Criteriul National

Destinatia reviziei responsabile: Apbservice Filaret

Destinatia reviziei responsabile: Apbservice Filaret
februarie 28
12:06 2018

Masina mea dadea semene de oboseala, in ciuda faptului ca aspectul caroseriei era ca nou. Tocmai asta ma nemultumea. Pe dinafara arata mortal, la pornire incepea sa tuseasca, o tuse seaca insotita de zduncinaturi si fum, uneori nu se aprindeau farurile si incalzirea nu mai functiona. Se stransesera cam multe, tocmai de aceea m-am gandit ca nu i-ar strica o revizie, insotita de reparatiile care se impun.
Revizia este o operatiune complexa si necesara si imi doream sa fie facuta ca la carte de catre profesionisti. Sunt multe lucruri care afecteaza masina: uleiul de calitate indoielnica, infrastructura care lasa de dorit, calitatea proasta a combustibilului. Toate se aduna in timp, de aceea s-au inventat reviziile.
Sigur ca nu m-am dus la destinatia potrivita de prima data. La primele doua ateliere auto la care am fost, nemultumire totala.
Unii au pretins ca mi-au facut revizia si nu au gasit nimic, cu toate acestea mi-au luat banii. Mi s-a intamplat ca la dentist, cand am plecat din curtea lor, masina nu a mai scos fum, cand ajungi la stomatolog, maseau nu te mai doare, dupa aceea totul este ca mai inainte si cu maseaua si cu masina.
La doi kilometri distanta de atelier, simptomele au reinceput. La al doilea atelier mi s-a spus sa schimb masina ca nu mai este buna de nimic.
Masina mea este tratata corect numai la BMW Filaret.

bmw_m_235i_f22-8-604x270
I-am descoperit prin intermediul unui client vechi care mi-a spus ca destinatia reviziei responsabile este Apbservice Bmw Filaret. Mi-a facut o prezentare convingatoare care s-a axat pe:
-complexitatea serviciilor oferite: diagnoze, revizii, reparatii de orice fel, procurarea de piese auto si livrarea la adresa indicate la cerere. Vanzarea pieselor nu ste conditionata de repararea masinii la ei.
-experinta. Mecanicii de aici nu invata acum meserie pe masinile dumneavoastra, ci au o experinta bogata de 15 ani si mii de clienti multumiti.
-resursa umana. Aici a dezvoltat mult subiectul. A inceput cu profesionalismul angajatilor si a continuat cu raportul lor cu clientii. Lista calitatilor angajatilor Apbservice in viziunea clientului vechi si multumit cuprindea: onestitate, disponibilitate, respect fata de resursele si masina clientului, responsabilitate. Mi s-a spus ca din respect pentru timpul meu este sufficient sa solicit o programare si nu trebuie sa fac nu stiu cate drumuri fara folos la ei. Nu mi se percep comisioane sau tarife in plus, totul este facut ca la carte.
-dotarea. Lucreaza cu tehnologii, echipamente si aparate de ultima generatie, introduc tot ceea ce este mai nou in materie de reparatii auto.
Am intrat sa ma conving singur pe site-ul lor. Mi-a placut transparenta lor si prezentarea online era o carte de vizita de nota 10. Impresiile pozitive au continuat cu modul in care am comunicat, apoi interventia asupra masinii a demonstrat faptul ca prin calitatea lucrarilor isi fidelizeaza clientii.
Acum suntem prieteni vechi, iar masina mea merge ca unsa. Fac revizii periodice la Apbservice, iar acest lucru imi da liniste, oricat de departe m-as duce cu masina mea.
Recomand tuturor posesorilor de Bmw-uri sa faca revizii periodice ale masinilor la Apbservice fiindca daca toti mecanicii ar verifica atat de amanuntit masinile, accidentele s-ar diminua considerabil.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Violențele nejustificate…nasc reacții, durere și haos- EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Protestul Diasporei a fost îngrădit, a fost unul despre care se va scrie, se va povesti și începând cu ziua de astăzi se va cerceta de către Parchetul Militar.
Acest eveniment a fost asezonat cu o serie de violențe de neînchipuit, de intervenții în forță venite din partea Jandarmeriei Române. Această breaslă și-a dat în petec, invocând faptul că mulțimea a fost… violentă.
Acest lucru este departe de a fi adevărat, cu toate că s-a întâmplat, iar imaginile și materialele video care împânzesc internetul nu pot fi trecute cu vederea.
Mai mult decât atât, astăzi, cu cea mai mare nerușinare, purtătorii de cuvânt ai acestei instituții au spus că ” și-au făcut datoria” și au acționat în legitimitate.

Poate că am ajuns să retrăim scene de coșmar din epoci ce le consideram demult apuse… Însă, ceea ce cu toţii am aflat a fost faptul că nu am fost și nu ne-am închipuit că se va produce.
Cu toate acestea, am fost avertizaţi că se va întâmpla şi nu am vrut să credem. „Mersul până la capăt”, de a cere demisia unui sistem condus de oameni certați cu legea și cu bunul simț a fost înnabușit cu gaze lacrimogene, cu tunuri cu apă și cu intimidări, bastoane aplicate asupra populației strînse cu această ocazie.

Au existat și în mulțime agitatori, instigatori și chiar membrii ai unor așa-zise galerii de fotbal, dar care, spre surprinderea multora au fost lăsați în pace, chiar dacă au aruncat cu pietre , au incendiat arbuști și au provocat mult haos.

Dar, înainte de toate, să ne aducem aminte și de alt aspect. Au fost și alte avertizări. La conferinţa de presă ţinută cu câteva zile înainte, nişte ofiţeri de jandarmerie au semnalat, folosind obişnuitul limbaj de lemn, ”că se va întâmpla.”

Românii veniţi de departe pentru a protesta împotriva unor abuzuri s-au lovit de o metodă sistematică aplicată de Jandarmerie pentru a discredita orice viitoare mişcare de opoziţie. De aceea, fără să emit judecăți de valoare, îmi asum atunci când afirm că România a capotat și a ajuns la cheremul unor oameni politici care acționează împotriva propriului popor.

După aproape zece ore de gaze inhalate, vă pot spune cum a fost montată în scenă toată această mascaradă. Jandarmii au tensionat situaţia ,deoarece aveau obiceiul să trăgă şi să mute gardurile de colo colo, fără rost. De altfel au agitat mulţimea care era oricum inflamată, dar care nu era violentă. Apoi, începând cu ora 21 au început să lanseze salve cu gaze lacrimogene fără motiv, servite generos exact în faţă, de la mică distanţă, cu un cinism maxim, cum numai slugile stăpânilor lor ştiu să facă........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu