Criteriul National

Cum poţi face diferența între profit și pierdere? Află secretele succesului în mediul online

Cum poţi face diferența între profit și pierdere? Află secretele succesului în mediul online
septembrie 07
23:43 2017

Foarte multe dintre companiile din prezent au recunoscut mediul online ca fiind rampa lor către succes. Totuși, este important de realizat faptul că nu toate afacerile de pe internet au un succes răsunător, concurența sau lipsa de vizibilitate punându-și puternic amprenta.

Ce face diferența și cum poate ajunge o afacere de la pierdere la profit ne răspund specialiștii de la E-Advertising, una dintre cele mai cunoscute firme de SEO și marketing online din România.

De ce este mediul online atât de puternic?

Progresul tehnologiei și al mijloacelor de informare a schimbat puternic societatea, economia și strategiile de marketing. Ultimii ani au însemnat o puternică migrație către mediul online, iar odată cu aceasta s-au schimbat și regulile jocului.

business-online

Afacerile care au înțeles importanța și oportunitatea pe care o oferă internetul au avut de câștigat foarte mult. Acestea au încercat mereu să îmbunătățească și să investească în imaginea lor de pe internet, în vizibilitate și în felul acesta domină topul motoarelor de căutare.

Probabil vă veți întreba de ce este important să domini motoarele de căutare, dar gândiți-vă la rolul pe care îl are de exemplu Google atunci când încercați să căutați ceva anume.

În cele mai multe cazuri vă veți opri la primele rezultate afișate, acestea fiind considerate și cele mai relevante. Din acest motiv, creșterile, atât ca trafic dar și din punct de vedere al vânzărilor, sunt specifice site-urilor care au înțeles importanța poziționării și au optimizat site-ul corespunzător.” ne-a mărturisit Eugen Șotropa, CEO E-Advertising. De asemenea, Eugen Șotropa este co-autor alături de Andrei Ursachi, la o carte dedicată procesului de SEO, fiind de altfel prima carte de acest gen scrisă de autori români.

Ce este optimizarea și de ce este necesară?

Procesul de optimizare sau SEO (Search Engine Optimization) se referă la adaptarea unui site la regulile pe care se bazează algoritmul unui motor de căutare, pentru a identifica și sorta cele mai relevante rezultate pentru utilizatori.

Acesta este un proces destul de amplu, foarte detaliat, care dacă este făcut corect va crește rangul și poziționarea unui site, iar dacă este făcut cu lipsă de atenție sau folosind metode incorecte va duce la sancționarea site-ului, scăzându-i vizibilitatea.

Tocmai în această idee, de a afișa cele mai relevante rezultate, cei de la Google au făcut recent un update al algoritmului implementat, acesta fiind capabil de analiză și sancțiuni în timp real.” a punctat Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising. Mai multe informații referitoare la acest aspect puteți găși aici.

seo (1)

Ce detalii trebuie să prezinte un site eficient și performant?

Pentru a veni în ajutorul celor care au un magazin online sau intenționează să dezvolte unul, sunt anumite detalii foarte importante, ce vor face diferența între un trafic ridicat, cu vânzări foarte bune și unul ocazional, de multe ori întâmplător, cu vânzări slabe. Să vedem în cele ce urmează lista de sfaturi oferită de specialiștii de la E-Advertising:

  • Conținutul să fie de calitate – un client trebuie să găsească pe site toate informațiile necesare produselor sau serviciilor, precum și datele de contact;

  • Feedback – comunicarea și criticile constructive sunt aspecte foarte importante pentru a îmbunătăți felul în care funcționează o afacere;

  • Organizarea site-ului – felul în care arată și este structurat site-ul va putea menține vizitatorii o perioadă mai îndelungată. În caz contrar, site-ul va fi rapid abandonat, utilizatorii orientându-se către concurență – element total nedorit. Aceștia trebuie să navigheze cu ușurință și să le fie ușor să găsească ceea ce au nevoie;

  • Pagespeed – viteza de încărcare este de asemenea un factor deosebit de important pentru potențialii clienți. Fiecare secundă de încărcare în plus înseamnă o scădere a traficului. Pentru a putea analiza acestă viteză se poate folosi acest instrument.

  • Mobile responsive – este important de știut faptul că tabletele și smartphone-urile au depășit metodele clasice de navigare, precum PC-ul sau laptopurile, astfel încât site-ul trebuie să fie adaptat și afișat corespunzător pe aceste dispozitive. Poți testa acest aspect aici.

Acestea sunt doar câteva dintre detaliile importante de care trebuie să se țină cont pentru o experiență cât mai plăcută a utilizatorilor.

Pentru cei care doresc să analizeze și să aibă parte de sfaturile unor profesioniști, E-Advertising vine în ajutorul lor cu un audit SEO gratuit și consultanță de specialitate.

Mai multe informații se pot afla accesând următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, ap. 2, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu