Criteriul National

De la linkbuilding in teambuilding cu agentia de SEO DWF

De la linkbuilding in teambuilding cu agentia de SEO DWF
decembrie 13
16:33 2017

Succesul unei companii se bazeaza, in primul rand, pe capacitatea intregii echipe de a se adapta la schimbarile care apar, chiar si de la o zi la alta, in domeniul in care isi desfasoara activitatea. Provocarile dar si oportunitatile apar la fiecare pas si singurul mod in care stacheta poate fi tinuta sus este ca fiecare dintre oamenii care alcatuiesc o echipa sa tina pasul cu restul colectivului, aducand in joc experienta si cunostintele acumulate, pe care sa le impartaseasca si celorlalti. Astfel, cei care s-au angajat pentru un tel comun isi pot atinge mult mai usor scopul, si anume acela de a oferi servicii de cea mai buna calitate.

Tocmai de aceea, la inceputul lunii noiembrie, intreaga echipa DWF a participat la un team building. Venind din departamente diferite, dar avand aceeasi directie, membrii companiei au avut ocazia sa se cunoasca mai bine, sa isi impartaseasca experientele si sa isi sudeze relatiile colegiale. Destinatia aleasa pentru desfasurarea activitatilor de team building a fost departe de zgomotul si agitatia orasului, la Intorsura Buzaului. Locatia a fost sugerata de catre TUI Travel Center, companie pentru care DWF ofera servicii de SEO  de mai bine de doi ani si cu care are o colaborare foarte buna. Agentia de turism este una dintre cele mai cunoscute din lume si pune la dispozitia celor pasionati de calatorii oferte de vacante de nerefuzat. Destinatiile si pachetele turistice, sub forma de vacante charter si vacante exotice, disponibile pe site-ul companiei au preturi accesibile, iar ofertele sunt din cele mai variate, avand posibilitatea cazarii in peste 500.000 de hoteluri din toata lumea.

Pana la Intorsura Buzaului, echipa DWF a calatorit cu un microbuz pus la dispozitie de compania de transport Transfero. Flota Transfero este formata din peste 100 de microbuze si autocare clasificate la cele mai inalte standarde de confort. Calatoriile puse la dispozitia clientilor acestei companii sunt o adevarata placere, multumita experientei vaste a conducatorilor auto, a preturilor corecte si a informatiilor clare cu privire la serviciile oferite.

DWF s-a bucurat pe deplin de un transport sigur si rapid pana la locul desfasurarii team buildingului. Acolo, echipa a fost asteptata de un trainer care a ajutat pe fiecare membru in parte sa invete sa comunice mai eficient, sa isi dezvolte spiritul de echipa si sa se dezvolte alaturi de colegi.

Alex Dinu, un trainer specializat in activitati de team building, ne-a ajutat sa spargem gheata cu un exercitiu de cunoastere a intregii echipe. Desi tot colectivul DWF isi desfasoara activitatea in acelasi birou, ne concentram mult pe respectarea deadline-urilor si a sarcinilor pe care ni se asumam, asa ca in acest team building am avut ocazia sa ne cunoastem mai bine.

„Comunicarea, colaborarea si spiritul de echipa au fost cele mai importante trei puncte pe care le-am atins, cu ajutorul jocurilor la care am luat parte. Oricat de uniti eram inainte, acest team building ne-a apropiat si ne-a ajutat sa ne cunoastem mult mai bine. Sunt ferm convins ca vom sti sa ne adaptam mai usor la schimbari, sa fim mai organizati, sa ne recunoastem greselile si sa coordonam mai eficient sarcinile pe care le avem de indeplinit, attt unii fata de ceilalti, cat si fata de clientii nostri”, a declarat Sorin Draghici, managing partner DWF.

DWF este o agentie specializata in servicii de optimizare pentru motoarele de cautare. In portofoliul DWF se numara clienti precum F64, EvoMag, Catena, TUI TravelCenter, Storia, Sendo, eMenatwork, AutoHut, Florariile Floria, Arval si altii.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Miruna A

Miruna A

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Parteneri:

content writing
clovis.ro