Criteriul National

Cum să alegi coșul sau căruciorul de cumpărături perfect pentru afacerea ta?

Cum să alegi coșul sau căruciorul de cumpărături perfect pentru afacerea ta?
aprilie 17
08:56 2020

Ești în căutarea unor cărucioare de cumpărături și nu știi ce să alegi? Acest lucru este de înțeles, având în vedere că piața a fost supraîncărcată de soluții concurente de coșuri și cărucioare pentru cumpărături. Toate au un aspect interesant și oferă avantaje numeroase, care pot atrage atenția clienților.

Iată ce trebuie să faci pentru a alege un produs perfect pentru afacerea ta:

Indiferent că este vorba de coș sau cărucior de cumpărături, trebuie să-ți faci timp să studiezi piața. Alegerea produsului dorit se face cu atenție, după ce ai văzut și oferta cărucioare de transport pentru a fi sigur că ai ales ce trebuie pentru magazinul tău.

Dacă nu ai cărucioare de cumpărături adecvate, care să funcționeze ușor, poți pierde o parte din clienți. În magazin, nu contează pentru clienți doar să ai produse de calitate ci și mijloacele de transport pentru acestea. Dacă cărucioarele se vor mișca cu dificultate, este posibil ca o parte din clienți să fie nemulțumiți, să se enerveze și să evite să mai vină la magazinul tău altădată.

În prezent, proprietarii de magazine țin să aibă coșuri și cărucioare de cumpărături ieftine, dar care să funcționeze și bine. Dificultatea apare atunci când observă că produsele cele mai bune sunt cele scumpe. Și totuși, ei au posibilitatea de a alege dintr-o gamă de produse destul de variată și de a opta pentru cele care sunt convenabile din punct de vedere preț-calitate.

Primul pas pe care trebuie să-l faci dacă vrei să achiziționezi cărucioare este să studiezi piața, deci să analizezi diferite produse. Acesta este momentul în care îți vei face o listă și vei analiza avantajele fiecărui model în parte.

O alegere bună pentru magazin este de exemplu un cărucior din plastic, care este fabricat din polipropilenă cu aditivi. Acesta poate avea roți rezistente, cu rulment dublu, pentru a face față la șocuri și greutate mare. Astfel de cărucioare sunt în general roșii pentru a ieși în evidență și se folosesc la supermarket. Desigur pot fi și de altă culoare – albastru sau negru – pentru a fi văzute rapid de clienți în magazin.

cos hypermarket (2)

Dacă în magazin vin mulți clienți cu copii, atunci poate ar fi bine să alegi și câteva cărucioare personalizate pentru cei mici, care au accesorii pentru copii. Uneori este bine să trezim interesul celor mici, astfel părinții lor vor sta cu ei mai mult timp în magazin și cresc șansele de a cumpăra mai multe produse.

Cel mai popular model rămâne însă căruciorul din metal, cu grilaj rabatabil în spate, care este certificat TUV, CE, EN ISO 9001. Are structura din metal, este rezistent la sarcini grele și nu ruginește în ciuda condițiilor meteo nefavorabile din anumite perioade din an. Un astfel de cărucior pentru cumpărături, pe care clienții îl folosesc când merg la supermarket, este ușor de manevrat și poate transporta și o greutate mare, de până la 75 kg.

Cărucioarele din metal sunt alese de clienții care fac cumpărături în weekend, când se aprovizionează cu produse fel de fel pentru întreaga săptămână. De asemenea, ele sunt preferate și de persoanele în vârstă, pentru că ar fi mai greu să care produsele cu mâna în coșul de cumpărături.

Oamenii care fac cumpărături mai serioase, în sensul că au nevoie de multe produse (deoarece au o familie numeroasă cu mai mulți copii), trebuie să folosească cărucioare mari, rezistente la sarcini grele și care să funcționeze adecvat, ușor, fără să se blocheze.

Un alt model potrivit pentru un magazin este căruciorul cu mâner pliabil, multifuncțional, care este din plastic. Acesta este foarte practic, ușor de transportat și de depozitat. Este un cărucior practic, universal, preferat în general de clienți, deoarece poate ajuta la transportul rapid al articolelor de orice tip, cu greutate mai mică.

La orice magazin sunt necesare și coșuri de mână, din plastic, cu două mânere, care sunt ușoare și potrivite pentru persoanele care fac cumpărături puține. Un astfel de coș are capacitatea de încărcare de 13-15 kg și volumul de 28 l.

Pentru a-i mulțumi pe clienți, trebuie să alegi cărucioare și coșuri de cumpărături de calitate, care sunt proiectate corect și care sunt ușor de manevrat. Dacă roțile de la cărucior se blochează, acest lucru va nemulțumi desigur pe orice client.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul