Criteriul National

De ce arată Constanța ca un CUR?… Și pentru că arhitecți șaormiști, geambași si politizați…

De ce arată Constanța ca un CUR?… Și pentru că arhitecți șaormiști, geambași si politizați…
iunie 13
14:34 2017

articol

Perla nestemata de la malul marii a capatat un luciu de maioneza vizibil din satelit mai repede decat zidul chinezesc. Acest lucru nu era posibil insa fara concursul largei comunitati care si-a odihnit cu resemnare burtihanul in fotoliu la tv sau la mall dar mai ales a multor institutii de cultura, invatamant si alte administratii care concentreaza specialistii pe probleme de arhitectura. Cine poate reclama in primul rand problemele de urbanism ale orasului? Desigur ca nu asociatia asistentelor medicale, ci asociatia arhitectilor, reprezentata la Constanta de filiala Ordinului Arhitectilor din Romania, filiala Dobrogea.

peninsulapiataovidiulucrari9-1384695264

Suprize surprize! Cine este presedinte al Ordinului la malul marii? – Nimeni altul decat Alexandru Balan, artistul cotetzului de sticla din Pta Ovidiu (foto mai sus). Cine este in consiliul director? – Familia Isacov, cei care au lucrat PUZ-ul pentru extinderea Mall-ului din parc prin supraetajarea parcarii (detalii). Cine este in consiliul teritorial de conducere? Suleiman Adnan Memet, care s-a gandit ca-i de bun simt sa shaormareasca arhitectonic parcul, asa ca a lucrat si el la proiectul de extindere al mall-ului din parc (asa cum a declarat unui Sub acoperire al ziarului nostru) si apoi s-a angajat in campania politica din 2016 pe listele USR la senat. Asadar sunt clare intentiile cele mai bune.

14938177_780730795399435_1467231214036878652_n

Pe langa acesti ilustrii mai sus enumerati mai sunt alte cateva sute de arhitecti in Constanta. I-ati auzit sa se revolte de problemele orasului: spatii verzi, monumente, mobilitate urbana, conditii pentru sport? – Muuuucles… pai normal, nu au si ei burtihan de fortat in exces, se urca in rable cu multe airbaguri, ochelari de soare si o muzicuta si ei? Normal ca s-au incadrat in curentul artistocratiei shaormiste, cale batuta de arhitectii geambasi (detalii). Un singur looser se mai certa cu primarul (video) si mai mananca bataie (detalii) de la insi care distrug monumente, dar daca statea in banca lui, poate strangea si el bani de niste xenoane ca tare saracie mai arata bmw-ul lui, fraier…

61688440

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Pamflet Criteriul

Pamflet Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo