
Atunci când pornești la drum cu o nouă afacere, imaginea este esențială încă de la început, iar pentru a avea parte de niște servicii de branding de calitate, recomandat ar fi, să te orientezi spre un studio de creație grafică focusat pe dezvoltarea de branduri inedite, cu o echipa de creație care oferă soluții complete de design: branding, rebranding, design de ambalaj, ilustrație, web design și fotografie de produs.
Procesul lor de creație are la baza un workshop ce îi ajută să înțeleagă companiile și nevoile lor și să identifice problemele cu care ele se confruntă, reușind astfel să propună soluțiile potrivite ce pot fi aplicate în procesul de branding sau rebranding. Totul se reflectă clar în strategia de branding ce reprezintă fundația oricărui proiect de design.
Ce este de fapt un brand?
Brandul este un set de elemente care constituie un produs, o companie, o organizație sau o persoană. Acesta poate face diferența dacă este bine realizat încă de la început, deoarece se știe bine că prima impresie contează.
Un brand se face recunoscut din perspectiva a ceea ce este el efectiv, dar și din o altă perspectivă generată de modul în care este perceput de public (cum este brandul văzut de către clienți).
Un brand puternic înseamnă costuri mai mici de promovare și o forță imensă de atracție, conversie și retenție, mai exact o cale scurtă spre un public dornic să consume cât mai mult.
Brandul este realizat prin procedura de branding, iar acest proces este pe termen lung, și implică o serie de servicii.
În funcție de felul cum este asamblat, trebuie să iei în calcul întreagă experiență a clienților, pornind de la logo, website, social media, modul în care le răspunzi la telefon, cum îi tratezi. Pe scurt, brandul reprezintă modul în care cliențîi îți percep afacerea și trebuie să fii atent la fiecare detaliu, printr-un plan strategic bine gândit și pus la punct. Mai exact, conceptul de branding, care cuprinde toate metodele prin care o organizație sau un produs comunica, simbolizează și se diferențiază de competiție.
Care sunt mai exact serviciile de branding și ce cuprinde un pachet de servicii de branding?
Prin servicii de branding înțelegem procesul transformării unei idei în concept.
Acestea reprezintă de fapt serviciile de promovare a firmei, oferite de profesioniști pentru a îți promova corespunzător brandul începând de la cărți de vizită personalizate, firma și casete luminoase, pix personalizat și până la semnătură de e-mail personalizată.
Gama de servicii de branding conține mai multe servicii: începând cu deja cunoscutul “brand strategy” prin care este gândită strategia prin care o simplă idee se va transformă într-un brand viabil.
Pentru mai multe detalii sau oferte personalizate in privinta serviciilor de branding profesionale, puteti vizita https://armeanu.ro .
Aici profesioniștii se vor ocupă de cercetare, pozitionare, arhitectura brandului și mesaje.
Următorul pas se numește “brand identity”. Urmează să se definească valorile business-ului, urmând a fi conturate vizual, prin crearea unei imagini proprii și unice, a unui logo și a unui nume. Să nu uităm nici de brand visuals și manualul de brand.
A treia etapă a serviciilor de branding se numește “creative work”. Serviciile de branding din această categorie se concentrează pe creația grafică, dar și pe dezvoltarea ideii de business prin intermediul canalelor media. Se fac packagingul, designul pentru print, comunicarea din marketing și web and digital media.