Criteriul National

De ce să alegi servicii de branding de calitate? 

De ce să alegi servicii de branding de calitate? 
aprilie 16
11:00 2019

Atunci când pornești la drum cu o nouă afacere, imaginea este esențială încă de la început, iar pentru a avea parte de niște servicii de branding de calitate, recomandat ar fi, să te orientezi spre un studio de creație grafică focusat pe dezvoltarea de branduri inedite, cu o echipa de creație care oferă soluții complete de design: branding, rebranding, design de ambalaj, ilustrație, web design și fotografie de produs. 

Procesul lor de creație are la baza un workshop ce îi ajută să înțeleagă companiile și nevoile lor și să identifice problemele cu care ele se confruntă, reușind astfel să propună soluțiile potrivite ce pot fi aplicate în procesul de branding sau rebranding. Totul se reflectă clar în strategia de branding ce reprezintă fundația oricărui proiect de design.

Ce este de fapt un brand?

Brandul este un set de elemente care constituie un produs, o companie, o organizație sau o persoană. Acesta poate face diferența dacă este bine realizat încă de la început, deoarece se știe bine că prima impresie contează.
Un brand se face recunoscut din perspectiva a ceea ce este el efectiv, dar și din o altă perspectivă generată de modul în care este perceput de public (cum este brandul văzut de către clienți).
Un brand puternic înseamnă costuri mai mici de promovare și o forță imensă de atracție, conversie și retenție, mai exact o cale scurtă spre un public dornic să consume cât mai mult.
Brandul este realizat prin procedura de branding, iar acest proces este pe termen lung, și implică o serie de servicii.
În funcție de felul cum este asamblat, trebuie să iei în calcul întreagă experiență a clienților, pornind de la logo, website, social media, modul în care le răspunzi la telefon, cum îi tratezi. Pe scurt, brandul reprezintă modul în care cliențîi îți percep afacerea și trebuie să fii atent la fiecare detaliu, printr-un plan strategic bine gândit și pus la punct. Mai exact, conceptul de branding, care cuprinde toate metodele prin care o organizație sau un produs comunica, simbolizează și se diferențiază de competiție.

Care sunt mai exact serviciile de branding și ce cuprinde un pachet de servicii de branding?

Prin servicii de branding înțelegem procesul transformării unei idei în concept.
Acestea reprezintă de fapt serviciile de promovare a firmei, oferite de profesioniști pentru a îți promova corespunzător brandul începând de la cărți de vizită personalizate, firma și casete luminoase, pix personalizat și până la semnătură de e-mail personalizată. 

Gama de servicii de branding conține mai multe servicii: începând cu deja cunoscutul “brand strategy” prin care este gândită strategia prin care o simplă idee se va transformă într-un brand viabil.

Pentru mai multe detalii sau oferte personalizate in privinta serviciilor de branding profesionale, puteti vizita https://armeanu.ro .
Aici profesioniștii se vor ocupă de cercetare, pozitionare, arhitectura brandului și mesaje.
Următorul pas se numește “brand identity”. Urmează să se definească valorile business-ului, urmând a fi conturate vizual, prin crearea unei imagini proprii și unice, a unui logo și a unui nume. Să nu uităm nici de brand visuals și manualul de brand.

Servicii de branding
A treia etapă a serviciilor de branding se numește “creative work”. Serviciile de branding din această categorie se concentrează pe creația grafică, dar și pe dezvoltarea ideii de business prin intermediul canalelor media. Se fac packagingul, designul pentru print, comunicarea din marketing și web and digital media. 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei