Criteriul National

Designul de produs eficient – asul din mâneca producătorilor

Designul de produs eficient – asul din mâneca producătorilor
martie 19
19:41 2021

Când te hotărăști să lansezi un produs pe piață și alegi să îl comercializezi în marile lanțuri de super și hipermarketuri trebuie să te pregătești. Așadar, va trebui să ai în vedere faptul că acesta va sta la raft alături de alte produse din același segment, produse ale unor branduri deja cunoscute. Aici începe partea plăcută, adică lupta pentru câștigarea unui loc în mintea consumatorului.

De multe ori, consumatorii cumpără în mod repetitiv marfa aceluiași brand, deoarece acesta i-a câștigat loialitatea față de gama sa de produse. În momentul în care ești nou pe piață trebuie să atragi clientul, astfel există câteva soluții la care poți recurge:

  1. Lansezi campanii de fidelizare pentru clienți, faci pachete promoționale, de tipul 1+1 gratis sau acorzi reduceri de 50% pentru al doilea produs cumpărat. La început, poți chiar să vinzi produse de calitate la un preț mai scăzut față de cel al concurenței.
  2. Te prezinți impecabil în fața potențialilor clienți – cum? Simplu! Cu un design de ambalaj remarcabil care invită consumatorul să afle mai multe. Ambalajul este singura reclamă a brand-ului tău pe care persoanele o văd la raft. Astfel, trebuie să fie realizat într-un mod creativ și profesionist. De asemenea, trebuie să fie menit să stârnească curiozitatea oricărui posibil client. Vei ști că ți-ai atins cu adevărat scopul în momentul în care clientul va renunța la produsul aflat pe lista de cumpărături și îl va înlocui cu cel din portofoliul tău.
  3. Cunoști competiția și conștientizezi plusurile și minusurile pe care brand-ul tău le are în comparație cu concurența. Trebuie să cunoști care sunt atuurile de care se bucură marca ta și să le comunici în mod eficient către publicul țintă pe care ți l-ai ales.
  4. Optezi pentru servicii de branding si iti construiesti o identitate vizuală pentru portofoliul tău de produse. În acest mod, vei fi convins/ă că brand-ul tău va căpăta notorietate și va deveni unul pe care consumatorii îl vor recunoaște în magazin. Un astfel de serviciu pentru brand reprezintă de fapt ceea ce înseamnă un designer vestimentar pentru persoanele celebre. Produsul tău va avea un logo potrivit, o cromatică potrivită, dar și un set de reguli ce vor contribui activ la procesul de memorare a brand-ului de către consumatori.

Adesea, se mizează pe faptul că oamenii sunt foarte vizuali și vor ține minte un ambalaj care le-a atras atenția în magazin. Astfel, nu va fi indiferent față de produs nici la următoarele sesiuni de shopping.

Așadar, alege servicii de calitate care să te ajute să-ți transformi brand-ul într-unul care să se afle printre preferințele consumatorilor. Astfel, te vei bucura de succes pe termen lung.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul