Criteriul National

De ce ar trebui sa schimbi in mod regulat filtrele de lichid si de aer?

De ce ar trebui sa schimbi in mod regulat filtrele de lichid si de aer?
martie 13
10:12 2017

Multe inovatii au fost aduse lumii de-a lungul anilor. In decursul istoriei umane, aceste schimbari au jucat un rol foarte important in modul in care a fost afectata viata omului. Una dintre cele mai importante perioade, care a debutat la inceputurile epocii moderne este Revolutia Industriala. In aceasta perioada s-a nascut industria de masini. Asa s-a deschis drumul spre inventarea diferitelor dispozitive care au ajutat omul. Astazi, aceasta industrie joaca inca un rol foarte important atunci cand vine vorba de afaceri. Masini nu inseamna insa nimic, daca acestea nu sunt eficiente si nu sunt intretinute cu piese de cea mai buna calitate.

Piese de schimb originale fac intotdeauna diferenta cand vine vorba despre intretinerea unei masini. Cu atat mai mult acest lucru este valabil cand vorbim despre utilajele de constructii si agricole, proiectate sa functioneze in conditii grele si sa simplifice munca omului, contribuind semnificativ la obtinerea profitului.

Excavatoare, incarcatoare, multifunctionale, buldozere, tractoare etc sunt utilaje care, in ciuda rezistentei, nu pot functiona la standarde optime decat daca piesele de schimb sunt de cea mai buna calitate.   Acest lucru se datoreaza faptului ca inginerii care proiecteaza acele parti si care supravegheaza productia lor sunt aceiasi oameni care sunt responsabili pentru dezvoltarea utilajelor care folosesc respectivele piese de schimb. Ei stiu exact ce e bine pentru masina ta.

Una din piesele de schimb importante pentru utilajele grele sunt filtrele, fie ele de aer, de ulei, de transmisie, hidraulice, de motorina etc.

Filtrele originale mentin motorul in functiune mai mult, mai puternic si mai curat. Filtrele de aer si de lichid sunt proiectate sa indeplineasca specificatiile si cerintele utilajelor.

Performanta optima de filtrare este garantata prin utilizarea celor mai noi tehnologii (celuloza, microfibra de sticla, sintetice sau anorganice) adecvate pentru a capta particulele de praf, spori de mucegai, polen si alti agenti contaminanti care sunt surse de uzura accelerata a motorului si a componentelor sale.

Performantele motorului pot fi reduse semnificativ prin aportul de agenti contaminanti si de blocajele de filtrare. Motoarele au evoluat de-a lungul anilor din ce in ce mai mult, devenind tot mai eficiente si mai puternice. Cu toate acestea necesitatea unor fluide de calitate mai mare a crescut, de asemenea. Filtrele originale au fost proiectate pentru a contine diferite mecanisme pentru a opri si retine agentii contaminanti.

Pentru performanta utilajelor tale alege intotdeauna cele mai bune filtre realizate de producatori cu experienta, asa cum este un filtru marca New Holland.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu