Criteriul National

,,D-le Făgădău, o duceţi pe Constanţa pe centură?”

,,D-le Făgădău, o duceţi pe Constanţa pe centură?”
ianuarie 12
23:21 2016

centrul_destrabalarii

 

Stimate domnule Făgădău, 

Nu pot să nu vă împărtăşesc din bucuria şi mândria locuitorilor Constanţei că au norocul unei fericite administraţii moştenitoare a capitalului electoral şi administrativ ale talentatului fost primar Mazăre care ne reprezenta cu cinste dansând cocoţat pe care alergice la educaţie alături de domne fine in chiloţei la petrecerile publice. Aţi venit dumneavoastră în funcţie recomandat de vidul succeselor profesionale din perioada pre-administrativă şi acum toţi constănţenii strigă intr-un glas vorbele marelui actor: ,,Nu dau eu Constanţa mea pe toata America!”

Aşa am făcut şi eu, nu am dat Constanţa pe Occident şi mândru mi-am facut curaj să merg duminica 10 ianuarie 2016 la teatrul Fantazio la piesa ,,Menajeria de sticlă” a lui William Tennesse alături de prieteni ceea ce probabil veţi spune că este de prost gust, dar atât ne permitem şi noi. Bloc înalt în stânga, bloc înalt în dreapta, cu chiu cu vai am zărit şi eu teatrul paragină modernă, ţop ţop am dat să urc treptele, surpriză, o placă de 0,5 metri pătraţi de marmură s-a desprins cand am păşit pe ea, era să mă întind pe jos dar probail că administraţia este vinovată că mătura prea des treptele. Pentru un oraș de 300 de mii de locuitori, un foaier cât o bucătărie şi o sală cât o sufragerie cred ca sunt un lux prea mare pentru noi aşa că eu sper ca pe viitor să mutaţi teatrul printr-o nouă comasare în staţia de RATC pentru a face economie şi pentru a înlesni şi accesul publicului la cultură cu modernele autobuze nepoluante, mai dăm şi noi aşa un pui doi la pensionari din banii lor dupa ce îi ţinem 6-7 ore la coadă.

12511979_10205586987102032_1110243229_n

După spectacol am indrăznit şi noi să facem câţiva paşi în zona reprezentativă a oraşului în apropierea Primăriei şi a centrului istoric, timizi în lumea bună a şaormiştilor erudiţi şi am remarcat faptul că semnele rutiere nu mai sunt in pas cu moda chiar în dreptul Primărei pe bulevardul Tomis. Dacă tot bulevardul Tomis este plin de maşini parcate pe trotuar şi pe bulevard în apropierea coteţelor de lux Biblos si Vogue Massage, probabil că ar fi corect să daţi jos indicatoare de parcare interzisă pe stradă şi trotuar şi semnul de trecere de pietoni ca să stea liniştiţii patrioţii clienţi ai coteţelor de lux învecinate cu biroul dumneavoastră de unde cu cinste ne reprezentaţi. 

Dacă aţi reuşit să creaţi cu succes o asemenea aglomeraţie urbană economică în centru, probabil că printre puţinele refugii ale oraşului va fi centura. :)

Mult succes in campanie! „Făgădău Primar!” – mai scrie interimarului intr-o scrisoare deschisa tânărul activist si arhitect Andrei Chivu 

Cum arăta aceeași porțiune de bulevard în urmă cu 100 de ani?… 

Probabil de prost gust ar spune edilii noștri…

11228033_824015901030111_18225897049436678_n

 

Vă mai recomandăm: andrei-chivu-i-a-scris-primarului-fagadau-in-urma-ploilor-din-ultimele-ore

politicenii-constanteni-sunt-asemenea-unor-gauri-negre-pentru-economie-si-cultura

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo