Criteriul National

Cum optimizam site-ul on page – Star Marketing

Cum optimizam site-ul on page – Star Marketing
august 29
08:26 2020

SEO în pagină se referă la optimizarea structurii și a conținutului site-ului web – orice este pe pagină (spre deosebire de SEO off-page).

Dacă vă imaginați SEO ca un bol de supă (metafora noastră preferată), SEO în afara paginii acoperă în mare parte crearea de link-uri, iar SEO pe pagina acoperă aceste două aspecte:

conţinut
chestii tehnice

CUM se face SEO ON PAGE?

Stăpânirea SEO pe pagină necesită cunoștințe ample, deoarece include multe aspecte. În acest ghid, vă vom prezenta pas cu pas cei mai importanți factori și tehnici de succes de pe pagină.

DE CE ar trebui să lucrați la SEO pe pagină?

Pentru că este o parte integrantă a SEO, care vă poate ajuta să obțineți un clasament mai ridicat, să ajungeți la o audiență mai mare și să obțineți mai mult trafic organic.

Spre deosebire de SEO off-page, SEO on-page este pe deplin sub controlul dumneavoastră.

CÂND ar trebui să faceți SEO pe pagină?

Unele lucruri necesită o configurare unică când începeți cu site-ul web (de exemplu, structura paginii, HTTPS, optimizarea vitezei site-ului web), alte activități sunt necesare din când în când – trebuie să țineți cont de optimizarea pe pagină de fiecare dată când publicați un postare pe blog nou.

SEO pe pagina ar trebui făcută chiar dacă se situează locul 1 în rezultatele căutării, deoarece SEO este un proces continuu.

OMS ar trebui să facă SEO pe pagina?

Orice proprietar de site, blogger, marketer online sau specialist SEO. De fapt, oricine încearcă să plaseze un site web în motoarele de căutare.

CARE sunt factorii SEO de pe pagina?

Optimizarea pe pagină constă din mai mulți pași.

Iată o listă cu cei 12 factori SEO pe pagină importanți care au o influență directă sau indirectă asupra succesului site-ului dvs. web.

ghid seo on page

ghid seo on page

Site web crawlable – site-ul web este accesabil și indexat de către roboți de căutare
Arhitectura site-ului – există o structură și o logică clare în arhitectura paginilor
Link-uri de ieșire de calitate – site-ul web se conectează la resurse externe de înaltă calitate
Viteza site-ului web – paginile se încarcă rapid pe toate dispozitivele
Prietenie mobilă – pagina este redată corect pe fiecare dispozitiv și browser
Utilizarea HTTPS – site-ul este securizat și are un certificat SSL
Adrese URL ușor de utilizat – adresele URL sunt simple și ușoare pentru UX
Conținut bine direcționat – pagina vizează un anumit scop de căutare
Optimizarea cuvintelor cheie – pagina utilizează cuvinte cheie relevante în locuri relevante
Optimizare imagine – imaginile sunt optimizate pentru motoarele de căutare
Readability and UX – textul este bine optimizat, lizibil și prietenos cu UX
Rata de clic – pagina are tag-ul de titlu și meta-descrierea optimizate
Lucruri precum HTTPS sau viteza paginii sunt factori de clasificare confirmați. Înseamnă că Google le folosește direct în algoritmul lor de clasare.

Dar multe dintre acestea nu sunt folosite de Google, sau cel puțin nu direct.

Există o dezbatere vie între SEO, dacă lucruri precum CTR sau legăturile de ieșire afectează clasamentele. Nu vom intra aici în această dezbatere.

Chestia este că, indiferent dacă Google folosește acești factori ca un factor de clasare sau nu, aceștia sunt importanți pentru că îmbunătățesc experiența generală a utilizatorului și oferă valoare vizitatorului site-ului.

Notă: există sute de semnale de clasare, dar nimeni nu știe cu 100% certitudine ce sunt și cum funcționează. Oamenii de la Google sunt foarte secretați cu privire la formula lor, pentru a preveni posibila utilizare abuzivă. Acestea dau declarații / confirmări oficiale doar despre unele aspecte parțiale ale algoritmului lor.

Deși nu toți factorii menționați în acest ghid sunt factori de clasare, toți sunt corelați cu clasamente superioare. Înseamnă că site-urile de rang înalt au de obicei rezultate foarte bune în aceste domenii de optimizare a paginilor.

Am verificat de două ori importanța tuturor factorilor cu această listă minunată de factori de succes SEO de către Cyrus Shepard, susținută de studii de caz, opinii ale experților și declarații de la Google.

În următoarele capitole, vom parcurge pas cu pas toți acești factori.

Să începem cu SEO tehnic.

Despre SEO Tehnic

ghid optimizare on page

ghid optimizare on page

SEO pe pagina constă într-o mare măsură de optimizare tehnică. Pentru mulți, este doar un rău necesar, dar cunoașterea fundamentelor nu este chiar atât de dificilă.

Verificați accesibilitatea robotului și indexarea paginilor

Accesibilitatea site-ului dvs. este fundamentul SEO tehnic. Motoarele de căutare accesează cu crawlere paginile web și le indexează în baze de date pentru a afișa cele mai relevante rezultate utilizatorilor lor.

Cum să aflați dacă paginile dvs. sunt indexate? Folosind Google Search Console.

Consola de căutare vă ajută să analizați clasamentele dvs. de cuvinte cheie, CTR-urile, posibilele penalizări Google și indexarea site-urilor.

Cum să verificați dacă paginile dvs. sunt pe Google?

Deschideți Consola de căutare Google. În vizualizarea Acoperire, alegeți „Exclus” și verificați dacă există pagini care ar trebui indexate în acea listă.

Probabil că veți vedea o mulțime de pagini excluse. Poate fi sau nu o problemă. Search Console vă va arăta toate paginile excluse și depinde de dvs. să decideți dacă paginile listate ar trebui sau nu să fie indexate de Google.

Puteți vedea pagini astfel:

URL-uri create automat în CMS – / embed /, / feed /, / wp-admin /
Adrese URL care utilizează parametri -? Ref,? Tag-uri,? Utm
Pagini de paginare -? Page = 2, / page / 2 /
Nu vă faceți griji. Nu aveți nevoie ca aceste pagini să fie indexate.

Dar dacă vedeți URL-uri importante ale paginilor de destinație, postări de blog, categorii sau produse, poate apărea o problemă.

Această problemă poate apărea din cauza unei mici greșeli de pe site (un atribut „noindex” înlocuit greșit) sau a unor probleme mai grave, cum ar fi conținut duplicat sau subțire.

Dacă acesta pare să fie problema, încercați să găsiți motivul posibil sau angajați doar un profesionist care să vă ajute.

Construiți o structură de site perfectă

Structura site-ului este unul dintre lucrurile la care ar trebui să vă gândiți chiar înainte de lansarea site-ului web, deoarece poate fi dificil să îl editați ulterior.

Pentru a avea o structură bună, ușor de înțeles a paginii, este important din două motive principale:

Ajută la îmbunătățirea site-ului cu crawlerul
Ajută la îmbunătățirea experienței utilizatorului
Să aruncăm o privire la pașii specifici pe care îi puteți face pentru a avea o arhitectură de site web bine optimizată:

Sitemapuri

Dacă aveți un site web mare cu mii de pagini, puteți utiliza un sitemap.

Sitemap-ul este un fișier simplu (de obicei un .xml) cu adresele URL ale tuturor paginilor tale. Ajută crawlerele să găsească toate paginile pe care doriți să fie crawlere și indexate într-un singur loc.

Există o mulțime de dezinformări atunci când vine vorba de hărți de hartă, așa că nu uitați de aceste lucruri:

A avea un sitemap nu este un factor de clasare și nu vă oferă niciun „punctaj suplimentar” de la Google

Dacă aveți un site web informativ simplu, nu aveți nevoie de sitemap. Google este capabil să se târască și să indice conținutul dvs. fără o sitemap.

Adâncimea structurii

Structura site-ului nu ar trebui să fie prea profundă, astfel încât motoarele de căutare să poată accesa cu ușurință tot conținutul important și oamenii să poată găsi rapid conținutul dorit.

Când proiectați navigarea site-ului web, utilizați așa-numita regulă de trei clicuri:

Un utilizator al site-ului dvs. web ar trebui să poată găsi orice informații cu cel mult trei clicuri de mouse de pe pagina principală.

cum sa optimizam site-ul on page

cum sa optimizam site-ul on page

Există două tipuri de linkuri pe care ar trebui să le utilizați pentru a realiza acest lucru:

Legături structurale (de exemplu, navigare în meniu și subsol, pesmet, apel la acțiuni) – merg într-un mod vertical bazat pe ierarhia paginilor
Linkuri contextuale (de exemplu, linkuri în text, citiți mai multe linkuri) – nu depinde de ierarhie

Când vine vorba de bloguri, o modalitate excelentă de a utiliza link-uri interne este să urmați modelul clusterului de subiecte. Vă ajută să „grupați” postările relevante din punct de vedere topic și să dați importanță celor mai importante piese de conținut.

Există două tipuri principale de conținut în modelul clusterului de subiecte:

Conținut pilon – o postare sau pagină de lungă durată care acoperă în general subiectul
Conținut cluster – susținerea postărilor de blog care explică detaliat subiectele

Câte legături interne ar trebui să folosești de fapt?

Acest lucru depinde mai ales de lungimea textului. Mai multe link-uri interne de pe aceeași pagină sunt foarte bune pentru SEO, face doar să pară natural și să nu intre în extreme.

De exemplu, verificați câte link-uri interne am folosit în acest ghid. Mult!

Atâta timp cât legăturile interne sunt relevante și oferă un UX bun cititorului, nu trebuie să vă faceți griji pentru numere.

Sfat pentru profesioniști: dacă conduceți un blog, uitați-vă la cel mai recent articol și verificați câte linkuri merg către alte pagini de pe site-ul dvs. web. Dacă nu există, verificați dacă există postări pe blogul dvs. care ar putea fi relevante pentru cititor. Dacă da, conectați-le! Faceți acest proces parte din rutina dvs. înainte de a publica un articol.

Acest lucru ne aduce la linkuri externe.

Link către surse externe de calitate
Mulți începători SEO ezită să se conecteze la alte site-uri web. Ei cred că „sucul legăturii” lor se va revărsa pe alte site-uri web, iar autoritatea lor va avea de suferit.

Adevărul este că legătura poate fi de fapt benefică pentru dvs.

John Mueller de la Google a spus în hangoutul pentru webmasteri:

„Punctul nostru de vedere, legăturile externe către alte site-uri, deci legăturile de pe site-ul dvs. către site-urile altor persoane nu este în mod specific un factor de clasare. Dar poate aduce valoare conținutului dvs. și, la rândul său, poate fi relevant pentru noi în căutare. ”

Studiu de caz

Acest mare studiu de caz realizat de Reboot Online arată că legăturile de ieșire pot fi utilizate ca semnal de clasare de către Google.

Pe scurt, au creat 10 site-uri web axate pe un cuvânt cheie alcătuit. Cinci dintre ele au fost conectate la alte site-uri web autorizate, în timp ce celelalte 5 nu aveau legături externe.

După un timp, site-urile web care s-au conectat la alte site-uri s-au clasat mai sus când au căutat cuvântul făcut în Google.

Desigur, conectarea trebuie să îndeplinească anumite condiții:

Ar trebui făcut cu moderare
Ar trebui să vă conectați la site-uri web de calitate (nu la umbră, spam, coș de gunoi de calitate scăzută)
Ar trebui să fie natural și relevant
Există un alt avantaj al legăturilor de ieșire: la ce conectați este un semnal despre ce este pagina dvs.

Puteți întreba:

Câte linkuri de tip externe sunt OK?

ghid-seo-optimizare-site

ghid-seo-optimizare-site

Singurul nostru sfat în acest sens este – folosiți bunul simț și gândiți-vă la cititor.

Un ultim lucru – fii atent cu cine faci legătura.

Site-urile legitime tind să se conecteze la alte site-uri legitime, dar niciodată la site-uri web de calitate scăzută, spam. În acest fel, este destul de ușor să detectați rețeaua de site-uri web spam. Arătați-i Google că aparțineți „rețelei” site-urilor legitime.

Îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginilor

Viteza paginii este un factor de clasare, iar motivul este clar. În această eră rapidă, nimeni nu este dispus să aștepte informații de pe un site dacă există alte opțiuni mai rapide.

Ce se întâmplă dacă deschideți o pagină și așteptați mai mult de, să presupunem 3 secunde? Probabil apăsați butonul din spate și căutați un alt rezultat.

Google colectează aceste semnale și le ia în considerare în algoritmul lor.

Pentru a testa viteza paginii, puteți utiliza PageSpeed Insights de la Google. Pe lângă scorul de viteză, veți primi și sfaturi și sugestii despre cum să îmbunătățiți viteza site-ului.

Sfat: PageSpeed Insights vă va afișa doar rezultate pentru o singură pagină. Prin urmare, rezultatele se aplică numai acestei pagini. Alegeți mai multe tipuri de pagini (pagina de pornire, postarea pe blog, pagina produsului) și testați-le pe toate.

Nu uitați că, cu prima indexare pe mobil, Google se uită la site-ul dvs. „prin intermediul dispozitivului mobil”. Prin urmare, acordați o atenție deosebită vitezei paginii de pe telefoanele mobile.

Notă: este aproape imposibil să înscrieți 100 pe dispozitivele mobile (nu am putut găsi nicio pagină care să o facă), așa că nu vă îngrijorați prea mult. Încercați doar să rămâneți în afara zonei roșii.

Pentru a implementa perfect toate lucrurile tehnice, este posibil să aveți nevoie de un dezvoltator (cu excepția cazului în care știți ceva despre reducerea HTML / CSS sau elementele DOM).

Pe de altă parte, există lucruri pe care le puteți face chiar dacă nu sunteți dezvoltator web.

Pentru majoritatea utilizatorilor, respectarea acestor bune practici cheie va fi suficientă pentru a menține viteza site-ului web la un nivel satisfăcător:

Alegeți o găzduire web adecvată
Gazduirea are un impact semnificativ asupra vitezei paginii, deci asigurați-vă că alegeți un furnizor de încredere.

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la milisecunde, dar nu vă așteptați la performanțe extraordinare de la furnizorii care oferă găzduire pentru 0,10 USD / lună.

Lucruri pe care ar trebui să le luați în considerare:

Viteză
Uptime
Locația serverului
Optimizați imaginile
Imaginea SEO este unul dintre cele mai importante lucruri când vine vorba de viteza paginii.

Fișierele de imagine care sunt prea mari necesită vârste pentru a se încărca (asta poate însemna câteva secunde în lumea SEO). Prin urmare, ar trebui să optimizați dimensiunile imaginii și să găsiți echilibrul ideal între dimensiune și calitate.

De asemenea, nu uitați să comprimați fișierele imagine. Puteți încerca instrumentul TinyPNG (vine și ca un plugin WordPress).

Fișierele cu imagini mari sunt cea mai frecventă problemă care provoacă încărcarea lentă a paginii. Asigurați-vă că nu este cazul dvs.

Sfat Pro: Încercați să mențineți dimensiunea fișierului de imagine sub 100kB și să utilizați încărcarea leneșă dacă există prea multe imagini pe pagină.

Activați stocarea în cache a browserului
Ce este cache?

De fiecare dată când cineva îți vizitează site-ul, toate elementele sunt încărcate. Aceste elemente sunt stocate într-o stocare temporară în browserul lor numită cache. Dacă vă vizitează din nou site-ul, site-ul web poate fi încărcat din cache.

Memorarea în cache asigură faptul că site-ul dvs. web va fi mult mai rapid pentru vizitatorii care revin.

Dacă utilizați WordPress, există multe plugin-uri excelente de cache pe care le puteți instala pentru a beneficia de avantajele cache-ului în browser și pentru a vă accelera site-ul.

Notă: Există alte tipuri de memorie în cache care ar putea reduce drastic timpul de încărcare a paginii dvs., de exemplu, memorie în cache a paginii din server.

Luați în considerare un CDN
Să presupunem că aveți o găzduire din Germania, dar aveți și o mulțime de vizitatori din Statele Unite. Cum vă puteți asigura că pagina se va încărca rapid pentru toată lumea, chiar dacă serverul se află departe de locația lor?

Răspunsul este: utilizați o rețea de livrare a conținutului (CDN) pentru a găzdui imaginile sau chiar paginile.

Furnizorii CDN au servere pe fiecare continent și vă servesc imaginile sau paginile de pe serverul cel mai apropiat de vizitator, pentru a încărca pagina cât mai repede posibil.

Faceți site-ul dvs. mobil-friendly
Așa cum am menționat mai sus, în majoritatea cazurilor, indexul Google primul mobil favorizează site-urile optimizate pentru mobil.

Există mai multe opțiuni pentru mobil: un site mobil separat sau un design receptiv. Fiecare are avantajele și dezavantajele sale, dar cea mai bună soluție pentru SEO și analize în zilele noastre este versiunea receptivă.

Cititi restul articolului pe www.star-marketing.ro

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

knockoutstore

knockoutstore

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul