Criteriul National

De ce ar trebui sa schimbi in mod regulat filtrele de lichid si de aer?

De ce ar trebui sa schimbi in mod regulat filtrele de lichid si de aer?
martie 13
10:12 2017

Multe inovatii au fost aduse lumii de-a lungul anilor. In decursul istoriei umane, aceste schimbari au jucat un rol foarte important in modul in care a fost afectata viata omului. Una dintre cele mai importante perioade, care a debutat la inceputurile epocii moderne este Revolutia Industriala. In aceasta perioada s-a nascut industria de masini. Asa s-a deschis drumul spre inventarea diferitelor dispozitive care au ajutat omul. Astazi, aceasta industrie joaca inca un rol foarte important atunci cand vine vorba de afaceri. Masini nu inseamna insa nimic, daca acestea nu sunt eficiente si nu sunt intretinute cu piese de cea mai buna calitate.

Piese de schimb originale fac intotdeauna diferenta cand vine vorba despre intretinerea unei masini. Cu atat mai mult acest lucru este valabil cand vorbim despre utilajele de constructii si agricole, proiectate sa functioneze in conditii grele si sa simplifice munca omului, contribuind semnificativ la obtinerea profitului.

Excavatoare, incarcatoare, multifunctionale, buldozere, tractoare etc sunt utilaje care, in ciuda rezistentei, nu pot functiona la standarde optime decat daca piesele de schimb sunt de cea mai buna calitate.   Acest lucru se datoreaza faptului ca inginerii care proiecteaza acele parti si care supravegheaza productia lor sunt aceiasi oameni care sunt responsabili pentru dezvoltarea utilajelor care folosesc respectivele piese de schimb. Ei stiu exact ce e bine pentru masina ta.

Una din piesele de schimb importante pentru utilajele grele sunt filtrele, fie ele de aer, de ulei, de transmisie, hidraulice, de motorina etc.

Filtrele originale mentin motorul in functiune mai mult, mai puternic si mai curat. Filtrele de aer si de lichid sunt proiectate sa indeplineasca specificatiile si cerintele utilajelor.

Performanta optima de filtrare este garantata prin utilizarea celor mai noi tehnologii (celuloza, microfibra de sticla, sintetice sau anorganice) adecvate pentru a capta particulele de praf, spori de mucegai, polen si alti agenti contaminanti care sunt surse de uzura accelerata a motorului si a componentelor sale.

Performantele motorului pot fi reduse semnificativ prin aportul de agenti contaminanti si de blocajele de filtrare. Motoarele au evoluat de-a lungul anilor din ce in ce mai mult, devenind tot mai eficiente si mai puternice. Cu toate acestea necesitatea unor fluide de calitate mai mare a crescut, de asemenea. Filtrele originale au fost proiectate pentru a contine diferite mecanisme pentru a opri si retine agentii contaminanti.

Pentru performanta utilajelor tale alege intotdeauna cele mai bune filtre realizate de producatori cu experienta, asa cum este un filtru marca New Holland.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo