Criteriul National

DTS: Dealer Autorizat Iveco – Cele mai bune camioane de cumpărat!

DTS: Dealer Autorizat Iveco – Cele mai bune camioane de cumpărat!
iulie 03
09:42 2017

Să vrei să achiziționezi un camion nu e tocmai un lucru mic.  Și înainte de a le achiziționa sunt multe decizii de luat. Mulți se pliază după brandul acestuia, sau cei mai mulți aleg dealeri de încredere care să le ofere și service, piese originale, autorizare RAR sau mecanică și electrică. Sunt lucruri care nu par să conteze atât de mult acum, dar atunci când ai o afacere de transport pe bază de camioane… contează mult să dormi liniștit știind că ai soluții pentru orice problemă în legătură cu ele.

vanzari camioane

DTS: Dealer Autorizat IVECO

DUTCH TRUCK SERVICES ( DTS) este relativ o companie tânără care se ocupă de vanzari camioane și alte vehicule de transport persoane atât pentru stat cât și în afară. Formată dintr-o echipă de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență în vânzarea și repararea produselor din gama IVECO, îți pot garanta că te poți bucura de servicii la un nivel înalt… fără nicio șanșă de reproșabilitate. Sunt prezenți în Pitești și Ploiești, astfel că reușesc să acopere atât nordul țării cât și sudul. Pe lângă toate aceste lucruri, au în experiență vânzarea de vehicule rulate, iar ofertele lor vin mereu cu oportunități de finanțare pentru tot ceea ce îți dorești, în colaborare cu principalele societăți de leasing.

Sunt cei mai buni specialiști pentru serviciile de care ai nevoie!

  •  Dacă după ce ți-ai cumpărat camionul, ai nevoie de un serviciu tehnic, trebuie să știi că în rețeaua Dutch Truck Services, găsești personal tehnic experimentat care îți pot pune la dispoziție o gamă mai largă de soluții pentru camionul tău. Efectuează reparații în garanție, dar și reparații ale sistemelor mecanice și electrice post-garanție. Îți pun la dispoziție contracte de mententanță, piese de schimb originale și After Market, dar și multe alte servicii pe care DTS le are și te poți bucura de ele ca și beneficii.
  • La DTS ai posibilitatea să îți rezolvi problema reviziilor. Iar asta pentru că ei îți recomandă cu drag de la început să respecți planul de revizii gândit de producător pentru vehiculul tău, dar de-a lungul anilor echipa de tehnicieni s-au gândit să pună la dispoziție trei tipuri de contracte de mententanță, ca să ai mereu vehiculul într-o stare bună de funcționare, dar și costuri reduse!
  • Dutch Truck Services asigura o serie de operațiuni de întreținere și reparații printre care se numără unele dintre cele mai importante:  diagnoze electrice, limitări electronice de viteză, reparații electrice, verificări și reglare sistem de direcție, dar și multe alte zeci de servicii printre care chiar și reparații tinichigerie-vopsitorie în decontare directă cu majoritatea firmelor de asigurări.

Vrei să îți cumperi un camion bun?! Tot ceea ce trebuie să faci este să alegi DTS. Iar primul pas nu este altul decât să alegi un consultant în vânzări direct de pe site-ul lor, iar el va găsi soluția perfectă pentru afacerea ta. Poți să contezi pe ei, pentru că sunt unii dintre cei mai buni!

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu