Criteriul National

Este vestimentatia importanta pentru confirmarile sociale?

Este vestimentatia importanta pentru confirmarile sociale?
iulie 06
10:23 2017

Cu toti stim ca impresiile cele mai bune se fac atunci cand o persoana tinde sa se faca placuta in fata celor din jur, iar aici nu avem cum sa nu aducem in discutie aspecte ce tin de vestimentatie, sarm, atitudine si personalitate.

Daca atributele morale sunt inascute, vestimentatia este un capitol care ne da posibilitatea sa alegem, functie de sezon, bugetul alocat si desigur preferintele sau toanele noastre proprii.

Stiai ca unele vedete internationale au un specific aparte in materie de moda care le-a facut celebre de-a lungul timpului? Spre exemplu starul Macklemore este recunoscut pentru aparitiile sale dinamice in care se regaseste imbracat intr-o haina de blana, lucru care a starnit rumoare in fata celor din jur.

Om tipicar sau om delasator?

Cu siguranta atentia la detalii face diferenta asupra aparitiiilor in societate si asupra parerii pe care si-o creeaza cei din jur asupra noastra.

Daca atitudinea poate fi revizuita, aparitia vestimentara este un argument care caracterizeaza o persoana si ii da acesteia o eticheta aparte. Putem vorbi de acest lucru chiar si in cazul unor pantaloni scurti de baie ca acestia.

Pentru acest lucru nu avem cum sa nu facem o paralela fina intre cantitate si calitate si desigur preturile aferente acestor doua atribute.

Daca esti o persoana care tine la prestanta ei, atunci vei lua calea unui magazin de haine outlet, in detrimentul unuia de duzina din mai multe puncte de vedere.

Pe deoparte alternativele vestimentare aduc un plus de modernism, inovatie si fascinatie, deoarece sunt propuse de designeri celebrii care promoveaza moda actuala si deci, te pune in ton cu noutatea la superlativ.

Daca doresti insa cantitate si ai in gand sa umplii sifonierul cu haine la preturi scazute, trebuie sa stii cateva lucruri care te vor convinge ca o haina ieftina nu iti aduce decat pierderi masive de bani.

La spalari repetate, crezi ca materialul unei haine ieftine va rezista in timp?  Crezi ca prelucrarea materialului a fost facuta adecvat la o haina fabricata in China sau de la un brand anonim?

Cateva lucruri care sa te ajute sa iei calea unui magazin de haine outlet, pentru a fii in pas cu vedetele autohtone si internationale, capabile sa iti formeze viziuni asupra modei si asupra propriului tau stil.

Vestimentatia sofisticata la mare cautare

Daca pana acum reprezentantele sexului frumos aveau mari dileme asupra modei si asupra tendintelor actuale din occident,  tot mai multe staruri holywoodiene isi fac aparitia in piedestalul social cu haine care sa sfideze orice trend si care sa aduca in discutie unicitatea.

Ca vorbim de Angelina Jolie, de Cameron Diaz sau alte staruri de pe inaltele scene, sunt promovate tot felul de alternative vestimentare care sa nu aduca in discutie limbajul simtului comun.

Daca ne gandim la sezonul rece, paltoanele gri, boleroul din blana, sau plouverele sunt alternativele preferate de marile vedete.

Daca ne gandim la sezonul cald, acolo unde corpul trebuie sa respire si sa straluceasca adecvat, atunci vedetele vin si ne propun o alternativa cu totul unica, ce are la baza o combinatie intre blugi scurti si colantii in nuante mate.

Consulta acum magazinele de haine outlet din orasul tau, care ofera spre vanzare alternative vestimentare la promotii, care sa te ajute sa stralucesti si sa ai parte de confirmarile pe care tu ti le doresti de la persoana ta si de la cei din jur.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo