Criteriul National

De ce merita sa investesti intr-o campanie de articole pe bloguri

De ce merita sa investesti intr-o campanie de articole pe bloguri
ianuarie 12
12:21 2017

Prin campanii de articole pe bloguri pentru link building si crearea unei retele de influenta trebuie sa se inteleaga intotdeauna servicii flexibile de inalta calitate realizate de catre profesionisti in domeniu. Piata serviciilor de SEO se afla intr-o continua crestere insa serviciile de calitate sunt in continuare greu de obtinut, in mod special cand sunt foarte putini cei care ofera aceste servicii si au cu adevarat ani buni de experienta in domeniu..

Pe o piata care este in continua crestere exista numerosi experti seo autointitulati care utilizeaza retelele de bloguri cu multe link-uri externe interconectate care pot atrage penalizari semnificative intr-un timp foarte scurt. Din acest motiv este foarte important sa se apeleze numai la servicii de incredere, transparente, flexibile si intr-o permanenta aliniere cu toate schimbarile care apar in algoritmul motoarelor de cautare.

O campanie de articole pe bloguri trebuie sa urmareasca o strategie coerenta si integrata

O parte din strategiile care ofera rezultate pozitive si de durata in ceea ce priveste articolele pe bloguri sunt:

  • Advertoriale pe bloguri cu continut optimizat in functie de cuvintele cheie alese de client
  • Articole utile care sunt redactate in asa fel incat sa starneasca interesul cititorilor in urma postarii pe retelele sociale
  • Articole corect redactate din punct de vedere gramatical cu o structura care sa ofere eficienta din punct de vedere SEO
  • Ancore generice, ancore pe brand si totodata link-uri pe cuvintele cheie
  • Un timp de executie care sa ofere rezultate de top

In Romania acest domeniu nu este inca exploatat la potentialul maxim de care da dovada in strategiile marilor agentii de marketing de peste hotare. Secretul pentru obtinerea unor locuri de top in rezultatele motoarelor de cautare il reprezinta strategiile de optimizare bazate pe experienta si teste extensive.

De cele mai multe ori o campanie de articole platite poate insemna cheltuieli semnificative pentru bugetul unui site mic care se afla la inceput de drum. Astfel de multe ori din cauza limitarii pe care bugetul o impune multe site-uri aleg sa colaboreze cu specialisti seo care nu sunt cu adevarat pregatiti si nici nu au suficienta experienta in domeniu.

Experienta in domeniu permite aplicarea strategiilor testate si perfectionate indiferent de tipul site-ului.

Cea mai eficienta metoda de link building rapid, transparent si totodata sigur care nu atrage dupa sine riscul primirii unei penalizari din partea Google este o campanie de articole pe bloguri si site-uri realizata pe publciatii de incredere si durabile in timp.

Site-urile si blog-urile cu care se colaboreaza intr-o astfel de campanie trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:

  • Au putine link-uri externe
  • Sunt gazduite pe servere diferite si pe clase de IP diferite
  • Permit link-uri dofollow

Principalul scop al campaniilor de advertoriale este cresterea in pozitie pe motoarele de cautare prin crearea unui profil de link-uri cat mai natural care sa nu atraga atentie de ordin negativ din partea Google.

In general echipele formate din specialisti in optimizarea motoarelor de cautare si copywriteri care scriu articole pentru seo cer un anumit pret in functie de complexitatea articolelor, dar si de bugetul fiecarui site in parte.

Salvează

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo