Criteriul National

De ce sa te promovezi cu advertoriale SEO si cum te ajuta acestea in campaniile de promovare

De ce sa te promovezi cu advertoriale SEO si cum te ajuta acestea in campaniile de promovare
martie 04
11:42 2020

Continutul este foarte important pentru optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare, in mod special pentru Google si se poate prezenta in campaniile de link building sub forma de advertoriale SEO. Aceste advertoriale au de obicei unul sau mai multe linkuri in interior si vor fi puse pe site-uri care trateaza subiecte similare sau pe bloguri sub forma de guest posturi. Advertorialele joaca un rol foarte important in campaniile de seo si sunt unele dintre cele mai bune metode cu ajutorul carora se poate face link building.

Advertoriale SEO – avantaje importante

Google, cel mai mare si mai important motor de cautare, proceseaza peste 3,5 miliarde de cautari pe zi. Aceste cautari primesc raspunsuri selectate in primul rand pe baza continutului, motiv pentru care fiecare firma care exista in mediul online si feicare site ar trebui sa publice advertoriale SEO.

Algoritmii Google sunt in continua evolutie in efortul de a oferi rezultate utile si relevante intr-o fractiune de secunda. „Rezultatele utile si relevante” pe care Google incearca sa le furnizeze sunt elementele de continut disponibile pe internet. Aceste bucati de continut sunt clasificate in functie de utilitate si relevanta pentru utilizatorul care efectueaza cautarea.

Este important deci ca acest continut sa fie special conceput pentru a multumi in primul rand motoarele de cautare. Atunci cand sunt respectate regulile SEO impuse de Google este maximizat potentialul valorii SEO al continutului. Fara aceste detalii importante continutul ar avea o valoare mica.

Dar, crearea de continut excelent nu este singura piesa a puzzle-ului. Exista si o latura tehnica de care multi nu sunt constienti si conteaza totodata si ce urmeaza sa se intample cu continutul odata scris.

Motivul pentru care continutul optimizat este important este simplu, niciun site nu se poate clasa pe o pozitie buna pe motoarele de cautare, fara continut bun.

Optimizarea continutului in timpul crearii se face prin asigurarea faptului ca continutul este centrat pe audienta si respecta recomandarile motorului de cautare pentru care a fost creat.

Un continut centrat pe audienta se refera la faptul ca acesta a fost creat pentru a oferi informatiile de care utilizatorii au nevoie si nu cele pe care firma vrea sa le transmita si care pot fi complet irelevante pentru clienti.

Producerea de continut util si relevant este importanta pentru relevanta in cautarile de pe motoarele de cautare. Optimizarea tine mai mult de latura tehnica a lucrurilor. Aceasta implica factori precum cuvinte cheie, meta titluri, meta descrieri si adrese URL.

Aceste detalii nu sunt cunoscute de toata lumea si ar trebui ca atunci cand sunt necesare articole si advertoriale sa fie utilizate serviciile unui specialist cu experienta in crearea de continut.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul