Criteriul National

De ce sa alegi un webdesign profesionist

De ce sa alegi un webdesign profesionist
septembrie 13
14:11 2016

De la un instalator local si pana la o companie internationala multimilionara, singurul lucru pe care cele mai multe dintre intreprinderi le au in comun este necesitatea unui website pentru a avea o prezenta online ce le-ar putea aduce noi clienti sau pentru a spori activitatea brandului si experienta lor. Sa ai o vizibilitate online este ceva critic si absolut necesar acum, deoarece din ce in ce mai multi cumparatori se indreapta catre Google pentru a-si cauta exact serviciul sau produsul dorit, mai degraba decat sa petreaca ore in sir cautand pe strazi si in magazine sau vorbind cu alte persoane pentru a primi recomandari.

In mod normal, sa fii online nu mai este ceva care sa reprezinte doar un adaos in strategia de marketing, este acum unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare in momentul deschiderii unei noi companii sau pentru perseverenta uneia deja existente. Din ce in ce mai multi oameni se indreapta spre mediul online pentru a obtine ceea ce vor in aceasta era a smartphoneurilor si a tabletelor. Astfel, in cazul in care compania ta nu are un website sau nu a acordat mult timp pentru a alege serviciile de creare site ale unei persoane, imagineaza-ti cati potentiali clienti au fost pierduti prin aceasta decizie.

Deci, de ce sunt oamenii uneori reticenti in a opta pentru serviciile unui website designer profesionist la inceput? Cu siguranta raspunsul o sa varieze de la o persoana la alta atunci cand vei plasa aceasta intrebare. Cele mai comune raspunsuri vor gravita adesea in jurul pretului sau cand pur si simplu nu stiu la cine sa apeleze in momentul in care sunt asa de multe companii de web design. Destul de des, acestia nu stiu cat de mult ar putea sa ii coste si cauta metode care sa-i indrume spre a-si face un website singuri.

Cu toate ca multi oameni si companii din toata lumea chiar isi fac propriile websiteuri si poate chiar sunt foarte mandri de ele, consider ca este important sa intrebi cati oameni si-ar repara masina singuri in cazul in care ceva s-a rupt sau stricat, sau cati si-ar repara un electrocasnic de orice fel, fara a avea mari idei despre ceea ce implica reparatiile. Ceea ce intentionez sa punctez aici este faptul ca poti face ceva care sa mearga, dar prin angajarea unui web designer profesionist si experimentat vei obtine un produs care sa aiba garantia functionarii, dar si evolutia sa pe parcurs.

Cand vine vorba de a folosi un serviciu profesional pentru a face anumite joburi, motivul pentru care le alegem este pentru ca acestia isi cunosc cel mai bine industria in care lucreaza si stiu ceea ce trebuie sa ofere pentru a obtine cele mai bune rezultate pentru clienti. In timp ce multi dintre noi probabil consideram ca putem sa ridicam un website rapid si afacerile sa curga prin intermediul sau, realitate este aceea ca vom sfarsi prin a avea ceva ce pare neadecvat, slab in continut si nu numai ca nu va genera trafic, dar probabil ca ar fi jenant sa aratam potentialilor clienti prin intermediul carui site operam serviciile, pentru ca nu s-ar potrivi standardelor firmei noastre.

Sa platesti pe cineva care sa iti ofere calitate este intotdeauna ceva la care trebuie sa te gandesti serios, pentru ca plantind un website designer nu doar ca vei aduce un plus de aspect si o usurinta in utilizare a siteului, ci vor aduce cu ei o experienta vasta care iti va confirma ca websiteul tau nu este doar ceva care sa arate bine si sa il privesti, ci trebuie sa aiba un continut adecvat si bine prezentat, pentru ca posibilii clienti sa gaseasca placere de a-ti accesa pagina.

Nu e suficient sa ai un website. Trebuie sa stii cum sa il faci sa urce pe pozitii fruntase in cadrul motoarelor de cautare, cum sa-l asociezi retelelor sociale si cum sa il promovezi prin intermediul sistemului Pay Per Click. Cum o companie care are un domeniu de activitate total diferit nu ar putea sa stie nimic despre aceste detalii, un webdesigner va parcurge toate aceste etape cu minim de efort pentru cel ce apeleaza la serviciile acestuia.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro