Criteriul National

Cum pregătim maşina de iarnă, când şi ce cauciucuri de iarnă aleg ?

Cum pregătim maşina de iarnă, când şi ce cauciucuri de iarnă aleg ?
ianuarie 04
21:49 2022

Va vom prezenta mai jos tot ce trebuie să știți despre anvelopele de iarnă, plus ghidul nostru pentru a circula în siguranță și fără probleme pe drumuri în timpul iernii.

Caracteristicile principale ale  Cauciucurilor de iarna

Anvelopele de iarnă sunt diferite de anvelopele de vară prin două caracteristici specifice.

Primul este că modelul benzii de rulare care are multe mai multe caneluri, sau lamele, tăiate în ele, care îndeparteaza apa și ajută anvelopa să adere la zăpadă și gheață.

În al doilea rând, anvelopele de iarnă sunt facute dintr-un compus care conține mai mult silice, ceea ce înseamnă că rămân moi și suple chiar și la temperaturi de îngheț. În condiții atmosferice cu temperaturi scazute, cauciucul unei anvelope de vară devine extrem de rigid, ceea ce înseamnă că alunecă pe suprafața drumului în loc să se agațe de ea.

Cât costă un set nou de anvelope iarnă?

Costul anvelopelor de iarnă variază în funcție de marcă și dimensiune.

Cum se depozitează anvelopele de iarnă

Anvelopele de iarnă trebuie depozitate într-un loc răcoros și uscat, stivuite una peste alta și ferite de lumina directă a soarelui și sursele de căldură pentru a preveni degradarea cauciucului.

Când demotati anvelopele de iarnă, ar trebui să le marcați pe fiecare astfel încât, atunci când vine timpul să le montați inapoi pe masina, să le asezati in asa fel incat sa se uniformizeze uzura acestora.

De asemenea, ar trebui să vă spălați anvelopele de iarnă cu apă caldă și să le uscați cu atenție înainte de a le depozita.

Când ar trebui să schimb anvelopele de iarnă?

Conform celor mentionate in „Legea anvelopelor de iarnă”, aşa cum mai este denumită OG 5 2011, intrată în vigoare de la 1 noiembrie 2011 , cauciucurile de iarnă nu sunt obligatorii în fiecare an începând cu data de 1 noiembrie, ci numai când se circulă pe drumuri publice acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei.

Ce anvelope de iarnă să-mi cumpăr ?

Cele mai bune anvelope de iarna pentru tine sunt deci cele care se încadrează în bugetul alocat pentru ele și care au cele mai bune performante raportate la bugetul alocat, ajutandu-te să rulezi în siguranță și să te bucuri de cele mai frumoase peisaje acoperite de zăpadă.

 

Poti intra pe https://www.vadrexim.ro/anvelope.html sa-ti cumperi cele mai bune anvelope la masina ta, cu Livrare Gratuită 4 buc oriunde in tara, tel. 0730710764.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul