Criteriul National

Cum poţi face diferența între profit și pierdere? Află secretele succesului în mediul online

Cum poţi face diferența între profit și pierdere? Află secretele succesului în mediul online
septembrie 07
23:43 2017

Foarte multe dintre companiile din prezent au recunoscut mediul online ca fiind rampa lor către succes. Totuși, este important de realizat faptul că nu toate afacerile de pe internet au un succes răsunător, concurența sau lipsa de vizibilitate punându-și puternic amprenta.

Ce face diferența și cum poate ajunge o afacere de la pierdere la profit ne răspund specialiștii de la E-Advertising, una dintre cele mai cunoscute firme de SEO și marketing online din România.

De ce este mediul online atât de puternic?

Progresul tehnologiei și al mijloacelor de informare a schimbat puternic societatea, economia și strategiile de marketing. Ultimii ani au însemnat o puternică migrație către mediul online, iar odată cu aceasta s-au schimbat și regulile jocului.

business-online

Afacerile care au înțeles importanța și oportunitatea pe care o oferă internetul au avut de câștigat foarte mult. Acestea au încercat mereu să îmbunătățească și să investească în imaginea lor de pe internet, în vizibilitate și în felul acesta domină topul motoarelor de căutare.

Probabil vă veți întreba de ce este important să domini motoarele de căutare, dar gândiți-vă la rolul pe care îl are de exemplu Google atunci când încercați să căutați ceva anume.

În cele mai multe cazuri vă veți opri la primele rezultate afișate, acestea fiind considerate și cele mai relevante. Din acest motiv, creșterile, atât ca trafic dar și din punct de vedere al vânzărilor, sunt specifice site-urilor care au înțeles importanța poziționării și au optimizat site-ul corespunzător.” ne-a mărturisit Eugen Șotropa, CEO E-Advertising. De asemenea, Eugen Șotropa este co-autor alături de Andrei Ursachi, la o carte dedicată procesului de SEO, fiind de altfel prima carte de acest gen scrisă de autori români.

Ce este optimizarea și de ce este necesară?

Procesul de optimizare sau SEO (Search Engine Optimization) se referă la adaptarea unui site la regulile pe care se bazează algoritmul unui motor de căutare, pentru a identifica și sorta cele mai relevante rezultate pentru utilizatori.

Acesta este un proces destul de amplu, foarte detaliat, care dacă este făcut corect va crește rangul și poziționarea unui site, iar dacă este făcut cu lipsă de atenție sau folosind metode incorecte va duce la sancționarea site-ului, scăzându-i vizibilitatea.

Tocmai în această idee, de a afișa cele mai relevante rezultate, cei de la Google au făcut recent un update al algoritmului implementat, acesta fiind capabil de analiză și sancțiuni în timp real.” a punctat Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising. Mai multe informații referitoare la acest aspect puteți găși aici.

seo (1)

Ce detalii trebuie să prezinte un site eficient și performant?

Pentru a veni în ajutorul celor care au un magazin online sau intenționează să dezvolte unul, sunt anumite detalii foarte importante, ce vor face diferența între un trafic ridicat, cu vânzări foarte bune și unul ocazional, de multe ori întâmplător, cu vânzări slabe. Să vedem în cele ce urmează lista de sfaturi oferită de specialiștii de la E-Advertising:

  • Conținutul să fie de calitate – un client trebuie să găsească pe site toate informațiile necesare produselor sau serviciilor, precum și datele de contact;

  • Feedback – comunicarea și criticile constructive sunt aspecte foarte importante pentru a îmbunătăți felul în care funcționează o afacere;

  • Organizarea site-ului – felul în care arată și este structurat site-ul va putea menține vizitatorii o perioadă mai îndelungată. În caz contrar, site-ul va fi rapid abandonat, utilizatorii orientându-se către concurență – element total nedorit. Aceștia trebuie să navigheze cu ușurință și să le fie ușor să găsească ceea ce au nevoie;

  • Pagespeed – viteza de încărcare este de asemenea un factor deosebit de important pentru potențialii clienți. Fiecare secundă de încărcare în plus înseamnă o scădere a traficului. Pentru a putea analiza acestă viteză se poate folosi acest instrument.

  • Mobile responsive – este important de știut faptul că tabletele și smartphone-urile au depășit metodele clasice de navigare, precum PC-ul sau laptopurile, astfel încât site-ul trebuie să fie adaptat și afișat corespunzător pe aceste dispozitive. Poți testa acest aspect aici.

Acestea sunt doar câteva dintre detaliile importante de care trebuie să se țină cont pentru o experiență cât mai plăcută a utilizatorilor.

Pentru cei care doresc să analizeze și să aibă parte de sfaturile unor profesioniști, E-Advertising vine în ajutorul lor cu un audit SEO gratuit și consultanță de specialitate.

Mai multe informații se pot afla accesând următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, ap. 2, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro