Criteriul National

Cum folosim social media pentru a cauta un job nou?

Cum folosim social media pentru a cauta un job nou?
decembrie 07
12:00 2017

Majoritatea angajatorilor si agentiile de recrutare folosesc mijloacele de socializare pentru a gasi candidatii potriviti, ceea ce inseamna ca acest lucru trebuie sa faca parte din strategia noastra de a cauta un loc de munca.
Platformele online au devenit un forum esential prin intermediul carora ne putem promova abilitatile, experienta si cunostintele.

CV-ul este, in mod normal, vazut doar de cei carora iil trimitem, fie direct sau prin recruterii care platesc de obicei pentru a avea acces la aceste informatii. Prin utilizarea site-urilor de social media in cautarea de locuri de munca, puteti creste vizibilitatea profilului dvs. profesional si puteti fi vazut de lumea intreaga. Va pune abilitatile si experienta in domeniul public si ofera oportunitati de conectare online cu profesionisti din toate sectoarele de ocupare a fortei de munca diferite.

LinkedIn
LinkedIn poate fi un instrument valoros in unui loc de munca, deoarece companiile, recrutorii vor folosi LinkedIn pentru a cauta candidati pentru anumite pozitii, contactand direct persoanele alese. Este esential ca profilul de LinkedIn sa fie actualizat, se asemana destul d emult cu un CV online.

LinkedIn nu este un inlocuitor pentru un CV conventional, ci a devenit o completare foarte utila, daca nu esentiala, a acestuia. Daca sunteti sau doriti sa obtineti un rol profesional, atunci trebuie sa va inscrieti e aceasta platforma, deoarece recrutorii care primesc CV-ul dvs. vor verifica daca va aflati si pe LinkedIn.

Twitter este o platforma publica pentru ca oamenii sa poata posta si schimba mesaje scurte. Oamenii il folosesc pentru a interactiona cu alte persoane sau organizatii pe care le considera interesante sau utile, inclusiv atasarea de link-uri sau fotografii pe care doresc sa le impartaseasca cu comunitatea lor Twitter.

Companiile o folosesc pentru a-si promova serviciile, expertiza si a atrage oamenii sa viziteze site-ul lor web. Cand utilizati Twitter in cautarea dvs. de locuri de munca, fi profesionist! Twitter este un mediu foarte informal, insa nu uitati ca daca incercati sa atrageti atentia recrutorilor si a altora in domeniul dvs., atunci trebuie sa va reprezentati intr-o lumina atractiva si profesionala.
Profilul Twitter trebuie sa includa o fotografie profesionala, un bio adecvat si un link catre CV-ul, profilul LinkedIn.

Facebook
Desi este un mediu foarte informal si este folosit in mare masura de oameni pentru a se conecta cu prietenii si familia, este folosit din ce in ce mai mult de organizatii din motive mai comerciale. Multe organizatii o utilizeaza pentru a comunica cu personalul, clientii si publicul larg, uneori, pentru a-si primi comentariile si opiniile.

Unele companii o folosesc, de asemenea, pentru a recruta potentiali candidati. Pe Facebook, limitele dintre personal si profesional poate fi foarte neclara, deci asigurati-va ca sunteti intotdeauna constienti de ce informatii furnizati si care sunt persoanele care au acces la acestea.

Iata cateva dintre avantajele utilizarii social media in cautarea unui loc de munca:

  • Puteti aplica pentru job-urile gasite usor si rapid
  • Sunteti mai vizibil pentru recrutorii care folosesc social media pentru a-si face publicitate in legatura cu pozitile disponibile
  • Puteti sa va construiti reteaua si sa va implicati intr-un public mai larg pe mai multe canale sociale
  • Puteti crea un PR pozitiv prin prezentarea de marturii, recomandari si prezentari ale lucrarii dvs. pe conturile, blogurile si / sau site-ul dvs. social media

Iata un rezumat al sfaturilor noastre de top:

  • Asigurati-va ca profilul dvs. social media afirma ca sunteti in cautarea unui loc de munca, domeniile vizate, folosind cuvinte cheie pentru ca recruterii sa va gaseasca mai
  • Urmariti companiile si lucrurile relevante pentru cautarea dumneavoastra
  • Implicati-va in Grupurile LinkedIn legate de industria dvs.
  • Initiati conversatii cu persoane fizice si companii cu privire la orice subiecte interesante legate de industria dvs.
  • Pastrati actualizate informatiile de pe conturile personale de pe social media.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro