Criteriul National

De ce sa-ti postezi anuntul online

 Breaking News
martie 21
06:55 2017

De ce sa-ti postezi anuntul online, ce poti sa gasesti pe un astfel de site

portal de anunturi

Decizii de fractiune de secunda pentru produse garantate

Suntem intr-o bucla temporala si absolut orice informatie primim, o asimilam sau o stergem in fractiune de secunda. Selectia aceasta, realizata prin filtrul creierului nostru, ne supune unor decizii pe care trebuie sa le luam intr-un timp extrem de scurt. Totul se misca „pe repede inainte”, iar deseori deciziile trebuie luate spontan. Nu mai exista timpul necesar pentru liste si cercetari in piata.

De aceea, intr-o perioada in care tehnologia inovativa ne sta la dispozitie cu orice metoda de comunicare, prin diverse dispozitive electronice, alegem mediul online. Daca vrem sa cumparam ceva sau sa vindem, un portal de anunturi este ceea ce trebuie sa utilizam.

Intr-o astfel de aplicatie, pot fi selectate mai multe categorii de interes. Postarea unui anunt online are un impact mult mai rapid si eficient, astfel incat, intr-un timp foarte scurt, anuntul este vizualizat de foarte multi vizitatori.

In prezent, astfel de portaluri ofera suport indiferent din ce oras al tarii esti. Iar acest aspect reprezinta accesul facil la un numar mare de utilizatori.

De-a lungul timpului persoanele care au utilizat astfel de site-uri pentru a cumpara produse din diverse catergorii, au stiut sa se intoarca deoarece utilizatorii acestor site-uri prezinta preturi bune si garantie. Poti vinde sau cumpara oferind sau primind garantie pentru produsele respective si acesta este un mod de fidelizare. Pretul reprezinta aspectul important cand te grabesti si vrei sa cumperi „instant” unele produse.

Gratis si rapid

Anunturile de vanzare sau cumparare se publica gratuit pe un astfel de portal. Exista pachete contra cost care ofera o diferentiere in fata celorlalte anunturi si anume: publicarea unui anunt dintr-un anumit pachet faciliteaza aparitia anuntului pe prima pagina, intr-un spatiu „premium”. Indiferent de selectia accesata, anuntul respectiv ii apare utilizatorului pe orice pagina ajunge.

imediat.ro

Portalurile s-au diferentiat de-a lungul timpului si s-au adaptat nevoilor clientilor. Astfel, pot fi publicate anunturi de catre  persoane fizice si de catre persoane juridice.

Pentru cei care se grabesc, publicarea unui anunt online pe o astfel de platforma dedicata acestor servicii, reprezinta o sansa mai rapida in vanzarea produsului respectiv.

Anuntul care trebuie postat, trebuie sa fie scris intr-un mod clar, cu multe detalii si aspecte importante, pe care utilizatorul interesat le va cauta. In secolul XXI, pozele reprezinta chintesenta unui anunt. Selectia online se face mai intai vizual si abia dupa, utilizatorii interesati se opresc asupra anuntului. Cu cat mai multe poze, cu atat mai bine. Trebuie creata o mica galerie a produsului din categoria respectiva.

Astfel de imagini pot fi redate doar cu camera foto de buna calitate. Trebuie ocolite pozele realizate cu telefonul, mai ales daca acest dispozitiv nu detine o camera foto buna.

Anuntul trebuie sa fie diferit fata de al altor persoane care au postat in aceeasi categorie. Altfel, pozele sunt cele care fac diferenta.

Anunturile pot fi postate sau pot fi accesate in caz de cumparare si de pe telefoanele mobile, deoarece exista aplicatii disponibile care faciliteaza acest aspect.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo