Criteriul National

De ce sa alegi un leasing operational Dacia pentru flota ta auto?

De ce sa alegi un leasing operational Dacia pentru flota ta auto?
aprilie 27
13:56 2020

Dacia este o marca apartinand grupului Renault si are o abordare interesanta atat in ceea ce priveste designul cat si in ceea ce priveste modul de promovare. Atunci cand vrei sa incluzi in flota ta autoturisme la care sa ai acces la un pret avantajos, poti incerca oferta de leasing operational Dacia de la Arval.

Avantaje leasing operational Dacia si servicii incluse

Atunci cand alegi sa colaborezi cu Arval pentru leasing Dacia ai mai multe servicii incluse, cum ar fi intretinere si reparatii. Ori de cate ori ai nevoie de reparatia unei masini din flota pe care ai preluat-o in leasing, compania se ocupa de toate aceste aspecte, astfel incat tu sa te poti bucura fara probleme de o masina care ruleaza perfect.

Nu trebuie sa iti mai faci griji cu privire la reglementarile sezoniere deoarece beneficiezi de schimburi de anvelope ori de cate ori este necesar pe tot parcursul contractului. Anvelopele se schimba de doua ori pe an, inainte de sezonul rece si dupa ce sezonul rece a trecut. Vestea buna este ca nu trebuie sa iti mai faci griji cu privire la cumpararea anvelopelor pentru intreaga flota de autoturisme deoarece compania care ofera leasingul se ocupa de toate aceste aspecte.

Echipa ta va conduce fara griji deoarece compania ofera si asigurare completa pentru toate vehiculele din flota preluata in leasing. De asemenea, nu trebuie sa iti faci griji atunci cand apar probleme nedorite. In primul rand beneficiezi de asistenta rutiera si remorcare non stop, dar ai si un alt avantaj si anume faptul ca vei primi un vehicul de inlocuire atunci cand este necesar, ceea ce iti garanteaza mai multa mobilitate, chiar si in momentul in care masina din leasing se afla in service.

Oferta Dacia Logan leasing

Un exemplu din oferta leasing Dacia este reprezentata de Logan. Poti include in flota ta auto, Logan DCI 75 CP Laureate pentru o rata lunara incepand de la 170 de euro pe luna plus TVA, pentru o perioada de 48 de luni si un numar de kilometri de 12000 pe an. Avansul pentru o astfel de masina este de 1600 de euro.

Tot in aceeasi gama poti opta pentru Logan pe motorina sau pe bezina cu diverse dotari si cotatii de pret diferite, astfel incat sa alegi doar solutiile care ti se potrivesc cel mai bine.

De ce sa alegi leasing auto Dacia

Dacia ofera masini spatioase, potrivite pentru o gama larga de activitati. Spatiul interior este unul foarte generos avand in vedere categoria de pret. In plus, Dacia dezvolta pentru toti clientii un program foarte accesibil in ceea ce priveste serviciile de mentenanta si tot ce tine de etapa post vanzare.

Masinile Dacia sunt unele dintre cele mai fiabile solutii, datorita experientei tehnice si industriale a producatorului motiv pentru care masinile sunt fiabile si robuste.

Toate vehiculele Dacia au un design interesant si sunt usor de intretinut si de utilizat. Dacia ofera tuturor clientilor masini la cele mai mici preturi si acest lucru se poate vedea inclusiv in ofertele de leasing Dacia.

Dacia poate fi considerata o alegere inteligenta si in ceea ce priveste consumul de combustibil. Pentru ca producatorul se straduieste an de an sa imbunatateasca performantele si sa produca vehicule cat mai prietenoase cu mediul, masinile noi de la Dacia consuma foarte putin in raport cu puterea oferita.

De aici se desprinde si un alt avantaj esential – faptul ca angajatii tai se vor deplasa cu consum minim de combustibil, deci cu cheltuieli minime ceea ce inseamna ca vei avea mai mult capital disponibil pentru alte investitii.

Masinile Dacia sunt potrivite pentru numeroase tipuri de companii si pot fi folosite de la livrari si pana la intalniri de afaceri, fiind extrem de fiabile. De asemenea, pentru angajatii care trebuie sa faca drumuri lungi, pe langa consumul redus de combustibil, automobilele Dacia ofera si suficient confort astfel incat persoana care calatoreste sa poata conduce linistita pana la destinatie. Adaugand la toate acestea spatiul suficient de care se bucura posesorii de autoturisme Dacia, chiar si in modelele mai mici, cum ar fi Logan, vei obtine cea mai buna idee pentru flota auto a companiei tale.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Marius

Marius

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul