Criteriul National

Drona Ehang184 și interesul EAU pentru a le promova

Drona Ehang184 și interesul EAU pentru a le promova
februarie 19
17:39 2017

Emiratele Arabe Unite au anunțat oficial că vor pune în funcțiune începând cu luna iulie un vehicul inventat de chinezi intitulat Ehang 184 ce este fără pilot destinat transportului unei persoane timp de douăzeci de minute.

y

Atunci când drona autonomă EHang 184 a fost prezentată la show-ul din 2016 CES din Las Vegas, cei mai mulți oameni au crezut că transferul cu un singur loc e doar o idee amuzantă, cu o mică valoare practică. Intrarea într-o capsulă acționată electric cu 8 elice , care este controlată de la distanță de la sol pare un fel de fantasy pentru mulți.

Dispozitivul- care are o greutate de 200 kg este dotat cu opt motoare electrice (fiecare braț cu două uși opuse) în curs de dezvoltare cu o capacitate de 106 kilowați – poate transporta o persoană. Aceasta va fi oarecum contorsionată pentru a avea acces la cabina de pilotaj. Totodată nu va avea niciun control pentru a direcționa aparatul așa cum este într-adevăr o dronă. Pasagerul poate indica destinația produsului. Acest taxi dronă poate dezvolta o viteză de până la 100 km / h și o înalțime maximă de 300 de metri deasupra nivelului mării, pentru un interval de zbor de până la 23 de minute.

Reîncărcărea bateriei este estimată la două ore. Drona de decolare, de zbor, și, de aterizare vor fi monitorizate de  la sol. Compania a amintit încă de la început că va pune măsuri de securitate informatică ce speră să-i împiedice pe hackerii să preia controlul asupra dronei în timp ce se va afla în timpul zborului. Fiind o veste bună,EHang 184 a fost special conceput pentru a rezista rigorilor zilelor de vară fierbinți din Dubaicât și trecerii bruște înspre nopțile reci din acest areal.

ehang 184

 

Din iulie până în prezent, în luna ianuarie 2016 , în  Las Vegas-  drona Ehang 184a fost capabilă să transporte un pasager.Inițial, acest lucru a fost salutat ca fiind un proiect prietenos, dar cu caracter traznitoriu. Se pare că acest lucru nu va rămâne la stadiul de prototip.

Vor mai trecce aproximativ șase luni ca autoritățile din Dubai că confirme acest ambițios proiect. În cazul în care va fi pus în aplicare și cu timpul va deveni un succes, se poate pretinde că ar avea statutul de fezabilitatea tehnică,  deoarece va putea zbura asemenea unui avion cu o greutate totală în zbor de peste 300 kg.

Așa cum poate vă imaginați nu va fi deloc simplu, în condițiile în care cel mai dificil lucru este legat de chestiunea centrală a reglementării traficului care nu poate fi ajustată pentru lipsa de dezvoltare a unui sistem eficient de evitare automată.Iar, din momentul ipotetic al blocării ultimei uși, care ar fi modalitatea sau condițiile extreme, de salvare în cazul unui iminent accident ? Și cu siguranță că s-ar mai afla și alte motive întemeiate.

Totuși, demn de amintit e faptul că încă din luna iunie a anului trecut s-au realizat și inițiat anumite teste de fezabilitate în statul Nevada, acolo unde designerii săi au estimat că punerea în funcțiune ar fi nu mia devreme de anul 2020.

Întâlnirile celor de la CES cu anumiți oficiali care au proiectat această dronă au estimat un cost de aproximativ  50 milioane $ pentru acest ambițios proiect – precizând că au realizat „două sute de ore de zbor, unele cu un singur ocupant la bord” și au indicat că vor aștepta autorizațiile de zbor din partea autorităților chineze. Pe scurt, există anumite rezerve.

EHang-184

Emiratele Arabe Unite au anunțat intenția de a porni în curând o nouă ofensivă tehnologică deoarece au avansat acest termen programat în luna iulie a acestui an, în conformitate cu Autoritatea pentru Drumuri și transport (RTA). Micul stat din Golf, care a decis că 25% din transportul său ar fi autonom până în 2030 își dorește atât publicitatea cât și exclusivitatea în acest domeniu.

Ca atare, au lansat un video de promovare în cazul în care, cu toate acestea, nu este clară schimbarea cu o persoană aflată la bord.

 

Sursa foto http://gas2.org/,Business Insider

Sinteză realizată de către Prof.Dr.Daniel Mihai CNA Regina Maria Constanţa, redactor șef al ziarului Criteriul Național

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Daniel Mihai

Daniel Mihai

Doctor în Interpretare Muzicală, profesor titular la disciplina vioară a Catedrei de Corzi în cadrul Colegiului Național de Arte Regina Maria din Constanța

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo