Criteriul National

Dama de companie, intre controversa si fascinatie

Dama de companie, intre controversa si fascinatie
iulie 25
11:47 2017

O viata lipsita de griji, presarata cu nenumarate calatorii in destinatii exotice si luxoase,  masini scumpe, haine din colectii exclusiviste, conturi consistente la banca, sunt pentru multi doar proiecte utopice si nu ne ramane decat sa visam fara speranta la acestea. Dar exista si categoria celor pentru care aceste lucruri sunt reale, traiesc viata de lux ca pe ceva firesc, face parte din cotidian, reprezentand rodul unei munci pe care nu o poate face oricine sau pur si simplu astrele s-au aliniat armonios la nasterea lor, daruindu-le cu generozitate tot ceea ce detin acum.

Fie obtinute usor, sau cu multe sacrificii, binecuvantarile unei trai de invidiat ii determina pe multi sa caute pemanent solutii pentru a avea parte de ele, afaceri profitabile, meserii cu potential in indeplinirea acestor deziderate pe termen lung. Este si cazul celei mai vechi meserii din lume si al multelor sale fatete in care aceasta a evoluat de-a lungul timpului, transformandu-se intr-o adevarata industrie cu profit urias. Astfel, privite cu indignare de puritani, dezaprobate si condamnate de preceptele severe pe de o parte, sau starnind fascinatie si invidie pe de alta parte, damele de companie, escortele de lux  isi croiesc drumul lor catre o viata plina de fast, nestingherite de controversele pe care le starnesc in societate. Si, chiar daca oricat de indulgenta si permisiva ar fi caracterizarea lor, niciodata meseria lor nu va fi privita ca pe una pe care parintii sa o doreasca pentru fiicele lor.

In pofida acestui fapt, reprezinta totusi o meserie, pentru ca  serviciile oferite, indiferent de natura lor, sunt platite si chiar cu mult peste media celor obisnuite, iar prestatoarele ei trebuie sa aiba o serie de calitati certe, alaturi de o educatie temeinica, fara de care nu ar avea loc in aceasta bransa. De aceea, nu ii este dat oricarei femei open mind, in cea mai larga acceptiune a expresiei, lipsite de inhibitii si de teama de a fi asa cum doreste, sa aspire la aceasta controversata munca, fara acele insusiri care o fac speciala si irezistibila pentru clienti, in general oameni foarte bogati, dornici sa aiba langa ei, fie si pentru scurt timp, o femeie frumoasa, seducatoare, de lume, capabila de conversatii incitante, dar de la care sa nu auda reprosuri si lamentari,  ci doar intelegere si tandrete, fie si obtinute  printr-o remuneratie consistenta.

Si daca tot  am incercat sa identificam acele componente care prezinta intr-o alta lumina ceea ce sunt si reprezinta de fapt damele de companie, faptul ca poate fi   vorba despre persoane puternice, care isi iau destinul in propriile maini, asa cum aleg ele, chiar si cu o viziune diferita asupra vietii, neimpartasita de cei mai multi, care se inghesuie sa le judece nestiind de fapt resorturile care le-au adus in acest punct, este demonstrat si de filmele celebre pe care cu siguranta le-am vizionat si care poate ne-au schimbat fie si putin viziunea asupra lor. Fie ca este vorba despre Pretty Woman, LA Confidential, Memoriile unei gheishe, acestea si multe altele au zugravit ca personaje centrale femei emblematice facand parte din aceasta bransa si care ne-au cucerit prin personalitate, sensibilitate si acea arta unica  a seductiei.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo