
La electrice, din totalul de 290.000 de unități, 98.000 au fost în Germania și 70.000 în Franța, iar cifre mari au fost în alte două țări care nu sunt membre UE: Marea Britanie (68.000) și Norvegia (48.000). Olanda a totalizat 28.000 de mașini, iar Italia, 17.000. Înmatriculările au crescut cu 132% în Franța, cu 105% în Germania, cu 195% în Cehia și cu 179% în Slovenia. România a totalizat 1.398, cu 400 mai multe decât în 2019.
La mașini pe benzină scăderea la nivelul UE a fost de 38%, cu cele mai mari valori în Spania (-47%) și în Grecia și Ungaria (-44%). România a avut o scădere de 43%, iar cele mai mici diminuări au fost în Cipru (-20%) și Danemarca (-25%). Dintre țările din afara UE, cea mai mare scădere a fost în Islanda (-58%). Germania a fost cea mai mare piață, cu un milion de mașini.
La diesel scăderea a fost de 35% în UE, România bifând un -30%. Portugalia a scăzut cu 49%, iar Italia, cu 45%. Ungaria a scăzut cu 14%, iar Cehia, cu 17%. Germania a fost cea mai mare piață, cu 610.000 de mașini, iar în Franța au fost 362.000. În Marea Britanie dieselul a scăzut puternic, cu 56%.