Criteriul National

De ce promovarea prin campanii PPC este asa de eficienta

De ce promovarea prin campanii PPC este asa de eficienta
mai 23
13:18 2020

services-payperclick

PPC este un model de publicitate online in care publicitarii platesc pentru fiecare click dat pe reclamele care apar in motoarele de cautare, de exemplu. Ideea din spatele campaniilor ppc este simpla, potentialii clienti care vad anunturile si reclamele setate in campaniile ppc vor ajunge pe site-urile care vand produse si servicii si vor cumpara orice isi doresc de acolo. Deci de la un click pe reclama din campanii ppc se ajunge la actiunea dorita, cumpararea si interactiunea cu brandul respectiv.

Promovarea prin campaniile PPC este eficienta mai mereu din mai multe motive. Se plateste doar atunci cand cineva da click pe reclama, pe anuntul din motorul de cautare. Reclamele apar pana cand bugetul alocat pentru promoare prin pay per click se epuizeaza. Toate reclamele folosite in promovarea prin strategii ppc vor avea si cuvinte cheie care vor fi folosite in dublu sens, pentru atrage clienti si pentru a nu le permite celor care nu sunt interesati de cumpararea de produse si servicii sa dea click pe anunturi.

Controlul mai bun asupra bugetului pentru PPC este la baza eficientei campaniilor derulate. Poti vedea statistici lunare sau saptamanale, poti schimba bugetul in functie de eficienta campaniilor setate cu ajutorul unor agentii ppc, flexibilitatea oferita de PPC este maxima.

Reclamele sunt foarte bine targetate, specialistii ppc vor seta campaniile in functie de cuvinte cheie, de interese, de date demografice si vor oferi acces la servicii ppc de foarte buna calitate de fiecare data. Chiar si oamenii care s-au aratat interesati de produsele si serviciile unui brand pot fi targetati in campanii viitoare PPC, printr-o strategie ppc tipica, de retargeting, se afiseaza iarasi reclame doar celor care au mai interactionat cu brandul.

Traficul organic este atras imediat pe site-ul de promovat, campaniile PPC isi vor face efectul la nivelul traficului in cel mai scurt timp, in cateva ore vezi deja primele rezultate. O agentie care ofera servicii ppc va sti cum sa seteze campaniile si ce fel servicii sa ofere, cu un pret al serviciilor ppc excelent de fiecare data. Rezultatele imediate se vor vedea in termeni de vanzari, trafic, generare de lead-uri.

ROI-ul va fi mult mai mare indiferent de tipul afacerii care are nevoie de campanii PPC. Se vor afisa reclamele unui numar mare de oameni interesati, in locurile in care acestia sunt prezenti mai mereu. Reclamele se pot programa, geo-targetarea este permisa mai ales daca vrem sa ne axam pe campanii locale, pentru afaceri locale.

Promovarea prin PPC se va aplica cu aceleasi rezultate bune si in prezent, si pe viitor, rezultatele sale vor depinde de setarea corecta si de alocarea unui buget cat mai rezonabil pentru intreaga campanie gandita impreuna cu agentiile de marketing online. PPC ramane un sistem modern de promovare in online care nu va da gresi niciodata si care va atrage de fiecare data doar potentialii clienti care se vor bucura de cele mai bune oferte din partea site-urilor promovate.

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Alexandru Razvan

Alexandru Razvan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul