Criteriul National

EURO 2016 are parteneri puternici precum Victor Maxim şi Primăria Constanţa

EURO 2016 are parteneri puternici precum Victor Maxim şi Primăria Constanţa
iunie 09
23:56 2016

mm

Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare! Orice asemănare, aluzie sau istorisire este pur (şi simplu) întâmplătoare!

 

romania-la-euro-2016 piata ovidiu

EURO 2016 are parteneri puternici precum Primăria Constanţa şi Descoperă Constanţa!

Da, aţi citit şi aţi auzit foarte bine! Prin târg, începând din seara de 10 iunie Constanţa se aliniază pe harta fotbalistică europeană!

Nu mică ne-a fost mirarea când, pe adresa redacţiei am primit un comunicat de presă în care eram informaţi de către forurile partenere, de încredere ale UEFA şi FIFA că onor „primăria municipiului Constanţa invită iubitorii fotbalului începând de astăzi 10 iunie, în Piaţa Ovidiu, să urmărească pe un ecran video led de mari dimensiuni meciurile programate la acest turneu final Euro 2016!”

Bineînţeles, meciul cel mai important este cel inaugural România – Franţa. O adevărată oroare (oops onoare) să deschidem balul şi să fim partenerii de grupă, de întrecere cu principala favorită a bookmakerilor, a specialiştilor!

Dar, pe de o parte vom câştiga…experienţă! Măcar cu atât să ne alegem! Dar, să nu vă întristăm prea mult, că şi aşa are oraşul de acum încolo cu ce anume să vă distreze şi să vă binedispună…

Să revenim totuşi la comunicat. Parcurgând cu atenţie, nu mică ne-a fost mirarea când am identificat cine este cu adevărat „creierul” acestei istorice colaborări dintre FIFA, UEFA şi Constanţa- nimeni altul decât Victor Maxim.

Poate că aţi auzit multe despre acest destoinic şi inovativ ONG-ist care, alături de echipa sa au reuşit să pună pe harta lumii şi Piaţa Ovidiu din Constanţa.

Bineînţeles că deja sunteţi nerăbdători să aflaţi cu ce anume iese în evidenţă acest lucru…Dar,vă solicităm puţintică răbdare, stimabililor!

Dacă,prin amplasarea unui ecran imens şi încheierea unei înţelegeri cu Primăria Constanţa ( de care şi cu care este legat sufleteşte şi nu numai), lucrurile par a fi lăudabile şi în interesul tuturor microbiştilor, nu acelaşi lucru l-am putut afirma atunci când am terminat de citit comunicatul!

Descopera Piata Ovidiu - logo albastru fundal

Să nu vă impacientați sau să vă speriați,deoarece noi nu suntem genul de persoane care vă ridică inutil tensiunea.Sunt alții extrem de calificați…

Poate că,din acest moment,noi cei de la Departamentul Pamflet Criteriul nu am rezistat tentației de a rămâne insensibili la această formulă de succes, în care politicul și reprezentantul cel mai de seamă au lucrat pentru noi.

Până aici, nimic ieşit din tipare. Însă,recitind cu atenţie comunicatul am înţeles că evenimentul ar fi organizat de Asociaţia „Descoperă Constanţa” în parteneriat cu Dolce Sport cu susţinerea Primăriei municipiului Constanţa şi a Centrului Cultural Judeţean „Teodor Burada”.

Nici că ar fi existat ceva mai valabil,mai plin de miez… Ceea ce ne-a trezit în noi sentimentul de autentic patriotism a fost legat de faptul că organizatorii evenimentului ar fi  singurii din România care au obţinut de la UEFA, mai precis ar deţine drepturile de difuzare publică în aer liber.

Într-un cuvânt,Constanţa este singurul oraş care are licenţă de public screening în piaţa publică a oraşului.

Numai că, dacă harnicul ONG ist, „organizator de evenimente culturale, sociale” aşa cum se recomanda mai deunăzi ar fi luat în seamă nişte vechi proverbe precum ” lauda de sine nu miroase a bine” sau „minciuna are picioare scurte”- atunci ar fi înţeles că domnia sa nu este de fapt decât un mic pion în acest ansamblu în care, strălucesc asemeni unor aştrii incandescenţi reprezentanții Primăriei Constanța.

Mai mult ca sigur că, în profunda lor analiză, pe lângă faptul că au parafat acest acord istoric cu forurile FIFA şi UEFA, au reuşit chiar extraordinara performanţă de a informa cu precizie fără a duce de nas opinia publică printr-un asemenea anunț cu tentă sărbătorească.

Cercetând cu de-amănuntul am priceput într-un final întreg ansamblul. Se cunoaşte bine de tot ce legătură are Asociația Descoperă Constanța, un ONG nou apărut pe firmament, cu deschideri civice ce este condus de Victor Maxim, unul dintre apropiații primăriei Constanţa, chiar a recent votatului primar Decebal Făgădău.

Intuim şi ne exprimăm omagiile, atunci când ne putem imagina şi totodată analiza deosebit de atenţi nenumăratele runde de negocieri purtate în acest autentic triumvirat- FIFA@UEFA-Primăria Constanţa- Victor Maxim în vederea includerii, amplasării,monitorizării, transmiterii şi chiar asigurării unei stări propice distracţiei publicului constănţean, asemănătoare sau chiar superioare  atmosferei, emoţiilor din timpul Euro 2016 din Franţa!

uefafifaaa

Ce nu fac aleşii noştrii dimpreună cu suporterii săi cei mai înfocaţi, mai dedicaţi ca să ne ţină la curent, ca să ne distreze la…MAXIM!

Cu această ocazie vom trăi şi vom avea parte la ce anume se va petrece la Euro 2016 deoarece ”  Constanța este „singurul oraș care are licență de public screening în piața publică a orașului.”

Mai aveam un pic şi chiar ne-am fi ridicat în picioare şi am fi aplaudat frenetic…Însă, mai bănuitori din fire am aflat că asociația Descoperă Constanța nu ar fi chiar singura care va organiza un asemenea eveniment,deoarece astfel de vizionări sunt organizate şi în toate marile orașe ale țării.

Ne-am ÎNTRISTAT amarnic şi ne-am întrebat de mai multe ori -” de ce oare să fim numai noi marginalizaţi, de ce să nu fim unici, să avem exclusivitate?”

maxim-fagadau-2-702x336

Iar atunci ne-au venit în minte tocmai succesiunea de fapte de glorie ale acestui personaj, intrat deja în legendă. Mai este cazul să vă spunem că oriunde, cu orice ocazie îl puteţi întâlni la orice acțiune sau eveniment organizată de primar în materie de evenimente? Mai este cazul să vă aducem la cunoştinţă faptul că, Victor Maxim este chiar unul dintre patronii Pieței Ovidiu din Constanța, loc unde organizează în fiecare vară diverse evenimente care mai de care mai simandicoase, care nu prea reușesc niciodată să atragă publicul? 

Şi, fără să facem niciun fel de discriminare, în aceste condiţii nu trebuia consultat în prealabil şi Ovidiu? Nu de alta, dar „aerul istoric” al celebrelor dale urlă de-a dreptul ca să cunoască şi ele deznodământul acestui turneu final…

Şi  acum poate că, pe final aţi ajuns la concluzia la care reprezentanții primarului ales au simțit nevoia să ne ” ducă pas cu pas”….uite-aşa „de nas” hiperbolizând realitatea „din teren”, pentru a convinge publicul cât şi forurile fotbalistice internaţionale să aibe încredere şi să vină la evenimentul organizat de acest mare strateg  Maxim!

Hai…ROMÂNIA!

romania

Sursa foto :www.rrokum.tv,google.ro,http://constanta.ro/, https://www.facebook.com/

Departamentul Pamflet Criteriul

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Pamflet Criteriul

Pamflet Criteriul

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo