Criteriul National

DERANJATA DE ANUMITE ADEVARURI DESPRE CARE NU DORESTE SA SE AUDA, DOAMNA CORINA MARTIN TRECE LA AMENINTARI ! (partea I)

iulie 29
15:20 2015

 

Acest document a fost conceput si redactat de catre Alberto Rodrigues-cercetator in stiinte economice si digitale si oferit cu amabilitate ziarului nostru- Criteriul National!

 Avand in vedere faptul ca anumite parti ale acestui document contin lucruri care sunt protejate de legea dreptului de autor, toate drepturile sunt rezervate si pot fi obtinute numai prin acordul scris al autorului
Atentie, copierea si preluarea acestor idei fara acordul autorului este infractiune si se pedepseste conform legii dreptului de autor!

Iata ce spune printre altele in unele comentarii:

„”Corina Martin Official Dl. Rodriguez Alberto, va propun sa va opriti aici. Altfel voi considera asta hartuire””

Cu alta ocazia intr-un schimb de replice cu blogeri si ziaristi a spus

” Corina Martin Official Eu pentru acuzatii nefondate m-am decis sa apelez la avocatul meu. Va rog sa aveti decenta sa va informati si sa va retrageti acuzatiile.”

Dupa peste 15 ani in care nimeni nu a avut curaj sa spune adevarurile despre o serie de neregurli care se intampla  la Constanta , mai ales in privinta modului de promovare a turismului si felul in care  se cheltuiesc bani din taxa de promovare, Alberto Rodrigues cercatator in comunicare si in stiintele digitale a avut curajul sa scrie, sa spuna si sa demontreze  printre alte ca evenimentele ce sunt realizate de catre primaria Constanta , Asociatia Litoral Delta Dunarii si chiar Corina Martin incurajeaza economia subterana!

CE ALTE ADEVARURI AU DERANAJAT-O PE DOAMNA CORINA MARTIN ?

 1) Inca din luna martie 2013 Romania a primit statutul de tara gazda a capitalei europene a tineretului .Avand in vedere ca atunci cand UE ofera unei tari un astfel de statut, toate destinatiile turistice au obligatia ca timp de 2 ani de la data nominalizarii sa valorifice la maxim o astfel de oportunitate atunci …


Din pacate nu s-a facut nimic in acest sens iar Romania si mai ales regiunea Constanta si Litoralul au avut pierdere de zeci de milioane de euro si continua sa aiba pierdere

2)  Doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia , aveau obligatia sa foloseasca o parte din banii proveniti din taxa de promovare ca fondul de cofinantare  pentru acesare fonduri in vedere promovare turism de pe litoral in Turcia deoarece Uniunea Europeana aloca cu prioritate fondurile pentru activitati economice care poate atrage venituri din afara spatiului comunitar

3) Modul in care doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa  de promovare a turismului a  fosta ineficienta  si nu a ajutat pe hotelieri deoarece evenimentele ce au fost organizate pana acum in lunile iulie si pana de praznicul Adormirii Maicii Domnului au atras un anumit numar de curiosi insa findca in perioada respectiva hotelierii  nu aveau locuri de cazare disponibile iar miile de curiosi care au sosit la Mamaia au dus banii de cazare in economia subterana.

4) Doamna Corina si cei care admnistreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia trebuie sa stie  ca a mai ramas putina vreme pana la data de 31 Decembrie 2015 cand Romania va pierde calitate de tara gazda a capitalei Europene a tineretului , si ca trebuie facut cele necesare ca regiunea Constanta si Litoralul sa atraga un numar mare de turisti in diverse weekenduri din luna august si septembrie

 

5) Modul in care doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia, au folosit taxa  de promovare a turismului total incorect si nu au oferit posibilitati egale pentru agentii economici deoarece majoritatea evenimentelor  sunt  organizate  in zona Cazinou-ului, exact acolo unde nu trebuie deoarece  deja ne apropiem de luna august si pana de Sfanta Maria va fi o zona intens circulata.

6 )   Doamna Corina Martin  si cei care admnistreaza taxa de promovare a turismului la Mamaia  aveau obligatia de a stabili un concept si o  miza de un anumit fel  de asa maniera o buna parte din  cei care puteau  veni in diverse weekenduri din lunile august si septembrie la Constanta si pe Litoral sa se poata inscrie intr-un program de Revelion unic ce poate fi organizat in peste 70 de locatii din Constanta si pe litoral

7) ) Modul in care doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia au folosit taxa  de promovare turism este incorecta deoarce 

 Mamaia trebuie impartita in cel putin 10  regiuni 3 cu vederile spre lacul si 7 catre mare.

 

Cu aceasta ocazia pentru a se putea oferi sansa egala pentru toti agenti economici se putea inca de la inceput sa se   faca o tragere la sorti in asa fel incat in fiecare regiune sa fie organizate cel putin un eveniment finantat cu bani publici sau din taxa de promovare.

8) In  conditiile in care Statele Unite se afla in top 10  ale tarilor de unde provin turisti,doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia  aveau obligatie sa foloseasca taxa de promovare ca fondul de confinantare pentru accesarea fondurilor in vederea promovarii turismului de pe litoral in Statele Unite deoarece Uniunea Europeana aloca cu prioritate fondurile pentru activitati economice care pot atrage venituri din afara spatiului comunitar .

 In acest context avand in vedere ca exista o comunitate relativ mare de cetateni americani care traiesc in Constanta trebuie realizat un parteneriat de anumit fel in asa maniera acestor sa contribuie intr-o anumita masura la promovare produse turistice respective in Statele Unite.

9 ) Pana   la data de 30 Iunie au existat fonduri disponibile in valoare de 250 de euro pentru fiecare proiect iar doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de promovare a turismului la Mamaia aveau obligatia de a folosi taxa de promovare si sa acceseze cel putin 4 proiecte.

10) Modul in care doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia, au folosit taxa  de promovare a turismului complet aiurea, fiind chiar incorecti cu unii si promovand doar pe altii.

In privinta locului de organizare a evenimentelor am spus ca statiune Mamaia trebuie impartita in cel putin 10 regiuni .Cu aceasta ocazie, ca sa se poata oferi sanse egale pentru agentii economici din toate cele 10 regiuni ,traditionala parada putea sa fie organizata in felul urmator. Inca de la inceput se facea o tragere la sorti pentru a se afla ordinea in care anumite evenimente  puteau avea loc dupa parada si despre care oricine afla si se ingrijea de maniera in care ar fi trebuit fi organizate.

Apoi se stabileau punctele de plecare, Pe intreaga durata a paradei se putea pune in scena anumite lucruri care puteau crea atat participantii cat si protagonistii cu anumite trairi si emotii. Apoi cand se ajungea la destinatia stabilita plecand de la premisa ca tarile unde exista o traditie a organizarii unor astfel de evenimente atunci cand tot se termina cu bine incepe fiesta in momentul in care se ajungea la destinatie

Cu aceasta ocazie trebuie stabilita o anumita miza in asa fel incat oameni sa continue sa vina in regiunea si locatia respectiva apoi sa revina in diverse weekenduri din lunile August si Septembrie si sa se inscrie intr-un program de Revelion ce putea sa fie organizat in peste 70 de locatiI din Mamaia si Constanta.

Din pacate, probabil pana acum toate parada care a fost organizata,  au plecat din acelasi punct. Telegondola a avut ca destinatie finala  zona Cazino-ului acolo unde exista cel putin 5 locatii care apartin cui trebuie.

11) Modul in care doamna Corina Martin  si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia, au folosit taxa  de promovare a turism si s-a dovedit a fi ineficienta , din cauzele urmatore. Avand in vedere prioritatea zero pentru Romania in privinta turismului este de a ajuta pe agentii economici sa atraga turisti in extrasezon atat la munte cat si la mare.

La finalul acestui document va spun ca doamna Corina Martin si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului in Mamaia, puteau sa faca un parteneriat cu o asociatie de acelasi profil , o universitate publica din Ploiesti si Brasov

Cu aceasta ocazie printre altele putea sa participe la fiecare parada cu 2-3 care alegorice unde printre altele putea sa prezinta urmatorul mesaj

„”Vara nu se termina o data cu venire toamnei !Ea continua la Brasov la Paradisul Acvatic !””

Daca doamna Corina Martin si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia, realizau un astfel de parteneriat beneficiau de o promovare a ceea ce trebuie facut in diverse weekendur din lunile August si Septembrie din partea celor din Brasov si Ploiesti de un numar mai mare de protagonisti ,participanti si turisti!

12) Pe baza unui astfel de parteneriat doamna Corina Martin si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia puteau in lunile Octombrie,  Noiembrie si Decembrie sa promoveze acele programe de Revelion ce putea sa fie organizate in cel putin 70 de locatiI la Mamaia si la Constanta ,in diverse weekendur la Brasov si pe Valea Prahovei!

13)  Pe baza unui astfel de parteneriat doamna Corina Martin si cei care administreaza taxa de  promovare a turismului la Mamaia puteau in lunile Februarie si Martie sa promoveze la Brasov si pe Valea Prahovei ceea ce urma sa fie facut pe Litoral in diverse weekenduri din lunile Mai ,Iunie 2016

13) Bonus

 Va voi exemplifica prin intermediul unui proiect conceptual ca pana acum taxa de promovare putea sa fie folosite ca sa atraga 10 000 de turisti straini in diverse wekenduri din lunile mai,iunie ,august, septembrie si de revelion iar taxa respectiva putea sa fie platite doar de catre cei care au oferit servicii turistilor respectivi. Cu aceasta ocazie, din cauza ca lucrurile sunt facute de anumit fel cei 10 000 de turisti straini apoi vor invita si alti prieteni care la randul lor invita si rudele,familia si alti cunoscuti si in fel acest cu acelasi bani platiti pentru a aduce 10 000 de turisti se ajunge in foarte scurta vreme la 15 -25 de mii . Aceasta este una din formele eficiente in care trebuie folosita taxa de promovare a turismului pe litoral . Din pacate ,statistica ne arata ca un numar total de turisti care ajung pe litoral intr-un an nici macar nu pot umple o jumatate de stadion ,iar cei care ajung nu gasesc o motivatie ca sa poata sa se intoarca cu grupurile de prieteni in alte weekenduri, deoarece nu exista proiecte cu anumite mize si o anume continuitate.

 

13Bis 1) Punctual va voi reaminti faptul ca :

 

a) Judetul Constanta este al doilea mare contribuitor la bugetul national.

b) Romania contribuie la bugetul NATO si a UE. De aici rezulta ca toate acele lucruri pe  care doamna Corina Martin  si cei care administreaza aveau obligatia sa le faca si nu  le au facut au adus prejudicii nu doar agentilor economici angajati, familile lor ,elevii studentii ,economia locala ,nationala si in acelasi timp contributia pe care Romania o are la bugetul NATO si UE!

Avand in vedere interesul pe care acest document l-a trezit in randul opiniei publice, am decis sa impart motivele care au facut-o pe doamna Corina Martin sa reactioneze in felul descris mai sus, in doua documente separate. 

Daca veti considera ca informatiile prezentate mai sus v-au fost utile, pregatiti-va pentru cele ce vor veni in urmatorul document!

 

Surse foto : https://www.facebook.com/pages/Oportunitati-de-afaceri-in-Constanta/966386316716786?ref=hl

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro