Criteriul National

Dezvaluiri: De ce isi permite IKEA sa vanda mancare ieftina?

Dezvaluiri: De ce isi permite IKEA sa vanda mancare ieftina?
iunie 12
15:51 2015

Un fost angajat al companiei a explicat ce se află, de fapt, în spatele acestei strategii.

Într-un mod extrem de subtil, IKEA îşi manipulează clienţii cu preţurile mici la mâncare pentru a întări, de fapt, ideea că este un retailer de mobilă cu preţuri decente, scrie Wall-Street.ro.

Spre exemplu, poate că vrei să îţi cumperi o canapea, iar la IKEA costă 2000 de lei. Dacă nu ai cercetat bine piaţa înainte, nu vei şti dacă preţul este rezonabil sau nu. Totuşi, faptul că poţi cumpăra un meniu cu chifteluţe suedeze cu circa 10 lei sau, mai mult, un hot-dog cu un leu, îţi va induce în subconştient ideea că produsele din magazin sunt în general ieftine.

Aşadar, compania îşi asumă o mică pierdere în ceea ce priveşte restaurantul, pe care o acoperă ulterior cu vânzările de mobilă.

Potrivit MEDIAFAX, magazinul IKEA din Băneasa a înregistrat vânzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, în creştere cu 6,45% faţă de anul anterior.

Magazinul a fost vizitat de 3,232 milioane persoane în perioada analizată, cu 30.820 mai multe faţă de anul precedent, acestea achiziţionând 13,2 milioane de produse, potrivit unui comunicat al IKEA România. Din cele peste 13 milioane de produse vândute, 60% au fost obiecte de mobilier, iar 40% accesorii şi decoraţiuni.

Departamentul IKEA Food, compus din restaurantul IKEA, magazinul de delicatese suedeze şi bistro, a înregistrat vânzări de 34 milioane lei, cu 3% mai mari faţă de anul trecut. IKEA România are aproape 500 de angajaţi şi a deschis magazinul din Băneasa în 2007.

Retailerul suedez de mobilier şi decoraţiuni a fost fondat în 1943 de Ingvar Kamprad şi numără peste 350 de magazine la nivel mondial.

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro