Criteriul National

Cum să te bucuri de campanii de succes pe Facebook

Cum să te bucuri de campanii de succes pe Facebook
aprilie 19
15:08 2019

Comerțul în ziua de azi a devenit unul polivalent. Se poate face atât prin intermediul magazinelor reale din oraș, însă se poate înfăptui și prin intermediul internetului. Tot mai multe magazine virtuale apar în România, magazine care au nevoie bineînțeles de reclamă.

Unul dintre spațiile cele mai potrivite pentru a face reclamă unui magazin online este Facebook. Discutăm despre cea mai mare, cea mai importantă rețea de socializare din România și din lume, pe care dacă nu ai un profil creat, s-ar putea spune despre tine că nu exiști.

Publicitatea pe Facebook nu este greu de înfăptuit. Oricine deține un magazin online trebuie să dețină și o pagină de Facebook, la care oamenii pot da like în cazul în care găsesc ceva interesant legat de ea, ori au fost clienți ai magazinului mulțumiți.

Prin intermediul acestei pagini se pot face campanii pe Facebook destul de interesante, însă cei care au încercat să le pună în aplicare pe cont propriu s-au lovit de maul multe probleme, începând cu cea de reach și terminând cu selectarea greșită a clientelei targhetate.

Dacă vrei să te bucuri de campanii pe Facebook reușite, trebuie să apelezi la o companie de publicitate care are oameni instruiți, oameni cu experiență în acest domeniu, pentru care tainele comerciale ale Facebook-ului nu mai sunt nimic de speriat.

Știu că noi, ca români avem genul acela de mentalitate care ne face să credem că ne pricepem la toate, că dacă X poate, putem și noi, și că atât timp cât toți folosesc aceleași butoane pentru Facebook Ads, nu poate fi foarte greu să nimerim și noi combinația perfectă.

Din păcate lucrurile nu sunt așa de simple mai ales în această zonă a online-unul unde publicitatea face întotdeauna diferența și unde fără promovare prin intermediul campaniilor pe Facebook, nu faci nimic. Dacă toată lumea s-ar pricepe la publicitate, de ce ar mai exista agențiile?

În plus, aceste servicii de creare, supraveghere și optimizare pentru campanii pe Facebook nu sunt așa de scumpe cum crede lumea. Desigur, unor li se pare scumpă și pâinea care costă 1 leu… Discutăm despre o investiție care din punctul meu de vedere, merită banii.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei