Criteriul National

Despre serviciile juridice online

Despre serviciile juridice online
septembrie 19
15:55 2022

 

 

Chiar si astazi, exista cativa avocati care nu cred ca internetul ii va ajuta sa obtina clienti. Din fericire, majoritatea avocatilor cred asta si este un lucru bun pe care il fac pentru ca acesta este locul in care clientii cauta serviciile juridice de care au nevoie.

Clientii isi cauta avocatii de care au nevoie in mediul online

Potrivit Jurnalului ABA, 38% dintre consumatori se indreapta spre Internet pentru cautarea avocatului lor ca un prim pas, comparativ cu 29%, care cer familiei si prietenilor o recomandare mai intai. Pentru clientii legali mai tineri, numerele sunt chiar mai apropiate de 17,8% din 18-24 de ani care cauta un avocat online, in timp ce 12,1% au angajat un avocat bazat pe o recomandare de la un prieten.

Modul in care consumatorii gasesc avocatii

Cautarea mobila a depasit acum desktop-ul pentru cautari online, in special pentru cautarile initiale. Ganditi-va de cate ori s-a intamplat acest lucru in viata voastra; Sunteti cu prietenii si obtineti o recomandare pentru XYZ, asa ca va uitati la telefon imediat. Apoi, cand ajungeti acasa, faceti pe computer un research pentru a finaliza o achizitie sau pentru a o vedea pe un ecran mai mare.

Acum imaginati-va ca aveti o problema legala. Acesta este motivul pentru care ca si avocat este vital sa aveti un site receptiv si sa va asigurati o experienta de utilizator fara stres pentru site-ul dvs. web. Consumatorii vor vizita site-ul dvs. web si vor fi frustrati daca platforma nu este usor de navigat. Insa, un lucru este cert. Atunci cand alegeti sa va oferiti serviciile juridice in mediul online, va cresteti de asemenea sansele sa atrageti tot mai multi clienti.

Opinii online

Cand cautati direct dupa nume, primele cateva rezultate de cautare vor fi, in general, site-ul dvs. web si site-urile de revizuire online, cum ar fi Yelp, si profilul dvs. de afaceri Google (pe care ar trebui sa il infiintezi imediat, daca nu ati facut-o deja). Daca un nou client sau potential vede o medie de trei din cinci stele din profilul dvs., este mai probabil sa nu aiba incredere sau sa fie sceptici fata de firma dvs. Daca nu v-au contactat inca, sunteti in etapa de cautare, numele dvs. poate sa ajunga la baza listei lor din cauza recenziilor negative. Pentru mai multe informatii utile, citeste si articolele de pe protv.ro.

Recenziile pot proveni si din site-urile media sociale. Facebook permite recenzii despre paginile de afaceri, dar Twitter si Instagram ar putea avea mentiuni asociate cu numele dvs. despre care nu stiti. Asigurati-va ca verificati periodic pentru hashtag-urile legate de numele dvs. si numele firmei dvs., in cazul in care va lipsesc ceea ce spun consumatorii despre dvs. pe aceste site-uri. Cand vine vorba de revizuiri negative, ceea ce conteaza mai mult decat comentariile in sine este modul in care raspundeti.

Va recomandam sa raspundeti la una dintre cele doua proceduri pentru revizuiri negative: 1. Raspundeti direct la revizuire, afirmand ca va cereti scuze pentru experienta lor si doriti sa va contacteze pentru a discuta despre situatie. 2. Daca stiti cine este cel care a lasat recenzia, ajungeti direct la el pentru a ii spune ca ati vazut revizuirea si ati dori sa va cereti scuze si sa vedeti daca ati putea rezolva frustrarea lor.

 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

AdrianaG

AdrianaG

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul