Criteriul National

CUM SE POATE OBŢINE PUTEREA DE A INFLUENŢA ÎN MOD LEGAL ALEGERILE LA CONSTANŢA ?

CUM SE POATE OBŢINE PUTEREA DE A INFLUENŢA ÎN MOD LEGAL ALEGERILE LA CONSTANŢA ?
ianuarie 07
13:23 2016

 

 CUM SE POATE OBŢINE PUTEREA DE A INFLUENŢA ÎN MOD LEGAL ALEGERILE LA CONSTANŢA?

    de Alberto Rodriguez

omul-cu-ideea

 

Având în vedere ca în Constanţa oamenii sunt mult mai interesaţi de ceea ce fac sau nu fac domnii Făgădău ,Chiţac ,Palaz ,Bădrăgan etc , în exclusivitate am să vă ofer o informaţie care sa vă fie bună pentru familia ,cariera ,afacerea ,copii sau adolescenti Dumneavoastră.De aceea, trebuie să înceapă neaparat cu un titlu care să fie legat de viitoarele alegeri.

După această remarcă sunt sigur că veţi înţelege felul în care am redactat conţinutul acestui material. Diversele companii şi investitorii strategici se feresc de a dechide o afacere în anumite ţări deoarece procesul de concediere este greoi şi complicat. Pe de altă parte, Guvernele, de frica de a nu pierde voturi nici nu vorbesc despre aşa ceva. După o serie de activităţi de cercetare interdisciplinare am creat un produs de transfer de know how care poate fi folosit ca o tematică de studiu de după Doctorat .Subiectul este de mare importanţă însă ştind că cei de pe acest ziar îi interesează mai mult subiecte legate de alegerile din Constanţa si ce anume ar face sau nu domnii Făgădău ,Chiţac ,Bădrăgan ,Palaz ,atunci am să închei această scurtă postare cu ceva care să-i trezesc mai mult interes .

În acest scop ,o să-i spun:Dacă se doreşte limitarea şanselor de câştig a PSD ului la Constanţa trebuie ca toţi ceilalţi să lase ambiţiile de o parte şi să lanseze în luptă un singur candidat. Acum pentru cei care întreabă ce legatură ar avea alegerile de la Constanţa cu centre puternice ca de exemplu Berlin ,Suttgart etc nu am să le răspund …Dar toţi spun altceva şi anume Atunci cand ESTE NEVOIE să obţi puterea de a influenţa lucrurile în Constanţa nu trebuie să acţionezi la Constanţa şi la Berlin dar numai după ce a făcut ceva care să ajute mediul de afaceri din Germania de a atinge anumite obiective În altă ordine de idei nu trebuie să uitaţi că atunci când se caută expresile de care depind caştigarea afacerilor în lumea digitală se ajung la platformele pe care le am lansat.”

Sursa foto despresucces.ro

Redacţia ziarului Criteriul Naţional mulţumeşte autorului pentru excelentul document!

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo