai adaugă încă un element esențial, referitor la locul de unde se achiziționează acest transportor personal pe două roți.

Sfatul specialiștilor este ca ea să fie comandată dintr-un magazin specializat, unde se oferă inclusiv consultanță de specialitate, nu de la supermarket, de unde nici măcar biciclete de tip clasic nu e bine ca să ne cumpărăm.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul