Criteriul National

Email Marketing – de unde să începi implementarea?

Email Marketing – de unde să începi implementarea?
august 13
11:05 2020

Deși Email Marketing este un mod de promovare ce se folosește de mult timp, pe parcursul anilor a început să își piardă din notorietate, în detrimentul rețelelor sociale. Deși s-a întâmplat asta, business-urile mari nu neglijează această metodă, ci se folosesc de ea în continuare, fiind încă un pilon important pentru multe brand-uri.

 

Importanța Email Marketing-ului 

Probabil te-ai întrebat cum te-ar putea ajuta în afacerea ta email marketing-ul și ce beneficii îți poate aduce. Aceasta modalitate are un Return on Investment foarte mare, asigurându-ți aproximativ 44 euro pentru fiecare 1 euro investit – conform Hubspot. 

Cum construiești baza de date pentru Email Marketing?

Aceasta poate părea cea mai dificilă parte, dar după ce începi să-ți conturezi o bază de date, devine mai ușor. Cel mai important lucru cu care trebuie să pornești în minte este că oamenii se abonează la newslettere pentru a primi ceva în schimb – o informație, un discount, o resursă. Mai pe scurt, oamenii vor să aducă un plus de valoare în viața lor prin această abonare.

  • Adaugă Call To Action pe website

Acesta este ideal pentru articolele de pe blog, de exemplu. Dacă ai un articol foarte citit, poți adăuga un Call To Action la final – poate le poți oferi un curs gratuit pe care-l pot descărca. Trimite-i către formularul de abonare. Dacă nu poți oferi aceste resurse, poți încerca cu un Call To Action foarte des întâlnit – “Abonează-te la newsletter-ul nostru!” – deși rata de abonare în acest context este destul de mică.

  • Pop-up de abonare

Deși pot părea enervante dacă sunt multe sau dese, acestea pot fi un pilon important pentru baza ta de date. Poți încerca diferite pop-up-uri – de exemplu: un pop-up care să apară după o anumită perioadă petrecută pe website, după ce parcurge un anumit procent din website, când revizitează website-ul etc. 

  • Spune-le ce le poți aduce în plus

Oamenii se abonează la newslettere în schimbul a ceva – poate o informație, o resursă, un discount, un cadou. Spune-le cât de des poți care e plus valoarea pe care o poți aduce tu și care-i motivul pentru care ar trebui să se aboneze la newsletter-ul tău.

  • Promovează-ți newsletter-ul pe Social Media

Poate ai mai mulți urmăritori acolo care s-ar bucura să primească mai multe informații de la tine. Poți menționa în câteva postări ce beneficii pot avea, abonându-se la newsletter-ul tău!

  • Adaugă un link de abonare în semnătură

Probabil trimiți multe email-uri – te-ai gândit că și oamenii cu care comunici ar putea fi interesați de ceea ce oferi în newsletter? Poți încerca asta! 

email-marketing-marketiu-agentie-marketing12jpg

Idei de content pentru Email Marketing 

  • Ce produse noi ați lansat;
  • Promoții și oferte;
  • Informații despre utilizarea produselor voastre;
  • Testimoniale;
  • Întrebări primite frecvent;
  • Studii de caz;
  • Despre evenimente viitoare;
  • Știri din industrie etc.

Ce trebuie să conțină un email?

Nu uita ca înainte să trimiți un newsletter să verifici dacă acesta conține următoarele: titlu și text de preview, imagini, Call To Action, butoane de Social Media și buton de dezabonare.

 

Sperăm că acest articol te-a ajutat să ai o viziune mai amplă asupra E-mail Marketing-ului și că acum ești pregătit pentru a începe asta în business-ul tău! Dacă ești în căutarea unui partener care te poate ajuta cu Email Marketing pentru afacerea ta, agenția de marketing Marketiu se ocupă cu acest lucru! :) 

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

marketiuagn

marketiuagn

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul