Criteriul National

Cum sa ai un set de cauciuri moto de calitate

Cum sa ai un set de cauciuri moto de calitate
martie 26
00:49 2022

Daca primavara este considerata, prin traditie, anotimpul renasterii naturii si al reinnoirii, tot asa, in privinta sezonului moto, lunile martie-aprilie constituie debutul aventurilor si curselor de neuitat pe doua roti.

Aderenta si franarea corespunzatoare, la prima actionare a comenzilor, este extrem de importanta ca sa fii lipsit de griji si de riscul nedorit al producerii unor accidente cu urmari fatale. De aceea, este foarte important sa iti echipezi, inca de pe acum, mai ales ca este momentul sa treci la anvelopele de vara, motocicleta cu un set de cauciucuri moto nou-noute.

Despre importanta cauciucurilor moto

Oricat de mare ar fi sau nu pasiunea pentru motociclete, motoclistii trebuie sa acorde atentie catorva elemente si componente de-a dreptul cruciale din alcatuirea motocicletei, pentru a se asigura ca aceasta functioneaza in parametri optimi.

Din pacate, nu toti riderii recunosc anvelopele ca fiind unele dintre componentele cele mai importante ale unei motociclete, desi acestea pot influenta semnificativ atat experienta pilotajului, cat si performanta si siguranta vehiculului si, implicit, a riderului ce piloteza mastodontul.

De aceea recomandam sa optezi pentru anvelope corespunzatoare anotimpului in care ne aflam!

De ce sa nu amani schimbul de cauciucuri moto

anvelope piaggio

Odata ce anotimpurile incep sa se schimbe ar trebui sa începi sa te gandesti la schimbarea cauciucurilor. Daca amani aceasta actiune s-ar putea sa ai de suportat consecinte nu chiar placute, dat fiind faptul ca odata ce temperatura scade sub 7 grade este specificat in lege ca nu mai sunt potrivite cauciucurile de vara, motiv pentru care ai putea primi sanctiuni chiar usturatoare.

Nu motivul financiar ar trebui sa fie motivul principal pentru care sa nu amâni schimbarea cauciucurilor. Motivul principal ar trebui sa fie pastrarea sigurantei, atat a ta, cat si a celor din jurul tau, participanti activi la trafic.

Nefiind singurul participant la trafic, in cazul in care pierzi controlul motocicletei din cauza cauciucurilor care nu se comporta asa cum ar trebui in anumite conditii de vreme, poti implica in accidente si alti șoferi sau pietoni din jurul tau.

Cauciucurile moto de vara sunt create pentru temperaturi calde si șosele uscate, eventual cateva intemperii minore. Cele de iarna, implicit, sunt create pentru temperaturile scazute, pentru atunci cand soselele sunt acoperite de zapada, polei, noroi si asa mai departe. Atunci cand folosesti cauciucurile create pentru un anotimp pe o vreme nepotrivita, acestea isi pierd si din calitatea lor, ca produs, dar si din calitati.

Anvelopele moto de iarna sunt mult mai rigide, iar daca le folosesti pe timp de vara acestea iti vor oferi o experienta zdruncinatoare. Mai mult decat atat, se tocesc mult mai repede datorită asfaltului uscat, iar acest lucru te poate pune in pericol, deoarece vor atinge neasteptat pragul de uzura. Asadar, daca te gandesti ca economisesti bani folosind anvelopele de iarnă pe tot parcursul anului s-ar putea sa ai o surpriza, adica va trebui sa le schimbi oricum, deoarece nu vei mai putea circula cu ele uzate.

De cealalta parte, cauciucurile de vara sunt fabricate dintr-un cauciuc mai moale si nici nu prezinta santuri, precum cele de iarna. Acest lucru inseamna ca daca le folosesti in anotimpul rece nu vei putea controla motocicleta aproape deloc, materialul nefiind corespunzator pentru conditiile specifice de drum.

Ce trebuie sa faci?

Anvelopele de calitate le ofera soferilor siguranta sporita, gratie tehnologiei muchiilor taioase. Acestea asigura un transfer optim al puterii motorului chiar si in cele mai variate conditii de trafic, precizie maxima a directiei si un contact perfect intre anvelopa si drum. In plus, un set de anvelope de calitate asigura si un nivel ridicat de manevrabilitate a motocicletei, dar si confortul pilotajului.
Asigura-te ca toate anvelopele vehiculului provin de la acelasi producator si au acelasi profil al caii de rulare.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Nikolas

Nikolas

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

photostudio_1649947095742

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul