Criteriul National

De ce să alegi servicii de branding de calitate? 

De ce să alegi servicii de branding de calitate? 
aprilie 16
11:00 2019

Atunci când pornești la drum cu o nouă afacere, imaginea este esențială încă de la început, iar pentru a avea parte de niște servicii de branding de calitate, recomandat ar fi, să te orientezi spre un studio de creație grafică focusat pe dezvoltarea de branduri inedite, cu o echipa de creație care oferă soluții complete de design: branding, rebranding, design de ambalaj, ilustrație, web design și fotografie de produs. 

Procesul lor de creație are la baza un workshop ce îi ajută să înțeleagă companiile și nevoile lor și să identifice problemele cu care ele se confruntă, reușind astfel să propună soluțiile potrivite ce pot fi aplicate în procesul de branding sau rebranding. Totul se reflectă clar în strategia de branding ce reprezintă fundația oricărui proiect de design.

Ce este de fapt un brand?

Brandul este un set de elemente care constituie un produs, o companie, o organizație sau o persoană. Acesta poate face diferența dacă este bine realizat încă de la început, deoarece se știe bine că prima impresie contează.
Un brand se face recunoscut din perspectiva a ceea ce este el efectiv, dar și din o altă perspectivă generată de modul în care este perceput de public (cum este brandul văzut de către clienți).
Un brand puternic înseamnă costuri mai mici de promovare și o forță imensă de atracție, conversie și retenție, mai exact o cale scurtă spre un public dornic să consume cât mai mult.
Brandul este realizat prin procedura de branding, iar acest proces este pe termen lung, și implică o serie de servicii.
În funcție de felul cum este asamblat, trebuie să iei în calcul întreagă experiență a clienților, pornind de la logo, website, social media, modul în care le răspunzi la telefon, cum îi tratezi. Pe scurt, brandul reprezintă modul în care cliențîi îți percep afacerea și trebuie să fii atent la fiecare detaliu, printr-un plan strategic bine gândit și pus la punct. Mai exact, conceptul de branding, care cuprinde toate metodele prin care o organizație sau un produs comunica, simbolizează și se diferențiază de competiție.

Care sunt mai exact serviciile de branding și ce cuprinde un pachet de servicii de branding?

Prin servicii de branding înțelegem procesul transformării unei idei în concept.
Acestea reprezintă de fapt serviciile de promovare a firmei, oferite de profesioniști pentru a îți promova corespunzător brandul începând de la cărți de vizită personalizate, firma și casete luminoase, pix personalizat și până la semnătură de e-mail personalizată. 

Gama de servicii de branding conține mai multe servicii: începând cu deja cunoscutul “brand strategy” prin care este gândită strategia prin care o simplă idee se va transformă într-un brand viabil.

Pentru mai multe detalii sau oferte personalizate in privinta serviciilor de branding profesionale, puteti vizita https://armeanu.ro .
Aici profesioniștii se vor ocupă de cercetare, pozitionare, arhitectura brandului și mesaje.
Următorul pas se numește “brand identity”. Urmează să se definească valorile business-ului, urmând a fi conturate vizual, prin crearea unei imagini proprii și unice, a unui logo și a unui nume. Să nu uităm nici de brand visuals și manualul de brand.

Servicii de branding
A treia etapă a serviciilor de branding se numește “creative work”. Serviciile de branding din această categorie se concentrează pe creația grafică, dar și pe dezvoltarea ideii de business prin intermediul canalelor media. Se fac packagingul, designul pentru print, comunicarea din marketing și web and digital media. 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Ionut Barbieri

Ionut Barbieri

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Despre „dreptatea” care cere ”justiție” și importanța ei - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dintru început, pentru a vă asigura, cu toată sinceritatea, vreau să vă aduc la cunoștință faptul că acest material nu este conceput a fi unul strict tehnic, înveșmântat în termeni academici greoi. Cu aceeași deschidere vreau să vă mulțumesc și să vă asigur totodată că acest material nu se vrea a fi unul complet, deoarece în rândurile de mai jos voi încerca să realizez o sinteză a unor considerații pe baza evidențelor, în care mi-am propus temerara clarificare a noțiunilor de „dreptate” și de ”justiție”, văzute din mai multe unghiuri de vedere. De aceea, tot ceea ce este cuprins în spațiul acestui material este pur subiectiv dar și perfect argumentat. Luând în considerare acestea, orice fel de încercare de a aduce laude sau dimpotrivă de a cere desființarea totală sau parțială, prin forța și justețea argumentelor vă revin în integralitate, indiferent de natura sau de scopul motivării dumneavoastră în prealabil.

Ca urmare a tuturor celor convenite, ceea ce voi realiza direct sau indirect poate fi comentat și analizat, dezbătut deoarece numai într-o asemnea manieră, prin varietatea punctelor de vedere, prin cumulul de informații și forța argumentelor sustenabile ce creează punți de legătură.De aceea se poate vorbi deschis, fără menajamente despre aceste concepte, virtuți în această societate postmodernă măcinată de griji, de consumerism cât și de vicii.

Din punctul meu de vedere, această opțiune de a avea păreri și de a le susține reprezintă și respectă cu adevărat libertatea și demnitatea oricărui semen. Iar puterea reală, justificată la care oamenii speră să găsească ajutor este dată de către Acel Creator, care are grijă de fiecare dintre noi și care ne inspiră sau ne poate transforma în creațiile sale apropiate, desăvârșite Lui. Urmând acest fir călăuzitor, aș îndrăzni să vă spun că nu voi folosi în acest caz doar simple metafore, ci totul se dorește să fie legat de rolul și semnificația care i se acordă noțiunilor extinse de dreptate, de justiție.

Din cele mai vechi timpuri, chiar din momentul în care Cain l-a ucis pe Abel se produce în lume o separație între prigoniți și victimă, între ucigaș și cel ucis, sacrificat din răutate .Aceasta cse va transmite și se va amplifica tuturor generațiilor, inclusiv celor din actualitate. Setea de răzbunare de răutate a lui Cain cât și a urmașilor săi se poate identifica fără niciun fel de impediment.Tot așa, ideea de jertfă, de asumare a urmașilor lui Abel a constituit chiar unul dintre atributele omenești de prim rang. Însă, între aceste modele transparente există și alte atribute,virtuți (posibil moștenire a scânteii divine,a harului cu care suntem fiecare dintre noi înzestrați) precum dreptatea,cinstea,corectitudinea dar și justiția.

Numai că, din momentul izgoniți din grădina Edenului a protopărinților noștri Adam și Eva, aceste caracteristici psihice și volitive nu au mai fost că la început,în binecuvântatul moment al Creației.Răzvrătirea, ascultarea de șarpe,călcarea poruncii a dus la pervertirea omului cât și a întregii creații de pe pământ. Automat,sentimentele faptele și gândurile „de a fi ca Dumnezeu” și de a stăpâni,de a cunoaște creația s-au amestecat într-un mod incredibil. De aici înainte, moartea, păcatul au devenit firești tuturor, ca și setea anumitor semeni de a clama dreptatea, de a invoca fondat justiția omenească.

Revenind la unul dintre cele mai importante motive care au generat acestea văzute ca fiind antagonice- pe de o parte Dreptatea Lui Dumnezeu materializată prin izgonirea din Rai și nedreptatea lui Cain care l-a ucis pe fratele său Abel-putem descoperi și alte fațete ale acestor evenimente consemnate în Cartea Cărților.

Unii exegeți ai Vechiului Testament precum sfântul Chiril al Alexandriei interpretează însă în profunzime textul, plecând de la pedeapsa înşeptită pentru cel care l-ar ucide pe Cain din cartea Facerii .Surprinzător sau nu, în opinia acestui om înduhovnicit nu ar fi vorba doar de un singur păcat, ci de o înlănţuire de şapte păcate, care au pus stăpânire pe Cain. Deja când Dumnezeu i se adresează, vorbindu-i despre natura păcatului, Cain comisese trei din cele şapte.

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei