Criteriul National

De ce să alegi să înveți engleza cu profesori nativi?

De ce să alegi să înveți engleza cu profesori nativi?
decembrie 11
12:30 2019

Învățarea unei limbi străine presupune multă muncă, perseverență și motivație pentru a ajunge la nivelul dorit. Și dincolo de utilitatea acestor cunoștințe în viață și profesie, în general, a cunoaște la un nivel avansat limba engleză, de exemplu, îți oferă acces la o cultură diferită, la modul de a gândi și de a trăi al altor oameni. Te scoate din bula ta de zi cu zi și te pune în situația de a forma și exersa alte abilități și calități personale.

Iar dacă începi acest proces din copilărie, este cu atât mai bine. Lucru care se știe de multă vreme… de pe vremea bunicilor și părinților noștri care făceau eforturi în direcția a ceea ce azi numim – managementul finanțelor personale – pentru a oferi copiilor lor ore suplimentare de limba engleză (sau franceză ori rusă – în funcție de moda timpului).

Ne amintim cu toții cum se desfășurau acestea: doi, trei sau chiar mai mulți elevi stând cuminți în jurul mesei din sufrageria doamnei de engleză dintr-un apartament, într-un cartier oarecare din oraș ? Doamna ne citea textul din manualul de engleză, noi repetam vocabularul, scriam după dictare, făceam glume în timp ce doamna ieșea din cameră pentru a răspunde la telefonul fix din hol și eram în al nouălea cer când cineva suna la ușă pentru a întrerupe monotonia orei de meditații. An după an, ne duceam la meditații pentru așa ne cereau părinții, care făceau eforturi supraomenești pentru a ne face “oameni”. Experiențele care să ne facă să iubim o materie sau să ne dezvolte gustul pentru învățare erau mai degrabă fericite excepții decât regula.

Din fericire, lucrurile s-au schimbat, sau măcar există mai multe opțiuni din care putem alege. E vremea lecțiilor interactive, a descoperirii limbii engleze într-un mod interesant și modern prin jocuri și activități distractive, într-un mediu sigur și prietenos. Copiii noștri pot face parte din grupe mici numeric, care permit profesorilor să acorde nivelul corect de atenție fiecărui elev și să creeze relații de încredere cu aceștia. Există, de asemenea, și opțiunea unor ore individuale în care copiii pot beneficia de intervenții de învățare personalizate. Metodele pedagogice active, cum ar fi board games, experimente, jocuri de rol, cântece și competiții îi încurajează pe copii să învețe vocabularul și gramatica limbii engleze cu motivație și interes.

Părinții sunt informați în permanență despre progresul copiilor, prin sesiuni regulate de feedback cu profesorii, comunicări formale și informale cu școala.

Cursurile de limbă engleză nu sunt doar o modalitate de a suplimenta cantitatea de informații furnizate de orele de la școală. Ele constituie o oportunitate de exersare a abilităților de învățare, de aplicare a cunoștințelor la situații practice de viață, și mai mult, de a dezvolta plăcerea de a învăța – un predictor important pentru performanță și succes în viață. O întreagă lume nouă…cum ar spune Aldous Huxley.

Dar lumile noi au nevoie să fie descoperite și recunoscute. ???? O astfel de lume este Stewart English School, care oferă meditații la limba engleză pentru copii de vârste și niveluri de cunoștințe diferite, pentru a-i ajuta nu numai să suplimenteze informațiile primite la școală, ci să și aplice aceste informații la situații practice de viață și să exerseze într-un mediu prietenos și sigur. Profesorii – vorbitori nativi ai limbii engleze – se asigură să fiecare copil primește exact ceea ce are nevoie pentru a progresa și a se îndrăgosti de limba engleză. Este o lume nouă a învățării limbii engleze pe care merită să o încercați.

 

 

 

 

 

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

RaduPlugaru

RaduPlugaru

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei