Criteriul National

De ce TREBUIE sa ai site-ul optimizat SEO?

iulie 26
10:54 2017

Poate te-ai intrebat, macar o data, de ce site-ul tau nu apare pe prima pagina din Google, desi atunci cand cauti cuvinte reprezentative pentru nisa ta apar numai competitori. Raspunsul este simplu: pentru ca site-ul tau NU este optimizat, iar motorul de cautare NU reuseste sa recunoasca calitatea informatiei si/sau a produselor disponibile pe site-ul tau. Fara indoiala, ai constatat ca aceasta pozitionare slaba a site-ului tau nu ajuta deloc business-ul pe care il conduci sa creasca.

Avand in vedere ca algoritmii Google se schimba permanent, iar a tine pasul cu toate noutatile este destul de dificil pentru o companie care nu este de profil, este necesar sa iei in considerare contactarea unei agentii SEO. Cu o experienta de peste 5 ani in domeniu, firma SEOCupcake aplica intotdeauna strategii personalizate, iar rezultatele acestei echipe nu mai au nevoie de nicio prezentare, intrucat pozitionarile clientilor pe Google vorbesc de la sine.

In continuare, iti vom prezenta beneficiile pe care le aduce un SITE OPTIMIZAT business-ului tau si, bineinteles, decizia finala, de a apela la servicii SEO, iti apartine!

Iata de ce TREBUIE sa ai site-ul optimizat SEO:

    Pentru ca vei ajunge pe prima pagina din Google.

Fara indoiala, in calitate de utilizator, atunci cand cauti ceva pe un motor de cautare, accesezi, cu precadere, site-urile care ti se afiseaza pe prima pagina si maximum pe cele de pe a doua. Acest exemplu te ajuta sa iti dai seama de ce TREBUIE, mai exact, ca site-ul tau sa ajunga cat mai sus!

    Deoarece va creste numarul comenzilor/clientilor.

Optimizarea incepe cu un audit SEO care identifica punctele slabe ale site-ului tau si cu identificarea cuvintelor cheie, specifice nisei tale. Datorita faptului ca pagina ta web se va afisa in cazul cautarilor relevante, numarul comenzilor va creste. Mai exact, site-ul se va afisa pe prima pagina, atunci cand un potential client va cauta produsele/serviciile tale si probabilitatea ca el sa apeleze la tine in detrimentul competitorilor este mult mai mare comparativ cu situatia in care acesta ar aparea, sa zicem, pe a cincea pagina din Google.

    Pentru ca site-ul va fi mai accesibil utilizatorilor.

Totodata, implemetarile SEO aduse site-ului tau se vor adresa, in mare parte, clientilor. Intrucat experienta acestora este definitorie pe site si Google considera timpul petrecut de un utilizator pe site factor de ranking, este necesar ca vizitatorii acestuia sa gaseasca foarte repede ceea ce cauta, dar si sa se incarce imediat, pentru ca experienta lor sa fie una relevanta. Astfel, optimizarea SEO on-page ii va face pe utilizatori sa ramana mai mult timp pe site si, poate, sa cumpere mai mult.

    Deoarece va creste traficul venit de pe mobil/tableta.

Cu siguranta, traim in era digitala, iar tot mai multi utilizatori acceseaza site-urile de interes, in cea mai mare parte, de pe mobil sau tableta. Apeland la optimizarea SEO pentru site-ul tau, o sa observi o crestere semnificativa a traficului care vine de pe alte device-uri decat desktop-uri. Odata ce site-ul va fi optimizat si pe mobil, iar acesta va deveni usor de accesat pentru clienti, interactiunea cu ei va creste. Bineinteles, toate aceste date pot fi verificate oricand, din contul de Google Analytics.

    Pentru ca vei beneficia continuu de consultanta SEO.

Asa cum mentionam anterior, domeniul SEO este in continua schimbare. Din aceasta cauza, cineva care nu are experienta si nu a gestionat niciodata o campanie, nu va avea rezultatele dorite si imbunatatirile nu se vor vedea, chiar daca vei aloca un buget considerabil. Bineinteles, trebuie sa ai in vedere colaborarea pe termen mediu si scurt, intrucat orice fortare este taxata de Google. Astfel, consultanta SEO se impune, daca vrei ca odata ajuns pe prima pagina sa ramai acolo. Rezultatele vor vorbi de la sine.

Asadar, vizibilitatea site-ului tau este foarte importanta pentru business-ul pe care il conduci. Beneficiile unei campanii SEO o sa le vezi in timp, insa, fara indoiala, online-ul este viitorul, iar o pozitionare de top pe cel mai folosit motor de cautare va fi definitorie pentru afacerea ta!

Sursa articol despre optimizare/servicii SEO

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo